dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 08:44 Skrevet søndag kl 08:44 (endret) . Endret søndag kl 22:08 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF 3
Philber Desanex Skrevet søndag kl 09:18 Skrevet søndag kl 09:18 Jeg foreslår at du finner en hobby med mange kvinner sånn at du kan blir kjent med flere på en naturlig måte over tid. Plutselig kan det klaffe med noen. 2
Salvesen. Skrevet søndag kl 09:31 Skrevet søndag kl 09:31 Kan det være at du stiller for høye krav? For det å fikse seg en date på tinder er gjort på null komma niks om en er åpen for de fleste... Ellers er jeg enig med det over, kom deg ut å møt folk. Gjerne innenfor noen tema du liker selv slik at en kan matche på noen felles interesser.
leticia Skrevet søndag kl 09:32 Skrevet søndag kl 09:32 gaming1234 skrev (50 minutter siden): Er det utseende mitt som setter stopper her eller er det bare min generasjons dating landskap helt ødelagt? ser ut som folk er i forhold hele tiden? sorry for en vegg med tekst bare trenger tips og råd til hva man må gjøre, har lest dating bøker osv og øvd på teknikker fra bøkene men sliter fortsatt med dating Mulig du prøver for hardt / virker desperat på de damene du møter? Som dame syns jeg det høres helt merkelig ut at man i så ung alder leser dating bøker og øver på teknikker fra bøkene. Da kommer ingenting naturlig... Når det gjelder f.eks Tinder så kan det hende at flere av damene er der for å booste egen selvtillit, og slett ikke har til hensikt å møte de menn de matcher med, eller at de syns det er litt skummelt å faktisk møte noen, slik at de trekker seg og at det er derfor du opplever å bli ghostet? Jeg tror nok jeg ville gjort slik som @Philber Desanex råder deg til her, å treffe damer i en mer naturlig setting, ikke bare ute på byen /fest eller på en app. 2 1
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 09:45 Forfatter Skrevet søndag kl 09:45 (endret) . Endret søndag kl 22:04 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF 1
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 10:00 Forfatter Skrevet søndag kl 10:00 (endret) . Endret søndag kl 22:04 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF
Salvesen. Skrevet søndag kl 10:15 Skrevet søndag kl 10:15 gaming1234 skrev (13 minutter siden): Har vurdert og gå ut mer men da vurderer jeg og selge datamaskinen og slutte med de nerdete hobbyene jeg har, slik at jeg virker mer normal og sosialt tilpasset som andre menn i samfunnet som f.eks spiller fotball osv ser på TV. NEI, å skifte seg selv for å finne dame er ikke løsningen. Det kan gjerne virke på kortsikt, men det gjør deg ikke lykkelig på lang sikt. Finn deg en nerdete dame? Finnes da i hopetall av de også... 3
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 10:20 Forfatter Skrevet søndag kl 10:20 Salvesen. skrev (1 minutt siden): NEI, å skifte seg selv for å finne dame er ikke løsningen. Det kan gjerne virke på kortsikt, men det gjør deg ikke lykkelig på lang sikt. Finn deg en nerdete dame? Finnes da i hopetall av de også... det går jo og prøve og finne litt mere sosialt aksepterende hobbyer og sånt da, man får ikke akkurat mange damer av og konstant sitte forran en skjerm og spille liksom.
disk Skrevet søndag kl 10:26 Skrevet søndag kl 10:26 6 minutes ago, gaming1234 said: Jeg har ikke noen høye krav nei, bare at hun er grei og ikke noen åpenbare ekstreme red flags jeg swiper selektivt og for en stund tilbake når jeg lastet ned tinder høyreswipet jeg på 300 og fikk 5 matches typ, og som jeg nevnte at jeg hadde ganske dårlige bilder på tinder, og det kan ha noe med at jeg fikk lite matches eller ble ghostet når det kom til dates. Har vurdert og gå ut mer men da vurderer jeg og selge datamaskinen og slutte med de nerdete hobbyene jeg har, slik at jeg virker mer normal og sosialt tilpasset som andre menn i samfunnet som f.eks spiller fotball osv ser på TV. Mange som har funnet seg kone/partner online og spiller i lag. Eg personlig hadde tørketid i perioden eg var 20 til eg ble 30, så det er ikke noen krise å ikke finne seg partner akkurat nå. En annen ting, man merker det på folk om de er på fest for å ha det gøy, eller er med i en versjon av jakten på kjærligheten. Får man en på seg som "jakter" eller er ute etter noe, så kommer man plutselig i en annen modus som kan være litt ødeleggende for feststemningen, med mindre en søker etter det samme der og da. Tror damer generelt kan være litt trøtt av å være i denne modusen hvor du må være på vakt, i stedet for å bare ha det gøy på fest uten noe mer enn det. Driv det du liker å gjøre, ikke selg deg selv for kortvarig glede. Du kan gjerne utforske nye utendørs aktiviteter og lignende, for det kan gjøre at spilling senere blir enda gøyere Og har du det bra så er det noe alle legger merke til. Hva gjør du i ferien din egentlig? At begge kjønn er veldig kresen når det gjelder en kjæreste er det vel liten tvil om. Eg tror ikke eg hadde orket en som fulgte skjønnhets influensere og så på paradise hotel. 1
leticia Skrevet søndag kl 10:51 Skrevet søndag kl 10:51 gaming1234 skrev (47 minutter siden): De datingbøkene jeg leser handler mer om hvordan man fikser problemer i dating at man er mere utadvent ting man kan jobbe med f.eks være mere sosial få mere venner og sånt, generelle ting teknikker på hvordan man kan passe inn mere sosialt og sånt ikke dele hobbyer som andre syntes er nerdete eller bortkastet. Jeg skjønner det. Men å bli mer utadvendt, mer sosial osv, hvis det ikke ligger i ens egen natur ser jeg det som en oppskrift på at et evt forhold ikke kommer til å vare. Altså hvis man undertrykker hvem man selv er, eller hvilke hobbyer man setter pris på så danner man et falskt bilde av seg selv, og evt damer forelsker seg kanskje i et falskt bilde av deg. Selv om det kan være vanskeligere å finne noen, så syns jeg aldri man skal fire på hvem man er og hva man vil, hva man trives med. gaming1234 skrev (52 minutter siden): Det med ghostingen? samtalen går veldig fint jeg flørter hun flørter tilbake vi får solid kjemi og så sier hun ja til date men så ghoster hun når hun blir spurt om hvilket klokkeslett vi skal møtes, og det har skjedd med de andre som matchet med meg også var respektfull flørtete hun var det også > samme situasjon igjen. Det tyder på at de ikke egentlig var klar for den daten likevel, når det blir for nært / tidfestet. Evt at de har snakket med flere samtidig, og at de likte de andre litt bedre. (Jeg var på motsatt side som deg for rundt 7 - 8 år siden, og det var en vanvittig høy oppmerksomhet å få 400 + likes til dagen man skal sortere ut). Matcher la jeg med på rundt 20 til dagen, jeg sier dette for å gi deg litt perspektiv for hvordan det kan se ut fra damenes side. Det er altså ikke sikkert det handler om noe med deg i det hele tatt. gaming1234 skrev (1 time siden): Flørtingen og alt det andre har vært tilstede før jeg lest de bøkene og sånt men så har jeg typ sittet mest inne halve livet forran datamaskinen og spilt hver eneste dag, Det blir ikke så enkelt hvis man har levd livet sitt gjennom datamaskinen. Men det er håp også for deg. Men jeg tror jeg ville roet ned litt tankene rundt dette med å få dame, og heller latt ting skje litt naturlig. Ikke tenk så mye på hva kameratene dine har som du mangler. Fokuser på hvem du har lyst å være i livet, prøv å vær glad i deg selv og det livet du har. Da øker selvtilliten sannsynligvis og det kommer damene til å merke seg. Ikke fremstå som masete og desperat, det er ikke et trekk (iallefall jeg) setter pris på. 1 1
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 11:05 Forfatter Skrevet søndag kl 11:05 (endret) . Endret søndag kl 22:05 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF 1
Svein M Skrevet søndag kl 11:25 Skrevet søndag kl 11:25 Det er viktig å være sosial og ha venner. Jeg tror en bør ha litt avslappet forhold til dette med å få kjæreste og heller fokusere på de andre tingene i livet. Det er også lurt å ha interesser, hobby og ikke minst trene og gå tur. Klær kan være litt viktig for å gjøre et godt inntrykk.
Gjest 4f3b3...8ba Skrevet søndag kl 11:45 Skrevet søndag kl 11:45 Du er i en perfekt alder til å finne deg en kjæreste. 23 åring er ingenting i sammenligning med en på 40 år hvis han var i samme situasjon som deg. Du har hele livet foran deg og jeg er ganske sikkert på at du finner en du er glad i rimelig kjapt. Mekanismen er allerede der i den aldersgruppen du tilhører. Det handler bare om å finne på knappen. Anonymous poster hash: 4f3b3...8ba
GiPazzini_85 Skrevet søndag kl 11:57 Skrevet søndag kl 11:57 Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt en pause og heller drevet med andre ting du liker å drive med i mellomtiden. Du virker såpass opphengt i dette at du risikerer å gå på en gigasmell. Husk på at det er skrekkelig mye rare av kvinnfolk der ute om dagen, kanskje spesielt gjennom alle disse appene som f.eks Tinder. Fokuser på noe annet og vær sammen med venner eller dra ut med kollegaer/ medstudenter. 2
leticia Skrevet søndag kl 12:21 Skrevet søndag kl 12:21 gaming1234 skrev (1 time siden): Ja jeg er enig i det med og ikke stresse med og finne et forhold men det er litt greit og gjøre noe annet enn og bare sitte alene og ikke bare bli sett på som han rare i vennegruppen som aldri blir akseptert sosialt. Ja, det er greit å gjøre noe annet enn å sitte alene. Men, jeg syns det er positivt at du sier du har venner. Å være i din situasjon og heller ikke ha venner hadde sannsynligvis vært vanskeligere? Jeg tror det er dette som er ditt "hovedproblem". Denne sammenlikningen med de andre, og at du ikke har lyst til å skille deg ut. Har du skrevet innlegg her tidligere men da som anonym? Historien høres kjent ut. Men kanskje det bare er flere som har liknende historier. Jeg syns det er litt trist jeg at man måler sin verdi etter om man anser seg som vellykket sosialt, eller får til å være i et forhold. Skulle ønske folk kunne tenkt mer på sin egenverdi, fremfor å måle verdien sin gjennom hvor vellykkede de føler andre er. Historien til andre folk er kanskje ikke så rosenrød som den kan virke utad. 1
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 12:38 Forfatter Skrevet søndag kl 12:38 (endret) . Endret søndag kl 22:05 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF 1
Gjest 9eb55...d74 Skrevet søndag kl 12:51 Skrevet søndag kl 12:51 Jeg tror du må jobbe mer med å bli din egen person, ikke lese masse selvhjelps-bøker (les gjerne bøker, men les dem for din egen del) og dette du gjør for å fylle inn en mal du forestiller deg at vil få partner. Det er ikke et spill, og de som prøver å overbevise deg om det vil ha vansker med å finne varig kjærlighet. Begynn med å elske deg selv, finn ut hvem du er, hva du liker, begynn å utvikle deg som en person i ditt bilde, fremfor hva du tror andre forventer av deg. Du kaster bort alles tid med å prøve å bli en person som ikke er deg. Anonymous poster hash: 9eb55...d74
leticia Skrevet søndag kl 12:56 Skrevet søndag kl 12:56 gaming1234 skrev (8 minutter siden): Dette er første gangen jeg skriver noe som helst på Diskusjon.no jeg har aldri skrevet innlegg her som anonym men det er nok en del menn som har samme historie i guess. Har veldig bra selvtillit men merker at jeg noen ganger blir usikker når jeg ser menn med spesielt markante kjever og trekk og sånt / de ser ut som de mennene som kvinner instinktivt liker men jeg prøver og ikke tenke så veldig mye på det for da havner man bare i en negativ mindset som jeg prøver å unngå. hovedproblemet er egentlig at det tærer på selvtilliten når de får partnere enklere og de blir liksom "bekreftet" av andre folk sosialt og da begynner jeg og tenke at å ja det gir jo mening siden de har det utseende, men det betyr jo ikke at de ikke har problemer i dating osv. Utseende kan kanskje gi deg en lettere vei inn til å bli kjent med folk / kvinner. Men det er hvordan man fremtrer, hvilken personlighet man har, hvordan man behandler kvinner som er det som får deg til å bli værende i et forhold. Det høres ut som du søker noe langvarig, ikke kortvarig. Derfor så syns jeg at du bør fokusere på dine positive kvaliteter og bygge videre på dem, fremfor å forsøke å endre deg til fordel for andre. Utseendemessig så liker nok også jeg sånne menn du beskriver, men den jeg vil være sammen med er først og fremst en som gir meg masse oppmerksomhet, er der for meg samme hva, og får meg til å le og føle meg elsket. En som i tillegg har cirka de samme målene i livet som meg selv. Utseendet forfaller jo uansett etterhvert hvis man skal bli i et lang samliv.
DukeRichelieu Skrevet søndag kl 13:04 Skrevet søndag kl 13:04 Da jeg var på din alder var jeg fortsatt forholdsvis uerfaren med kvinner. At du ikke er en Don Juan i en alder av 23 år er altså helt normalt. Om du ønsker å bli bedre med kvinner må du ta et ærlig blikk i speilet og se om det er noe du kan forbedre. Med speilet tenker jeg ikke bare på utseende, men også oppførsel og dine egne oppfatninger rundt deg selv og kvinner. Dette blir ganske raskt komplekst og kan også misforstås i den retning at jeg sier det er noe fundamentalt galt med deg som du må endre. Tvert i mot. Ofte er det snakk om ganske små justeringer som man ofte må gå en lang omvei for å finne ut av slik saken var for min del. På min egen reise startet jeg med å lære masse nye ting og teknikker, men den siste fasen hvor jeg mestret denne delen av livet mitt handle faktisk om å strippe vekk alle lag og bli 100 % meg selv. Men kanskje måtte jeg gå denne omveien for å komme dit. Jeg er usikker. På et fundamental nivå er kvinner tiltrukket av menn. Dette er veldig viktig å huske på. På samme måte som vi fantaserer om kvinner fantaserer de også om oss. De er tiltrukket av oss. Og innerst inne håper de at nettopp du skal lykkes. Ingenting slår selvtillit og trygghet på seg selv. Dette er noe som tar tid å utvikle for de fleste av oss, men når du har fått det, kan ingen ta det fra deg. Når jeg ser tilbake på min egen reise og utvikling ser jeg faktisk at jeg alt i ungdomsårene og tidlig i tyveårene hadde kvinner som var tiltrukket av meg og interessert i meg, men jeg var for sjenert og usikker til å skjønne det. 1
dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF Skrevet søndag kl 13:06 Forfatter Skrevet søndag kl 13:06 (endret) . Endret søndag kl 22:05 av dDlWxGIRuLjOUqwjSpIIQJOsYfmpYF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå