leticia Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Simen1 skrev (3 timer siden): Takk, det er et poeng. Når jeg tenker tilbake på den gangen jeg kjøpte robotstøvsuger så hadde jeg forestilt meg at det å ha en robot i hus skulle gå helt av seg selv. Roboten gjør sitt og jeg bare nyter godt av arbeidet. Men jeg oppdaget jo raskt at dette var en "valp" som trengte hyppig oppfølging, fjerning av tråder som spant seg opp, tømming, løsing av problemer, osv osv. Jeg ble gående å gjete denne valpen i stedet for å gjøre noe helt annet. Er det sånn med robotgressklippere også? Blir man ufrivillig gjeter eller kan den være min private gartner mens jeg reiser på ferie? Jeg har hatt diverse problemer med først en bensinklipper som fusket, snøret røk, skjær som måtte vedlikeholdes osv. Så kom en flymo med kabel som var irriterende nok i seg selv. Så har jeg hatt to ulike batteriklippere. Den første fikk jeg ikke lengre tak i batteri til når det ble dårlig, den andre har fått mekaniske problemer. Høydemekanismen har knekt. Så, ja det er ikke en helt fremmed tanke å gå for en helt steingammel manuell klipper. Helt uten batteri, sårbar elektronikk og motor med ørten bevegelige deler som bare er dømt til å feile før eller siden. Det hadde også vært deilig å frigjøre litt bodplass. Det har iallefall vært slik for oss med robotgressklipperen som med robotstøvsugeren din. Jeg kapitulerte akkurat, og gikk og henta den manuelle gressklipperen. Robotgressklipperen står og spinner i bakken, setter seg fast i skråningen / kantene av plenen. EDIT: Vi har 1 mål tomt. Endret 14 timer siden av leticia edit 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå