Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

 

1. Vi avventer situasjonen inntil videre. Hvor lenge vites ei, men mange av oss sysler med eksamen og lignende som liksom skal være mer viktig.

 

2. Hvordan er interessen for dette prosjektet..? Er det interesse for å dra det igang, og få en enda bedre versjon av PixelStreet..?

Lenke til kommentar
2. Hvordan er interessen for dette prosjektet..? Er det interesse for å dra det igang, og få en enda bedre versjon av PixelStreet..?

Jeg tror at med riktig markedsføring (les: spamming av forumet) vil dette prosjektet bli virkelig stort. Jeg er ihvertfall interessert, og jeg vet at mange gledet seg lenge (før de til slutt ga opp håpet om at det kom v2.)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

@SteffyBoy: Vi har siden begynnelsen av v2 hatt store planer om markedsføring, så vi satser på at den biten kan bli bra.. :)

 

@Holger: Flott. Jepp, nå til sommeren, så bør folk vertfall ha tiden for seg. Mye av jobben med planleggingen er allerde gjort, det foreligger vel noen tomter rundt om også.. CMS er det mest kritiske for å få hjulene til å rulle, tror det ligger en kravspesifikasjon noen sider tilbake, så om noen med grei serversidescriptingskunnskap kjeder seg, så er det bare å fyre igang.. :) Lokaltog har sikkert mye å si her også, aner ikke hvor langt han kom..

Lenke til kommentar
jeg fikk ikke åpna pdf fila di, gidder du zippe den istedet? må få fiksa pdf-horeskapet i phirephox

1. Lagre den, åpne Acrobat (Reader) manuelt.

 

2. Åpne Acrobat (Reader) manuelt, åpne URLen.

 

Får heller ikke åpna PDFer i Firefox av en ellerannen grunn..

PDFen ligger på laptopen, og er mye jobb å få den over hit.. (les: Jeg gidder ikke :) )

Lenke til kommentar
jeg fikk ikke åpna pdf fila di, gidder du zippe den istedet? må få fiksa pdf-horeskapet i phirephox

1. Lagre den, åpne Acrobat (Reader) manuelt.

 

2. Åpne Acrobat (Reader) manuelt, åpne URLen.

 

Får heller ikke åpna PDFer i Firefox av en ellerannen grunn..

PDFen ligger på laptopen, og er mye jobb å få den over hit.. (les: Jeg gidder ikke :) )

hehe, vet dette, gjort det alt faktisk! skulle bare være litt lat ,men tok så tid :p

 

man får noen utvidelser til pdf så jeg(leste ikke så mye om det, får vel sjekke ut en gang),er ikke så veldig glad i pdf egentlig men...

Endret av resol
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...