Jump to content
Sign in to follow this  
drno21

Doom III

Recommended Posts

Gleder meg til både Doom 3 og HL 2!

Men spørs om jeg må investere i nytt skjermkort om det skal gå bra :)

Jaja...

HL 2 Har to release datoer...

En i september, og en som står på gamesmix i april en gang!

Gleder meg ikke til Doom 3 enda jeg...jeg venter med å glede meg til at spillet er ute og at jeg får en bekreftelse på at det er bra... Har blitt skuffa alt for mange ganger pga jeg har begynt å glede meg for tidlig.

Edited by Stig_W

Ifølge PC Gamer er lanserings datoen satt til 27. april.

Ja men ifølge de siste ryktene kommer ikke spillet da...Etter videoene å dømme virker Doom3 som en virkelig godbit, i hvert fall grafikkmessig ;)

rykter stoler vi på :no:

S.T.A.L.K.E.R. shadow of chernobyl(tidl. oblivion lost) kommer til å knuse alle andre spill, viss det leverer slik de sier det skal.

vel DOOM III blir helt sikkert superknall også, men på en helt annen måte. hl2 kommer ikke før neste år lol

Edited by cock hammer

S.T.A.L.K.E.R. shadow of chernobyl(tidl. oblivion lost) kommer til å knuse alle andre spill, viss det leverer slik de sier det skal.

Om de kommende stortitlene leverer slik de sier de skal så ser framtiden veldig lys ut :p Er vel ikke bare S.T.A.L.K.E.R. som skal bli "revolusjonerende" bra ;)

rykter stoler vi på :no:

vel DOOM III blir helt sikkert superknall også, men på en helt annen måte. hl2 kommer ikke før neste år lol

Og hva får deg til å si dette ? :dontgetit:

(Meget overbevisende)

hmm... hl2 blir det jo ingen multiplayer på, da...

Men det kommer sikkert ut en "Half-Life2 Online" greie... spørs jo om de ikke stjeler kildekoden til den og da :dontgetit:

Edited by DiskSpace10GB

hmm... hl2 blir det jo ingen multiplayer på, da...

Men det kommer sikkert ut en "Half-Life2 Online" greie... spørs jo om de ikke stjeler kildekoden til den og da :dontgetit:

HL2 uten MP? :dontgetit:

Seriøst? Ingen MP?

Må si interessen forsvinner sakte men sikkert....

En uke da (eller så) så er du ferdig med spillet, og dette har man venta på i 2 år eller så... Holder ikke assa! Dessuten leser jeg på www.planethalflife.com at de allerede er i gang med en tilleggspakke :scared:

Et år forsinka, også fokuserer de på å melke produktet før det er ferdig?!? Dette lukter så jævlig sleipt!

Nå pratet mange folk tull her. Klart det blir multi-player i Half-Life 2. Men de som ikke har internett kan kjøpe en single-player only versjon for en billigere penge.

Hørte så mye snakk om Deus ex 2 når jeg kjøpte pc gamer engag.... Er all den snakken borte? Ble prosjekta avlyst eller bare veldig dårlig?