obygda Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden SilverShaded skrev (24 minutter siden): Men trist å se Tandrevold så utafor.. Hun skyter visstnok veldig bra på trening...Det er altså noe mentalt som feiler...
Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noen andre kunne ha fått sjangsen til å ta med seg litt mersterskapserfaring i dag. Tandrevold har jo ikke gjort det best i WC heller på en stund. 2
SilverShaded Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden obygda skrev (49 minutter siden): Hun skyter visstnok veldig bra på trening...Det er altså noe mentalt som feiler... Hun har aldri vært særlig sterk mentalt, desverre.
obygda Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden SilverShaded skrev (7 minutter siden): Hun har aldri vært særlig sterk mentalt, desverre. De har tilgang til veldig god hjelp...men om hun velger å benytte seg av det vet jeg ikke. Litt trist..hun går jo som et lyn 1
SilverShaded Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden obygda skrev (1 minutt siden): De har tilgang til veldig god hjelp...men om hun velger å benytte seg av det vet jeg ikke. Litt trist..hun går jo som et lyn Ja, var raskest i løypa i dag, mulig hun kan klare sprinten bedre. 1
Mr.Duklain Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1000 meter skøyter menn nå. Tipper gull til USA, men hadde vært kult med medalje til Norge. 1
Imaginacíon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 5 minutes ago, Mr.Duklain said: 1000 meter skøyter menn nå. Tipper gull til USA, men hadde vært kult med medalje til Norge. Har vi noen gode?
SilverShaded Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Har vi noen gode? Bjørn Magnussen.
Imaginacíon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 4 minutes ago, SilverShaded said: Bjørn Magnussen. Virket ikke som han hadde utholdenhet til 1000 meter. Bedre på 500 meter kanskje.
SilverShaded Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Imaginacíon skrev (7 minutter siden): Virket ikke som han hadde utholdenhet til 1000 meter. Bedre på 500 meter kanskje. Han ble pinne stiv på slutten, desverre...har veldig mye muskulatur å bli stiv i ! Men han er jo der egentlig for å gå 500m, så får vi håpe han gjør det bedre der.. 🙂 1
Mr.Duklain Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bare jeg som husker feil, men når var det rave-partyer midt i skøyteløp?
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mr.Duklain skrev (5 minutter siden): Bare jeg som husker feil, men når var det rave-partyer midt i skøyteløp? Spør nederlenderne....
Imaginacíon Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kjedelig å gå med melkesyre, men med 5 plass er det kanskje greit å ta sjansen.
Mr.Duklain Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Imaginacíon skrev (3 minutter siden): Kjedelig å gå med melkesyre, men med 5 plass er det kanskje greit å ta sjansen. Ja, han har ingenting å tape. 1
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mr.Duklain skrev (2 minutter siden): Ja, han har ingenting å tape. Mja...om han klarer å forbedre dette...da er det godt som gull
Mr.Duklain Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden obygda skrev (5 minutter siden): Mja...om han klarer å forbedre dette...da er det godt som gull Riktig. Men må nok være blytungt.
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mr.Duklain skrev (4 minutter siden): Riktig. Men må nok være blytungt. Ble umulig ja...syra kom nok raskere. Aldri hørt om noen som har klart å forbedre en sprint på den måten...
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nok en utøver som virkelig må tømme hodet : https://www.dagbladet.no/sport/blir-kjempelei-meg/84221632 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå