Imaginacíon Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Dessverre. Og mot Sveits kan det bli tøft i bronsefinalen.
RookieNO Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Kan noen forklare meg hvorfor freestyle hopp er på programmet i OL?!? Makan til meningsløs sport skal man lete lenge etter! Når mennene hopper så er absolutt ALLE hoppene triple saltoer med quadruppel skru. Den eneste variasjonen er om den doble skruen er i første eller andre salto. Skiballett forsvant vel etter Lillehammer, og jeg vil si at freestyle hopp burde ha tatt samme veien for lenge siden! Oj, jeg må nok spise ordene mine! Det var en utøver som kjørte 5 skruer nå nettopp, dobbel, dobbel, enkel. Stopp pressen! 2
obygda Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar (endret) Skicross er den øvelsen jeg mener er amatørenes mesterskap. Det er alt for enkelt og er en sport for de som mislyktes i alpint. Endret 20. februar av obygda
Neptun1 Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Skiskyting, fellesstart er kongeøvelsen. (sprint er for kort, normaldistanse en skyteøvelse og jaktstart bygger på tidligere resultater) Eric Perrot eller Fillon Maillet er spørsmålet. Tipper gullgrossist Maillet trekker det det lengste strået. 1
SilverShaded Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Vetle, Sturla og Johannes blandt de 6 første, ihvertfall.
Imaginacíon Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Det ser bra ut så langt. Jacquelin kan fort sprekke.
Wheeljack Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Det fylles og det fylles av Dale, Lægreid og Christiansen
SilverShaded Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Han har gjort det, ser det ut til. Men nå komme QFM opp igjen, haha
SilverShaded Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Franskmennene bommer på stå, og to av våre også. Heia Johannes...heia Norge ! 1
Wheeljack Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Her har du skiskyting. En skyting igjen og passering etter tredje skyting ser helt annerledes ut enn inngangen til den.
SilverShaded Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Kan Johannes få råd til en strafferunde på siste stå, tro ?
SilverShaded Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar (endret) Det hadde vært så gøy....en av de gamle gutta som har slitt og jobbet i så mange år, og sikkert ikke tar et nytt OL. Men nå må han ha litt flaks med vinden... Endret 20. februar av SilverShaded
Wheeljack Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Han er også ikke ukjent med å være i lederposisjon før siste skyting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå