Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Hvor har du hørt at supporten motsier seg selv?

 

Anders sier ifølge deg at 01.01.05 kommer grensene tilbake. Lasse sier i følge o.d.b at "Det vet vi ikke foreløpig". Det er å motsi hverandre.

 

Om de ikke ville gå ut med det så er Anders en dårlig ansatt iom at han lekker opplysninger. Bør man da stole på slike ansatte?

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om de ikke ville gå ut med det så er Anders en dårlig ansatt iom at han lekker opplysninger. Bør man da stole på slike ansatte?

Jeg spurte anders om å legge dette ut til andres skue, og han ba meg da om å heller la folk vente til fredag, tror det blir litt fin info på sidene deres da, hvor enn kjipt det er. Tror jeg må ta delskyld i den der "lekkasje" saken. Likevel, helt korrekt at hvis noe er hysj-hysj så er det hysj-hysj...

Lenke til kommentar

Det var nettop på grunn av Volum begrensningen at de tapte markedsandeler... å det er det eneste de tenker på.....

 

 

Tviler på at de gjenninfører noe de GODT VET at er dårlig motatt...

 

De kan heller ikke "lokke" kunder inn på en bindingsavtale og endre den avtalen med gjeldende binding.. det hadde vært kontraktsbrudd fra telenor sin side...

 

Som forbruker, sa hadde jeg i hverfall reagert KRAFTIG og KREVD at bindingen skulle opphøre, eller at endringen ikke skjedde før bindingen var opphevd...

 

Rimelig strenge regler på akkurat dette feltet med kontrakter og kontraktsbrudd i telekommunikasjons bransjen....

Lenke til kommentar
OJ!!! Nå sier jeg opp abbonementet hos NGT med det samme  :p

 

Men seriøst, sette opp hastigheten også er det begrensinger på hvor mye man kan laste ned, er ikke dette bare en måte å lure dere på ?

 

Virker jo helt bak mål  :D

Jeg har faktisk sagt opp mitt ngt abonnement. Jeg var stort sett fornøyd med linjen, utenom det faktum at den gikk ned litt ofte og da ble nede en stund. Kunderservice derimot er ett annet kapittel. De er nesten umulig å få tak i på kontaktskjemaet og de er ikke akkurat effektive og service instillte. Det var ALLTID rot med fakturaene og av og til fikk jeg opp til 3 forskjellige regninger på en uke.

 

Etter at jeg byttet til telenor har jeg riktignok fått en tregere linje, men kundeservicen har vært rask og effektiv og ikke minst hyggelig, og det har aldri vært rot med fakturaene.

 

Nå blir jo hastigheten bedre og så jeg er storfornøyd. :) Syns folk er litt for raske til å dømme telenor nord og ned. De er gjerne litt tregere i vendigen men de er en seriøs og kundevennlig aktør i ett rotete og uoversiktlig marked dominert av amatører.

Lenke til kommentar

Har fått med meg at det nå er "fri bruk" med Telenor ADSL, men som det står på hardware.no sin forside er at man kan bestille mer gb gratis, men at man kun kan ha 10gb i "bakhånd" av gangen. Betyr dette at man ikke kan bestille mer enn 10gb pr mnd eller betyr det at man bestille så mye (og ofte) man vil, bare ikke mer enn 10gb av gangen? Skjønte ikke helt dette. Ringte Telenor, men de visste ikke. Skulle visst på kurs om det nye opplegget i morra... ;)

Lenke til kommentar
Telenor setter opp hastigheten 3. mars

Som resultat av at NGT senket sine priser, følger Telenor nå etter. Selskapet satser på å vinne tilbake kundene ved å tilby mer båndbredde.

 

av Haje Jan Kamps

 

Da Telenor innførte bredbåndsabbonementer med lave overføringsbegrensninger, mistet de kunder i hopetall. Mange andre leverandører hadde ingen begrensning, eller en langt lavere begrensning enn Telenor.

 

Nå tar Telenor opp konkurransen ved å øke båndbredden og overføringsbegrensningen på sine bredbåndspakker uten å øke prisen.

 

704/128 1GB blir til 704/128 5GB - 349,-

704/128 10GB blir til 1024/256 20GB - 399,-

1024/256 30GB blir til 2048/256 30GB - 549,-

1024/256 fri blir til 2048/256 fri - 749,-

 

På tross av at Telenor fortsatt har begrensninger på linjene, gjør dette dem til en av de billigste leverandørene på markedet.

Aha! Så de fjerner ikke det der kvotetullet likvel.

Lenke til kommentar

Det var nettop på grunn av Volum begrensningen at de tapte markedsandeler... å det er det eneste de tenker på.....

 

 

Tviler på at de gjenninfører noe de GODT VET at er dårlig motatt...

 

De kan heller ikke "lokke" kunder inn på en bindingsavtale og endre den avtalen med gjeldende binding.. det hadde vært kontraktsbrudd fra telenor sin side...

 

Som forbruker, sa hadde jeg i hverfall reagert KRAFTIG og KREVD at bindingen skulle opphøre, eller at endringen ikke skjedde før bindingen var opphevd...

 

Rimelig strenge regler på akkurat dette feltet med kontrakter og kontraktsbrudd i telekommunikasjons bransjen....

Når jeg fikk oppgradert fra 384/128 fri bruk til 704/128 10GB/mnd fordi de ikke skulle ha 384/128 lengre så sa de at bindingen da ville frafalle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...