Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Burde igrunn stått systemutvikler der, ikke programutvikler..

 

Men ja, you get my point.

 

Edit: Berg: God idè.

 

 

Bah. Visse personer innad den harde kjerne er ikke fornøyd med navnet, så man bytter tilbake til det originale inntil videre. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah. Siden vi fant ut at en kravspesifikasjon var praktisk, tok jeg på meg jobben med å utforme grovskissen til en sådan. Dvs lese side opp og side ned i denne tråden for å fiske ut forslagene til egenskaper systemet bør ha.

 

Tror jeg har fått med meg det viktigste nå, så dersom de i styret kunne ha kontaktet meg på MSN, så hadde det vært fint.

 

@Jibril2k: Sier ikke at du skal gjøre det, bare så at du spurte om tutorialen skulle skrives på norsk eller engelsk, så ble det vel bestemt at vi kjører to språk, ergo er må vi ha en norsk og en engelsk versjon av tutorialen.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så det kom spørsmål i en annen tråd, så for å gjøre ting litt klarere:

 

Statusrapport, 20/1-2005

Arbeidet med å utvikle PixelStreet v2 er no kommet til utvikling av administrasjonssystem. En kravspesifikasjon (oversikt over systemets funksjonalitet) er satt opp, og Lokaltog har jobben med å utvikle dette systemet.

 

Grunnet årsaker vi ikke går noe videre inn på, så finnes det ingen deadline på når CMSet skal være ferdig. Dette er selvsagt litt kjedelig siden vi da ikke kan sette noen dato for når vi åpner, men dette er som mange vet ubetalt arbeid, og siden man her jobber frivillig, så er det plass til slingringsmonn.

 

Det blir løpende oppdatering av denne tråden, så fort det kommer mer intressant informasjon.

 

Takk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ganske dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått skrevet ferdig tutorialen :blush: Men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Et par oppdrag som måtte gjøres, pluss en veldig stor mengde med arbeid som måtte gjøres på skolen. Har deadline på det siste prosjektet i morgen, og siden jeg nå sliter med lungebetennelse har jeg en del fri, så jeg skal prøve å få begynt på tutorialen igjen. :)

Lenke til kommentar
Det kommer senere! :)

Jeg anbefaler å bruke Photoshop eller et liknende program (iallefall til noe arbeid), særlig fordi skyggelegging og farvelegging blir mye enklere med et slikt program (layers).

ehm.. paint shop pro har jo kommet for lenge siden med støtte for layers... mye lettere å bruke også..

Lenke til kommentar
Det kommer senere! :)

Jeg anbefaler å bruke Photoshop eller et liknende program (iallefall til noe arbeid), særlig fordi skyggelegging og farvelegging blir mye enklere med et slikt program (layers).

ehm.. paint shop pro har jo kommet for lenge siden med støtte for layers... mye lettere å bruke også..

Sjå nøye over det eg har utheva.

Bruk det du vil, du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...