Gå til innhold

Vinter OL 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet

OLs åpningsseremoni begynner flaut for USA.
Pipekonsert og buing for Vance og kone, er ikke akkurat noe man ønsker seg.

https://www.theguardian.com/us-news/2026/feb/06/nbc-appears-to-cut-crowds-booing-of-jd-vance-from-winter-olympics-broadcast

At lydsporet med buingen ble fjernet fra amerikanske medier, må man bare forvente fra den kanten.

Putin må kose seg over det åpenbare bruddet mellom USA og Europa…….

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mr.Duklain skrev (8 minutter siden):

Hadde det ikke vært bedre om denne tråden var under Vintersport?

Enig der..det er ikke så mye aktivitet i den vintersportsråden..

• Liker 1
Skrevet
Mr.Duklain skrev (40 minutter siden):

Hadde det ikke vært bedre om denne tråden var under Vintersport?

Du har et poeng, men pipekonserten mot Vance var i høyeste grad en politisk handling.
Jeg tipper at det ikke blir den siste i dette mesterskapet….

• Liker 1
Skrevet
Vokteren skrev (36 minutter siden):

Du har et poeng, men pipekonserten mot Vance var i høyeste grad en politisk handling.
Jeg tipper at det ikke blir den siste i dette mesterskapet….

Litt kjedelig om tråden bare skal handle om det politiske da. Jeg ser personlig på OL primært for sporten sin del men det er kanskje bare meg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Imaginacíon skrev (7 timer siden):

Det starter ikke så bra. Curling gjør de det dårlig og nå kjørte han norske ut i utfor.

3.plass i finale 2 mil fellesstart langrenn i dag til Weng. Frida og Ebba kommer til å dominere dette OL. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Skrevet
11 minutes ago, Mr.Duklain said:

3.plass i kvalikk fellestart langrenn i dag til Weng. Frida og Ebba kommrr til å dominere dette OL. 

Frida er rett og slett i knallform. Kan fort bli dette OLs dronning.

• Liker 1
Skrevet
Imaginacíon skrev (9 minutter siden):

Frida er rett og slett i knallform. Kan fort bli dette OLs dronning.

Usikker..Frida hatt en lei tendens til å knekke sammen over tid. Tror mer på Ebba over tid. Vi får se..

Ellers  irriterende å høre Therese hås som en syk okse kommentere i studio..ekkelt å høre på det der...

• Liker 1
Skrevet

btw, synes ikke at disse angivelige overtrampene er alvorlig nok til å kritisere akkurat disse utøverne? :hmm:

Hadde de skrevet noe på SoME etc. som støttet Putins krig ville det vært noe annet, men dette var litt periferte punkter og tilbake i tid også. 

Skrevet

Langrenn er i krise, svenskene tar vel fort alt på damesiden og vi det samme på herresiden. Diggins på 10 fri håper jeg vinner. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
^fmj skrev (6 minutter siden):

Langrenn er i krise, svenskene tar vel fort alt på damesiden og vi det samme på herresiden. Diggins på 10 fri håper jeg vinner. 

Ja, vil også gjerne se andre land hevde seg i langrenn. En evig lang Norge mot Sverrige er ikke bra for sporten. 

• Liker 1
Skrevet
Mr.Duklain skrev (1 minutt siden):

Ja, vil også gjerne se andre land hevde seg i langrenn. En evig lang Norge mot Sverrige er ikke bra for sporten. 

På damesiden er det jo flere andre som kan hevde seg..."verre" på herresiden

Skrevet
2 minutes ago, Mr.Duklain said:

Det er fare for at langrenn i fremtiden ikke blir en OL-øvelse, og da er det over og ut.

Skrevet
8 minutes ago, ^fmj said:

Jeg tolka det først om om du mente at langrenn var i "krise" siden Norge ikke tok 1-4 plass, men siden du også nevner herresida hvor det har vært en latterlig dominans de siste åra så antar jeg du mente langrenn som sport? 

Isåfall er jeg enig. At en nasjon dominerer fullstendig gjør det uinteressant for andre nasjoner og - ironisk nok - også den dominerende nasjonen. 

Skrevet (endret)
Wheeljack skrev (15 minutter siden):

Jeg tolka det først om om du mente at langrenn var i "krise" siden Norge ikke tok 1-4 plass, men siden du også nevner herresida hvor det har vært en latterlig dominans de siste åra så antar jeg du mente langrenn som sport? 

Isåfall er jeg enig. At en nasjon dominerer fullstendig gjør det uinteressant for andre nasjoner og - ironisk nok - også den dominerende nasjonen. 

Som sport ja, blir bare verre og verre. Klæbo kommer til å bli tidenes vinterolympier, kjenner at det engasjerer meg svært lite. 

Endret av ^fmj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...