Gå til innhold

Doom III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valve har sagt at HL2 kommer i sommer og vil visest atter en gang på E3 messen i midten av mai. Med det første vil det ikke være MP i HL2, men det vil komme en addon ved en senere anledning.

 

Doom III er satt til rundt 3 kvartal i år. Activision nevnte for en stund siden at det Doom III skulle komme rundt starten av finansåret 2005, som da er rundt 3 kvartal.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Valve har sagt at HL2 kommer i sommer og vil visest atter en gang på E3 messen i midten av mai. Med det første vil det ikke være MP i HL2, men det vil komme en addon ved en senere anledning.

 

Doom III er satt til rundt 3 kvartal i år. Activision nevnte for en stund siden at det Doom III skulle komme rundt starten av finansåret 2005, som da er rundt 3 kvartal.

Finansåret 2005 begynner vel strengt tatt i April. Hvor har du hørt at HL2 ikke shipper med multiplayer? URL hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Hørte så mye snakk om Deus ex 2 når jeg kjøpte pc gamer engag.... Er all den snakken borte? Ble prosjekta avlyst eller bare veldig dårlig?

Jeg har det. Og det er et helt ok spill. Prøv å ikke tenk på det som en oppfølger til Deus Ex, men mer som en ny episode i serien. (det er vel egentlig det samme, men drit i det). Spillet er nemlig ikke verdig "2" tallet.

Lenke til kommentar
Finansåret 2005 begynner vel strengt tatt i April. Hvor har du hørt at HL2 ikke shipper med multiplayer? URL hadde vært fint :)

Hmm... litt feilinfo om finansåret.. jaja, men det kommer mest sannsynlig i høst.. men man vet strengt tatt ingenting for sikkert lenger.

 

Det er en stund siden jeg leste det om HL2, så jeg har ingen link som jeg kan vise til, men jeg husker noe med at MP delen skulle komme senere.

Lenke til kommentar

Seriøst, om en ikke vet 100% sikkert, så si at det er et rykte, og helst kom med en link uansett. Gjerne ta informasjonen med en klype salt også. Det er slik feilinformasjon får lov til å florere på forum som dette. Det er trist å lese innlegg som er fulle av feilinformasjon :/

Lenke til kommentar
Seriøst, om en ikke vet 100% sikkert, så si at det er et rykte, og helst kom med en link uansett. Gjerne ta informasjonen med en klype salt også. Det er slik feilinformasjon får lov til å florere på forum som dette. Det er trist å lese innlegg som er fulle av feilinformasjon :/

Sant så sant... skal prøve å finne en link om mp -delen.

Lenke til kommentar
rykter stoler vi  på  :no:

 

S.T.A.L.K.E.R. shadow of chernobyl(tidl. oblivion lost) kommer til å knuse alle andre spill, viss det leverer slik de sier det skal.

 

vel DOOM III blir helt sikkert superknall også, men på en helt annen måte. hl2 kommer ikke før neste år lol

Og hva får deg til å si dette ? :dontgetit:

(Meget overbevisende)

http://www.cgno.com/features/70.html

 

les interjuet å bli frelst.

 

fiscal year 2005 begynner 1. april !!!

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Fant noe info om HL2 MP

Gamespot

So the good news is, Half-Life 2 will indeed have multiplayer features out of the box. The bad news, for now, is that Valve won't elaborate any further.

Doug Lombardi - Valve (Director of Marketing)

Doug Lombardi: Only that at this point we're not releasing too many details about the gameplay modes. Valve is very committed to online gaming. Our Source engine was built to support a number of online gameplay modes, and Half-Life 2 will ship with full multiplayer gameplay for at least 32 players.

Lenke til kommentar

jaja .. doom3 sies å komme til April .. event. i høst.. det og half-life2 kan jo ikke sammenlignes, jeg mener.. doom3 er jo rettet for at du som person skal gå og blåse hodet av deg med din bestefars gamle jaktrifle fordi du ikke turte spille mer :)

Men noen som vet når Vampire: bloodlines kommer? .. gleder meg veldig til det, half-life2, doom3, painkiller og s.t.a.l.k.e.r .. :D

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Nvidia to voucher up DOOM III

 

http://www.theinquirer.net/?article=14152

 

"...very strong reasons to believe that Nvidia is going to make the pact with the devil and going to ship a Doom 3 voucher with its latest cards."

 

D3, s.t.a.l.k.e.r. samarbeider sterkt med nvidia, tror nok jeg må skaffe meg et nividia kort også.

 

D3 er nok så og si ferdig :thumbup:

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Ja det vil nok komme mange reaksjoner på disse nye spillene. Ihvertall for mindre ekstreme gamer som ikke holder seg oppdatert noe særlig. :!:

 

Det skal bli interresant med denne "revolusjonen" innen grafikk i løpet av året. Endelig tar spill i bruk dx9 for fullt. Av det jeg husker, så tok det ikke så kort tid før spill brukte dx8.0 og 8.1 som det nå er for dx9.

 

Her er min topp liste for å år:

 

1. Half Life 2

2. Far Cry

3. Doom III

4. Stalker - Shadow of Chernobyl

5. MOH - Pacific Assault

 

Gleder meg! :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...