Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å sette husnummer under huset da? Der hvor det kommer info om personen som har lagd det, mener jeg... Husnummeret må jo ikke stå på huset, selv om det helt klart ser penest ut. Hvis noen skjønte dette her da? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husnummer kan være på en boye ute i sjøen?

Hvis man ønsker å bruke sjøen til noe så er jo det like dumt for vedkommende som at den blir satt på huset. Det beste hadde nok vært, tror jeg, at hver enkelt pixelartist fester husnummer der hun/han måtte ønske.

Skrevet (endret)

Ja.. Når du får tomt nummer 15 inkludert fellesarealer.

Da kan du uploade det samme huset etterpå, men med et skilt der det står 15.

Er vel ikke vanskligere ?

Endret av Skomaker
Skrevet

Men så finner Marvil ut at han vil plassere det nye kjøpesenteret på tomt 14, så ditt hus blir nr. 16. Poenget er at fellesarealer plasseres hvor de passer best, ikke etter husnummer, og da flyttes husene rundt en del.

Skrevet
Er jo ikkje verre enn å lage et system som gir deg et tildelt husnummer når du har laga account og greier da ;)

Ja, men pokker så vanskelig det skulle være å forstå problematikken her da..

Si at det bor 50 mennesker på rad i gata, så kommer MrBerg med et kjøpesenter han vil plassere i gata. Da blir ikke denne plassert som nr 51, men som kanskje nummer 7. Det betyr at du arve, som har klæsja "nr. 19" med sprittusj på veggen din, nå blir boende i nummer 20, isteden for nummer 19.

Comprende..?

Jeez.

Skrevet (endret)
Comprende..?

Jeez.

Joda, jeg tror jeg skjønte det nå. Dynamisk husnummerering er nok greia.

:)

Edit: Holger: Jaha..?

Endret av Marvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...