Vokteren Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden OLs åpningsseremoni begynner flaut for USA. Pipekonsert og buing for Vance og kone, er ikke akkurat noe man ønsker seg. https://www.theguardian.com/us-news/2026/feb/06/nbc-appears-to-cut-crowds-booing-of-jd-vance-from-winter-olympics-broadcast At lydsporet med buingen ble fjernet fra amerikanske medier, må man bare forvente fra den kanten. Putin må kose seg over det åpenbare bruddet mellom USA og Europa……. 4
Rexxus121 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Norge håper jeg får pallplasser. Blir spennende OL i år.
Rexxus121 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden PS. Curling er første som starter nå 9.55 om ca 8 minutter.
Mr.Duklain Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hadde det ikke vært bedre om denne tråden var under Vintersport? 1
obygda Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Mr.Duklain skrev (8 minutter siden): Hadde det ikke vært bedre om denne tråden var under Vintersport? Enig der..det er ikke så mye aktivitet i den vintersportsråden.. 1
Vokteren Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Mr.Duklain skrev (40 minutter siden): Hadde det ikke vært bedre om denne tråden var under Vintersport? Du har et poeng, men pipekonserten mot Vance var i høyeste grad en politisk handling. Jeg tipper at det ikke blir den siste i dette mesterskapet…. 1
Mr.Duklain Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vokteren skrev (36 minutter siden): Du har et poeng, men pipekonserten mot Vance var i høyeste grad en politisk handling. Jeg tipper at det ikke blir den siste i dette mesterskapet…. Litt kjedelig om tråden bare skal handle om det politiske da. Jeg ser personlig på OL primært for sporten sin del men det er kanskje bare meg. 2
Imaginacíon Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det starter ikke så bra. Curling gjør de det dårlig og nå kjørte han norske ut i utfor. 1
Mr.Duklain Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Imaginacíon skrev (7 timer siden): Det starter ikke så bra. Curling gjør de det dårlig og nå kjørte han norske ut i utfor. 3.plass i finale 2 mil fellesstart langrenn i dag til Weng. Frida og Ebba kommer til å dominere dette OL. Endret 8 timer siden av Mr.Duklain 1
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 11 minutes ago, Mr.Duklain said: 3.plass i kvalikk fellestart langrenn i dag til Weng. Frida og Ebba kommrr til å dominere dette OL. Frida er rett og slett i knallform. Kan fort bli dette OLs dronning. 1
obygda Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Imaginacíon skrev (9 minutter siden): Frida er rett og slett i knallform. Kan fort bli dette OLs dronning. Usikker..Frida hatt en lei tendens til å knekke sammen over tid. Tror mer på Ebba over tid. Vi får se.. Ellers irriterende å høre Therese hås som en syk okse kommentere i studio..ekkelt å høre på det der... 1
Mr.M Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden heldigvis ikke noe fest i Kreml i dag, Dariya Nepryaeva 17. plass på 20 kilometeren. 1
Mr.M Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) apropos Russland/russisk OL deltagelse OL-utøvere kobles til krigen https://www.dagbladet.no/sport/ol-utovere-kobles-til-krigen/84188146 Endret 14 timer siden av Mr.M
Mr.M Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden btw, synes ikke at disse angivelige overtrampene er alvorlig nok til å kritisere akkurat disse utøverne? Hadde de skrevet noe på SoME etc. som støttet Putins krig ville det vært noe annet, men dette var litt periferte punkter og tilbake i tid også.
^fmj Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Langrenn er i krise, svenskene tar vel fort alt på damesiden og vi det samme på herresiden. Diggins på 10 fri håper jeg vinner. 1
Mr.Duklain Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden ^fmj skrev (6 minutter siden): Langrenn er i krise, svenskene tar vel fort alt på damesiden og vi det samme på herresiden. Diggins på 10 fri håper jeg vinner. Ja, vil også gjerne se andre land hevde seg i langrenn. En evig lang Norge mot Sverrige er ikke bra for sporten. 1
obygda Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Mr.Duklain skrev (1 minutt siden): Ja, vil også gjerne se andre land hevde seg i langrenn. En evig lang Norge mot Sverrige er ikke bra for sporten. På damesiden er det jo flere andre som kan hevde seg..."verre" på herresiden
Imaginacíon Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 2 minutes ago, Mr.Duklain said: Ja, vil også gjerne se andre land hevde seg i langrenn. En evig lang Norge mot Sverrige er ikke bra for sporten. Det er fare for at langrenn i fremtiden ikke blir en OL-øvelse, og da er det over og ut.
Wheeljack Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 8 minutes ago, ^fmj said: Langrenn er i krise, svenskene tar vel fort alt på damesiden og vi det samme på herresiden. Diggins på 10 fri håper jeg vinner. Jeg tolka det først om om du mente at langrenn var i "krise" siden Norge ikke tok 1-4 plass, men siden du også nevner herresida hvor det har vært en latterlig dominans de siste åra så antar jeg du mente langrenn som sport? Isåfall er jeg enig. At en nasjon dominerer fullstendig gjør det uinteressant for andre nasjoner og - ironisk nok - også den dominerende nasjonen.
^fmj Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Wheeljack skrev (15 minutter siden): Jeg tolka det først om om du mente at langrenn var i "krise" siden Norge ikke tok 1-4 plass, men siden du også nevner herresida hvor det har vært en latterlig dominans de siste åra så antar jeg du mente langrenn som sport? Isåfall er jeg enig. At en nasjon dominerer fullstendig gjør det uinteressant for andre nasjoner og - ironisk nok - også den dominerende nasjonen. Som sport ja, blir bare verre og verre. Klæbo kommer til å bli tidenes vinterolympier, kjenner at det engasjerer meg svært lite. Endret 13 timer siden av ^fmj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå