Gå til innhold

Telenor E-post advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tidsrommet desember 2023 til 27/8-26 har jeg ved fire anledninger mistet E-poster for flere måneder. Sist for 18 måneder. Ingen hjelp å få fra Kundeservice. Er kjent med at de har sikkerhetskopier for ca en uke, men de klarer ikke å kjøre gjenoppretting i løpet av den tiden.

Dette kaller de trygg og sikker lagring og jeg betaler for tjenesten. Ber alle som bruker online.no ta kopi av all viktig Epost eller avslutte kundeforholdet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er imponerende at noen fortsatt betaler Telenor for e-postkonto.

Man kan få gratis (og betale med persondata). Eller man kan betale under halve kostnaden hos for eks Proton og få både sikkerhet, personvern og 3x mer lagring.

• Liker 4
Skrevet
8 minutes ago, sedsberg said:

Stjelenor tar vel 100kr. måneden for én epost. Protonmail f.eks. tar 5EUR for 15GB lagring, 10 eposter og 10 aliaser.

Jeg syns fortsatt det er ganske dyrt. Det blir 0,5 euro per epost, og man kan sende ganske mange eposter i løpet av en måned. 

Skrevet (endret)

Selv om det har blitt litt dyrere å ha eposten gjennom et webhostostingselskap, får man fremdeles 20 epostadresser for drøye 200 kr i året. Domenenavn kommer i tillegg. Det var selvsagt artigere da det kostet en drøy femtilapp i året for 4-5 år siden, men det er fremdeles til å leve med.

Jeg har betalt for slike tjenester tilbake til tusenårsskiftet og det har vært ingen tap av data eller innbrudd.

Endret av BadCat
Skrevet
Brukernavn1984 skrev (34 minutter siden):

Jeg syns fortsatt det er ganske dyrt. Det blir 0,5 euro per epost, og man kan sende ganske mange eposter i løpet av en måned. 

Du misforstår. Det er 5 euro pr konto. Antall eposter man kan sende og motta er ubegrenset  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...