Gå til innhold

"Aliens"-Disclosure 2026

Er "aliens" virkelig?  

29 stemmer

1. 1. Er "aliens" virkelig?

• Ja
      17
    • Nei
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitat

US Congresswoman "Anna Paulina Luna" told Fox News that aliens are visiting Earth via interdimensional travel.

hadde en norsk stortingspolitiker kommet med noe slikt, ville hun antageligvis bli bedt om å ta seg en liten ferie + oppsøke bedriftshelsetjenesten. :grin2: men, er USA da, å sammenblandingen mellom virkelighet og fiction er påvirket av filmindustrien i Hollywood.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fox overdriver vel Obama, det han mener er vel at det ikke kan utelukkes eksistens av liv der ute.

hvilket selvsagt ikke kan utelukkes, med tanke på størrelsen av verdensrommet og enorme avstander.

Skrevet
Mr.M skrev (11 minutter siden):

hadde en norsk stortingspolitiker kommet med noe slikt, ville hun antageligvis bli bedt om å ta seg en liten ferie + oppsøke bedriftshelsetjenesten. :grin2: men, er USA da, å sammenblandingen mellom virkelighet og fiction er påvirket av filmindustrien i Hollywood.

Denne kongresskvinnen forklarer hva hun og flere andre har sett i klassifisert informasjon.

Men du har rett i det har paralleller til filmindustrien, for uannsett hva hvor mye syk informasjon som stadig kommer frem i kongresshøringene lever folk forsatt i virkeligheten tilsvarende i Dont Look Up

Skrevet
Mr.M skrev (9 minutter siden):

Kan det være at USA har et større klassifisert arkiv over "aliens" enn Norge?

For det er poenget her; kongressen i USA har fått innsyn i materiale som er hemmelig for oss andre. Jeg er usikker på om Tonje Brenna kan skryte av det samme. 

Skrevet
51 minutes ago, Karltorbj said:

Er det fysisk mulig å reise raskere en lysets hastiget?

Såvidt vi vet, nei. Men at det er en vel en liten ydmyk sannsynlighet for at vi ikke vet alt foreløpig?

1 hour ago, Karltorbj said:

Ormehull, andre dimensjoner og bøying av universet, ser jeg på som overtro.

Vi har begrensede sanser. Vi utvider oppfatningen med teknologi og

så utvider vi enda mer matematiske modeller og ser om noe kan stemme. Er vel her man får alle teoriene om flere dimensjoner etc. Vanskelig å si før man eventuelt kan overhode teste noe av dette. 

1 hour ago, Karltorbj said:

Det er mye vi må finne ut av, som ikke er gjort på 100 år, G kreftene i forhold til hastigheten, freks.

Akselerasjon er et spennende konsept i seg selv. G referer til akselerasjon til gravitasjon her på jorden. Einsteins tankeeksperiment om "romheisen" sier at det er umulig å skille effekten av akselerasjon fra gravitasjon. Så lot han det bare henge 

Skrevet
1 hour ago, Orake1et said:

En grunn kan være religion. Vi vet at religiøse ledere har fjernet mye oppigjennom årene (deriblant "book of enoch" fra moderne bibel) og mønsteret er at de fjerner ting som strider mot historien de ønsker å fortelle. En tidligere sivilisasjon som forsvant vil definitivt forstyrre historien de vil fortelle.

En annen grunn kan være at flommen som våre eldste tekster beskriver, og som Platon beskriver ift slutten på Atlantis, kan være syklisk. Hvis den f.eks. kommer hvert 12 000 år har vi snart et problem og det er ikke opplagt at folk er tjent med å vite det.

En tredje grunn kan være makt. Teorien er at Vatikanet, gamle losjer og hemmelige organisasjoner vet, men hvorfor skal de dele? Kunnskap er makt. 

Religion ble nok veldig kjapt forstått som effektiv for å holde på makt definitivt.

Regner med du også har sett på Hancock og alt det der, og han har poenget med alle avanserte byggverk som er fra en tid hvor vi visstnok var primitive. Men hvordan får man et helt fagfelt til å beskytte et feil narrativt, hvis det er feil? 🤔

Forskere flest er oppriktig opptatt av å finne ut ting

Skrevet
Orake1et skrev (19 minutter siden):

Kan det være at USA har et større klassifisert arkiv over "aliens" enn Norge?

det er jo offentlig kjent at ulike statlige myndigheter der borte tidligere har forsket og undersøkt ufo-teorier, besøk av fremmede vesener og lignende, så at de har et stort arkiv er det ingen tvil om.

men jeg er overbevist om at det ikke er noe håndfast i disse arkivene som beviser noe som helst.

Skrevet
Radon Måling skrev (4 minutter siden):

Regner med du også har sett på Hancock og alt det der, og han har poenget med alle avanserte byggverk som er fra en tid hvor vi visstnok var primitive. Men hvordan får man et helt fagfelt til å beskytte et feil narrativt, hvis det er feil? 🤔

Nevnte Hancock har eksponert at mange forskere er mest opptatt av å beskytte det etablerte. De har typisk skrevet noen bøker og undervist i X år om at Z og Y har skjedd og de er ikke åpen for alternative ideer. De kom ikke dit de er i dag ved å utfordre. De kom dit ved å bekrefte.

Det viser at fagfeltet ikke fungerer og slik har det vært over tid. Og det er igjen grunnen til at hele korthuset kommer til å ramle nå som alle steiner snus på nytt. 

Skrevet
MrL skrev (30 minutter siden):

Denne kongresskvinnen forklarer hva hun og flere andre har sett i klassifisert informasjon.

spørsmålet blir om hun tolker riktig det hun ser.

dvs. har hun sett interne arbeidshypoteser for hvordan fenomener skulle undersøkes nærmere, og feilaktig konkluderer at det i seg selv beviser eksistensen av fenomenet. Jeg mistenker det.

• Liker 1
Skrevet
Karltorbj skrev (1 time siden):

En sinnsvakt heftig teknologi, tror ikke det er lurt å sende raketter mot dem. ( noe vi dessverre, er troende til å finne på )

Hollywood svinger gjerne mellom å skyte først, eller, ta dem imot med frukt og gaver.

De fremmede kan enten være onde, eller, de vil oss bare godt.

For egen del har jeg inget intenst ønske å finne ut hvilket av de to som evt. stemmer. :D

• Liker 1
Skrevet
Mr.M skrev (12 minutter siden):

dvs. har hun sett interne arbeidshypoteser for hvordan fenomener skulle undersøkes nærmere, og feilaktig konkluderer at det i seg selv beviser eksistensen av fenomenet. Jeg mistenker det.

Da mistenker jeg at du ikke har fått med deg hva som fremkom av den åpne høringen. Det var såpass mye at det bør være umulig å misforstå det de måtte utelate av sikkerhetsgrunner.

Skrevet
Orake1et skrev (1 minutt siden):

Da mistenker jeg at du ikke har fått med deg hva som fremkom av den åpne høringen.

det skal jeg innrømme jeg ikke har fulgt med på.

men alt (arkiver) blir vel offentliggjort i nær fremtid, siden Trump har beordret det, så får jeg evt. ta del i materien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...