Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Jeg er så glad at jeg nesten gråter, endelig skjedde det noe

 

NB: Legg merke til at nedlastningsgrensene nå står i hermetegn. Når disse grensene overskrides må man bestille "tilleggspakker" som før, men disse blir nå gratis. Du kan bestille så mange tilleggspakker du vil, men maksimalt ha 10 GB i "bakhånd" til enhver tid. Grunnen til at man må bestille slilke "tilleggspakker", skal visstnok være at den tekniske løsningen som ligger i bunn hos Telenor ikke så enkelt lar seg endre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at jeg får 2Mbit i stedet for 1Mbit. (har 1024/256 30GB) Problemet er at det er kun Telenor Networks som leverer x-dsl til min sentral slik at Catch, Nextgentel og Firstmile og de andre uavhengige adsl utbyggerne ikke har noe tilbud til meg.

 

Ettersom jeg deler med nabon samt at vi stort sett sitter å spiller online sammen er det ut hastigheten som suger.

 

Derfor spør jeg: Noen som har hørt om Telenor vil sette ned prisene på SHDSL??

 

Alternativt 1: Slutte å dele ADSL med nabon ala 2048/256 og abonnere på et selv.

550+ 60(har ikke fast telefon) = 610kr per mnd??

 

Alternativt 2: spleise på directconnect.no sin SDSL 2Mbit til 1100 kr per mnd = 550kr??

Lenke til kommentar
Alternativt 1: Slutte å dele ADSL med nabon ala 2048/256 og abonnere på et selv.

550+ 60(har ikke fast telefon) = 610kr per mnd??

 

Alternativt 2: spleise på directconnect.no sin SDSL 2Mbit til 1100 kr per mnd = 550kr??

Ville gått for nr 2, helt klart det beste, mener jeg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
jeg hadde en diskusjon med en datafrik i går

 

må få oppklart dette:

 

har den game (uten grens) 704 / 128

 

Han trodde den ble satt opp til 1024 / 256 MB

Jeg tror den blir 2mbit

 

menge steder ser det ut som den blir 1 mbit men også noen 2

 

kan noen finne et svar og bekrefte det ?

qouter med selv for å få håp opm et svar !

Lenke til kommentar

Jeg har den såkalte "gamle" 384/128 linja med fri bruk til 450 kr. Etter tabellen hw har satt opp skal denne bli "oppgradert" til 1024/256 "20GB" (postet før av en annen medlem) til 449 kr. Det jeg ikke forstår er at 704/128 10 GB linja (eksisterende) blir oppgradert til 1024/256 "20GB", men denne koster 399 kr. Går dette virkelig an? Altså at to prikk like linjer koster forskjellig? Ser helt merkelig ut..

Over til noe annet. Jeg ser at vilkårene gjelder fra 19. mars, men vil linjehastigheten bli oppdatert da også? Det tror jeg ikke, så er det noen som vet konkret når dette vil skje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...