minim Skrevet onsdag kl 20:55 Skrevet onsdag kl 20:55 På tide med ny tråd for årets modell. Er interessen laber for den i år siden det ikke har vært noe disuksjon rundt lanseringen? Ut i fra leveringstid på apple.com etter forhåndssalget starter ser det ut som enten interessen er stor eller lageret er lite i år siden det er 3-4 ukers leveringstid på de allerede. https://www.tek.no/test/i/L47b2J/iphone-18-pro-og-pro-max?srsltid=AU7gw4Xz3i4QmvrJOTPEoqIbNoTYXj9pEHC3FaD-_cuon8bVDEeBy493
vortex Skrevet torsdag kl 05:21 Skrevet torsdag kl 05:21 Det et vel en av de årene der det ikke er så mye nytt, litt raskere A brikke, litt bedre kamera, AI nyheter i Siri og Iphone Duo.
minim Skrevet torsdag kl 05:34 Forfatter Skrevet torsdag kl 05:34 vortex skrev (11 minutter siden): Det et vel en av de årene der det ikke er så mye nytt, litt raskere A brikke, litt bedre kamera, AI nyheter i Siri og Iphone Duo. Er ikke duo mye nytt i iPhone verden? Det har knapt skjedd en endring de siste årene så det er omtrent største nyhet siden første iPhone fra Apple. Akkurat den står jeg over etter å ha hatt mange fold.
vortex Skrevet torsdag kl 05:46 Skrevet torsdag kl 05:46 10 minutes ago, minim said: Er ikke duo mye nytt i iPhone verden? Det har knapt skjedd en endring de siste årene så det er omtrent største nyhet siden første iPhone fra Apple. Akkurat den står jeg over etter å ha hatt mange fold. Iphone Air var jo ganske fin fin, selv om Samsung lanserte en syltynn mobil rett før Air kom. Det er for mange kompromiss jeg må godta med Iphone Duo, pris er en av dem
Zeph Skrevet torsdag kl 05:48 Skrevet torsdag kl 05:48 Kunne heller tenke meg ein iPhone Uno. Altså ein halvparten av str. på ein Duo, utan brett. Eg går frå 14 Pro til 18 Pro, men det er ikkje mykje nytt sidan 17 nei. Når ikkje 18 standard blir lansert samtidig er det òg færre som er interessert.
Svein M Skrevet torsdag kl 08:29 Skrevet torsdag kl 08:29 (endret) Det er vel veldig gode telefoner 18 Pro og 18 Pro Max. Det er kanskje ikke så mye forskjell fra 17 Pro og 17 Pro Max. Den vanlige iPhone 17 er også god. Endret torsdag kl 08:33 av Svein M
WBG Skrevet torsdag kl 09:31 Skrevet torsdag kl 09:31 Jeg har 17 PM men har kjøpt 18 PM. For meg er større batteri og det oppgraderte kameraet med pro control grunn nok.
Teria Skrevet torsdag kl 16:06 Skrevet torsdag kl 16:06 Jeg går fra 15 pro til 18 pro, forhåndsbestilt fra Power på lørdag men selv om det står den er tilgjengelig fra 18.9 har jeg fått forventet leveringsdato 22.9.
brukernavn331 Skrevet torsdag kl 22:17 Skrevet torsdag kl 22:17 (endret) Går fra vanlig 17 til 18 Pro. Vært utrolig fornøyd med 17, men batteriet har blitt veldig dårlig i det siste. Samme med dekselutvalget, så ser frem til å handle inn litt premiumdeksler igjen. Kommer til å savne kameraøya slik den var på 16 Pro og tidligere modeller. Føler den nye kameraøya er ekstra sårbar? Har folk opplevd at det riper enkelt på 17 Pro? Hvertfall spent på den sorte versjonen jeg har bestilt. Endret torsdag kl 22:18 av brukernavn331
minim Skrevet torsdag kl 22:50 Forfatter Skrevet torsdag kl 22:50 Øynet et lite håp om at click og hent kunne brukes. Er det noen som er triks i ludo for å få fatt i en telefon i morgen eller må man bare vente? Har ikke tid til å stikke på butikken når den åpner
Andre1980 Skrevet torsdag kl 23:34 Skrevet torsdag kl 23:34 minim skrev (42 minutter siden): Øynet et lite håp om at click og hent kunne brukes. Er det noen som er triks i ludo for å få fatt i en telefon i morgen eller må man bare vente? Har ikke tid til å stikke på butikken når den åpner Etter hva jeg har hørt, så har ikke butikkene fått inn utstillingsmodeller enda engang. Kommer ikke noe før til neste uke ryktes det. Så tror du skal slite med å få tak i noe fredag. Norge blir nok prioritert litt ned mot større land.
brukernavn331 Skrevet fredag kl 06:25 Skrevet fredag kl 06:25 minim skrev (7 timer siden): Øynet et lite håp om at click og hent kunne brukes. Er det noen som er triks i ludo for å få fatt i en telefon i morgen eller må man bare vente? Har ikke tid til å stikke på butikken når den åpner Komplett har noen modeller inne med hjemlevering med Porterbuddy i dag.
minim Skrevet fredag kl 08:01 Forfatter Skrevet fredag kl 08:01 brukernavn331 skrev (1 time siden): Komplett har noen modeller inne med hjemlevering med Porterbuddy i dag. Føles så bortkastet å betale såpass for 1TB modellen når jeg aldri bruker over 150gb Får heller vente å se om de dukker opp i butikk etterhvert. 1
minim Skrevet fredag kl 11:35 Forfatter Skrevet fredag kl 11:35 Zeph skrev (1 time siden): Ja, lagringsplass tar dei blodpris for. Eies ikke mye skam der nei Og med så bra løsning som icloud så trenger ikke de aller fleste mer enn 256gb versjonen. Unntaket er om man filmer mye i raw, men det er for spessielt interesserte.
WBG Skrevet fredag kl 13:13 Skrevet fredag kl 13:13 Har noen forhåndsbestilt hos Telenor? Bestilte 13.09, ikke sendt enda…
WBG Skrevet fredag kl 13:36 Skrevet fredag kl 13:36 Zeph skrev (7 minutter siden): Telenor Har ikke engang fått link her…
Evil-Duck Skrevet fredag kl 13:49 Skrevet fredag kl 13:49 Litt dritt at apple selv ikke klarer å levere telefoner til lanseringsdagen, men men, det tar ikke livet av meg å vente til mandag.
minim Skrevet fredag kl 16:02 Forfatter Skrevet fredag kl 16:02 Andre1980 skrev (16 timer siden): Etter hva jeg har hørt, så har ikke butikkene fått inn utstillingsmodeller enda engang. Kommer ikke noe før til neste uke ryktes det. Så tror du skal slite med å få tak i noe fredag. Norge blir nok prioritert litt ned mot større land. Fikk faktisk lagt inn klikk og hent hos Elkjøp i dag etter jobb. Hadde jeg ikke forventet. Ble Burgundy 256 pro som ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå