Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Er det "lov" å plassere huset sitt sånn at det dekker hele tomta? Da vil de jo i såfall se ganske teit ut i forhold til naboen.

bør være litt mellomrom, men om skyggen går over på andre tomten så er det jo bare kult, og bringer litt liv inni det hele

Ja, hvis man samarbeider litt så kan det bli riktig så pent.

 

Sikkert tatt opp, men er ikke tomta litt liten? Hvorfor skal den ha den størrelsen?

 

Ble litt interessert i dette, kanskje jeg tar meg en kveld og lærer meg dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden noen bare tar *kremt* så kan jeg likegodt poste dem, slik at de ikke for noen urettferdige fordeler foran dem som _ikke_ tar ...

 

Her er døren og vinduet som jeg bruker på huset mitt ...

vinduet er samme som marvil har brukt på siden som startet det hele, bare at jeg har fikset det til ekte pixelart. Døren er basert på samme "design".

 

http://www.unlocated.net/bilder/pixelstreet/pixel_dor.png

http://www.unlocated.net/bilder/pixelstreet/pixel_vindu.png

 

Håper dette er greit for marvil selv :innocent:

 

EDIT; fikset 2. linken

Endret av PixelImp
Lenke til kommentar
Håper dette er greit for marvil selv :innocent:

Selvfølgelig!

 

Personlig blir det litt lite PixelArt her, skjønner det ikke helt, men kommer aldri til stykket når jeg sitter på laptopen.. Satse på at jeg får begynne litt mer når jeg kommer meg til Gjøvik, om en uke ellerno.

 

Statusrapport:

Dersom de som jobber med ting som angår PixelStreet kunne kontaktet meg via PM eller MSN ([email protected] - tar gjerne imot spørsmål fra andre også) med en liten oppdatering på hvordan de ligger an, og hva de gjør, så hadde det vært fint, slik at jeg får litt mer oversikt igjen, og kan se hva som gjenstår og komme med en oppdatering her.

Litt usikker på hvem som gjør hva akkurat nå, vet generelt bare om Lokaltog, Jibril2k og cfenzo. Så om de og de andre kunne oppdatert meg, så hadde det vært koslig.

 

:)

Lenke til kommentar

Neida.. Det lever nok det ;) Bare litt lite aktivitet i begynnelsen av nytt år :)

 

Jeg har ikke fått gjort noe særlig mye mer på guiden i hvertfall, pga. en del ting som har hatt høyere prioritet, men nå som skolen begynner igjen, skulle jeg ha masse tid til overs! :p;)

 

Skal ikke love noe, men en ny update av guiden vil muligens komme en gang neste uke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kommer til å fortsette mer med serverside-biten i dag og resten av denne uka. Har rett og slett ikke hatt noe tid før nå, men nå som skolen har begynt kan jeg ofre lekser til fordel for Pixelstreet. :devil:

 

Kjapp statusrapport for meg:

- Holder på med serverside-koding, som innebærer et brukbart CMS med admin-interface.

- Jeg kommer til å legge fram forslag til infosenter når jeg er ferdig med CMSet, med mindre noen andre kommer med et fint forslag.

(- Holder på med pixelhuset mitt, men det er også nedprioritert inntil CMSet er ferdig.)

 

Hadde noen hatt lyst til å sette opp en oversiktlig og pen liste med "feature-requests" (de som er kommet fram i tråden til nå) til CMSet, slik at jeg har en konkret liste å forholde meg til når jeg setter meg ned for å skrive det? :innocent:

Lenke til kommentar

Er det mulig å få lagt opp alt på en anna server enn din (Lokaltog sin) sjøl om det fortsatt er under arbeid? Eg får av en eller anna grunn ikkje sett noken av hans sider heime (sikkert DNS problemer elns, har maila ISP men venter på svar).

 

Cfenzo: Veit du når din server kommer opp?

 

Ikkje noke i veien for at eg lager et subdomene med egen FTP tilgang i mellomtida, for eg vil sjå! :p

Lenke til kommentar

@Lokaltog: Dude, det heter Kravspesifikasjon. :p

Angående den, så tror jeg et MSN-kommunestyremøte i nær fremtid hadde gjort seg.

 

Uten å legge noe press på noe, men det hadde vært fiffig om man hadde vært klar til publisering den 18., siden det er 1. års-dagen til den første versjonen.. :)

Lenke til kommentar
@Lokaltog: Dude, det heter Kravspesifikasjon. :p

Access frik :roll:

Haha. Access my ass. Det er basic knowledge of Systemutvikling..

 

Enhver programutvikler med litt respekt og kunnskap setter opp en kravspesifikasjon som både kunden og utvikleren godkjenner. Dette må selvsagt stå i stil med tid og resurser som er satt til disposisjon.

Lenke til kommentar
@Lokaltog: Dude, det heter Kravspesifikasjon. :p

Access frik :roll:

Haha. Access my ass. Det er basic knowledge of Systemutvikling..

 

Enhver programutvikler med litt respekt og kunnskap setter opp en kravspesifikasjon som både kunden og utvikleren godkjenner. Dette må selvsagt stå i stil med tid og resurser som er satt til disposisjon.

jeg er ikke programutvikler men jeg har gått både informasjonssystemer og systemutvikling så jeg kan littegranne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...