Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

har denne pixelstreeten starta? eller tester dere fortsatt? henger ikke helt med  ;)

Naj.

 

Det ligger link til Verson 1 i den første posten, på den første siden. Men det er bare bildene som ligger der, det er ingen fullverdig side.

 

Verson 2 er nå under utarbeiding. De husenen som folk poster her er bidrag til det som skal bli en pixelstreet.

Lokaltog står bak serverside utviklingen.

Endret av harald_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har denne pixelstreeten starta? eller tester dere fortsatt? henger ikke helt med ;)

Nei.

 

Vi mangler en del ting før noe kommer, men det er under utarbeiding.

 

Lokaltog fikser som sagt administrasjonssystem.

cfenzo har fått igjen linja si i Oslo, så da er server snart klar (han er vel på Hamar nå i julen, men)

Template er lagt ut diverse plasser

Jibril2k lager PixelArt-Guide

osv

Lenke til kommentar

Det ser ut som om firefox ikke laster css'en i det hele tatt.. for da jeg brukte "editcss"-sidebaren, så lasta den plutselig all css'en og det funka helt fint...

 

edit: eller.. nesten helt fint ihvertfall.. litt forskjell på hvor ting starter og slikt i forhold til opera f.eks.

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

JEg må bare spørre... bruker dere MS paint til pixelgrafikk?

- hvis ja... hvordan i !"#¤!% får jeg flere forskjellige "vinkler" når jeg holder nede shift og skal lage rette linjer. Jeg har bare 45 gradere... dvs. jeg mangler halvparten av disse 04.gif

 

edit: har samme porblemet i photoshop... :cry:

 

Jeg vet, stiller dumme spørsmål :p

Endret av Dasse
Lenke til kommentar

Han spurte uansett om hvordan man gjør det i MSpaint, der det ikke eksisterer layers. Er ikke sikker på det med innstilling av linetool, orker ikke sjekke :p

 

I morgen skal jeg levere inn programbladet jeg har jobbet med i ferien, og etter det skal jeg fortsette på guiden til Pixel Art, så ikke se bort fra at jeg legger ut en link til en forholdsvis grov skisse til hva den skal inneholde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...