Mr.Duklain Skrevet søndag kl 16:47 Skrevet søndag kl 16:47 Ble dobbelt til Nederland og bronse til Japan.
Imaginacíon Skrevet søndag kl 18:29 Skrevet søndag kl 18:29 To nordmenn i teten på hopp. Men mye vind ødelegger hoppene nå
obygda Skrevet søndag kl 18:37 Skrevet søndag kl 18:37 Imaginacíon skrev (4 minutter siden): 4 dobbelt norsk! Smått utrolig. Det har aldri skjedd i en OL konkurranse i hopp vil jeg tro
Imaginacíon Skrevet søndag kl 18:40 Skrevet søndag kl 18:40 2 minutes ago, obygda said: Det har aldri skjedd i en OL konkurranse i hopp vil jeg tro Bedre sjans på gull etter første omgang kan vi vel aldri ha hatt. 3
Wheeljack Skrevet søndag kl 19:45 Skrevet søndag kl 19:45 Geez. Jeg var rimelig sikker på at både ho og Kvandal var klare pallkandidater, men skulle jeg ha satt penger på noen så hadde jeg satt dem på Nika Prevc. Det her var ekstremt gledelig!! Herregud for en OL-dag! 1 1
obygda Skrevet søndag kl 19:53 Skrevet søndag kl 19:53 Wheeljack skrev (6 minutter siden): Geez. Jeg var rimelig sikker på at både ho og Kvandal var klare pallkandidater, men skulle jeg ha satt penger på noen så hadde jeg satt dem på Nika Prevc. Det her var ekstremt gledelig!! Herregud for en OL-dag! En fantastisk dag! Takk til alle utøvere som har gjort denne dagen spesiell! 🥰 1 1 1
Wheeljack Skrevet søndag kl 20:06 Skrevet søndag kl 20:06 25 minutes ago, Imaginacíon said: Anna er dronningen av hopp. Godt selskap med Matti Nykänen Simon Amman og Kamil Stoch. Fler er det ikke som har vinni både stor og liten bakke i samme OL. (Amman gjorde det riktignok både i 2002 og 2010) 1 1
Imaginacíon Skrevet søndag kl 20:59 Skrevet søndag kl 20:59 5 minutes ago, HF- said: Norge tapte mot USA i curling Har Norge sjans til å gå videre?
fredrik2 Skrevet søndag kl 21:31 Skrevet søndag kl 21:31 3 norska och en svensk kvalade in till big air finalen. Nivån verkade vara veldigt hög.
SilverShaded Skrevet søndag kl 21:35 Skrevet søndag kl 21:35 fredrik2 skrev (1 minutt siden): 3 norska och en svensk kvalade in till big air finalen. Nivån verkade vara veldigt hög. Ja, den var sykt høy ! Jeg gleder meg veeeldig til finalen på tirsdag....håper Birk kan fikse en medalje til.. 🙂
Imaginacíon Skrevet søndag kl 21:41 Skrevet søndag kl 21:41 5 minutes ago, SilverShaded said: Ja, den var sykt høy ! Jeg gleder meg veeeldig til finalen på tirsdag....håper Birk kan fikse en medalje til.. 🙂 Blir en relativt rolig dag i morgen. I grunnen greit.
SilverShaded Skrevet søndag kl 21:52 Skrevet søndag kl 21:52 Imaginacíon skrev (9 minutter siden): Blir en relativt rolig dag i morgen. I grunnen greit. Njaaa....er Henrik og gutta i slalomen, da ! Og mere Freeski Big Air, hehe...
Imaginacíon Skrevet søndag kl 21:55 Skrevet søndag kl 21:55 1 minute ago, SilverShaded said: Njaaa....er Henrik og gutta i slalomen, da ! Og mere Freeski Big Air, hehe... Må få med meg slalomen, men for ikke å være helt sportsidiot skal jeg ellers prøve å bruke tiden til noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå