Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg skal forsøke å korte ned en lengre sak. De færreste menn anser seg selv som sjåvinistiske, ikke en gang de som virkelig er det. Kanskje skulle jeg brukt ett annet ord: for eksempel dominerende eller tradisjonell. For å unngå at menn tenker dette omhandler en mann veldig ulik seg selv, for det er han nok ikke, men, her er saken: En perifer bekjent (mann) jeg har møtt ett par ganger over flere (titalls) år har alltid vært litt nedlatende og tidvis nesten uhøflig. Vi har kun møttes i sosialt lag og alkohol inn i bildet. Han har stiftet sin familie og jeg min. Den tilfeldige m samtalen mellom oss de få gangene vi har møttes opp gjennom flere tiår har som regel vært overfladisk og det jeg vil definere som litt negging fra hans side. Jeg er som sagt gift og det samme er han. Han har tidvis omtalt min ektefelle litt hånlig og nedsettende fordi jeg er i følge han både vanskelig, dominerende og krevende. Det har alltid vært sagt med fleip og tull, så har aldri plaget verken meg eller ektefelle som bare har fleipet tilbake. Jeg har også skutt med samme skyts tilbake. Nå hadde vi ett fullstendig merkelig møte her hvor samtalen mellom denne mannen og meg ble mer intim, jeg åpnet meg litt og sa at hans humor egentlig var litt sårende for meg og han svarte med at han mente ikke det han hadde sagt sårende, han hadde ikke gitt meg mer enn hva han antok jeg tålte fordi jeg fremsto så selvsikker og egenrådig. Noe som sikkert stemmer. Merkelig nok ledet denne private samtalen til at vi upassende nok hadde en mer intim kontakt (ikke samleie eller tilsvarende) men uansett..mer intimt - enn hva vi burde ha.. og Ja: jeg har dårlig samvittighet for min ektefelle, .. - samtidig skjønner jeg ikke helt selv hva som skjedde mellom denne mannen og meg selv. Jeg har stort sett oppfattet det sånn at jeg har (som kvinne) representert alt han egentlig er mye motstander av; jeg er nok både woke, feminist, frittalende, alt mulig rart i hans øyne, og han har i mine alltid vært nedlatende, kritisk, dømmende og sjåvinistisk. Hvorfor fikk vi plutselig en connection (i fylla) som føltes veldig meningsfull og ekte? Og hva f*** er det med menn som harselerer med kvinner (som meg) for å plutselig være interessert i dem? Og hvorfor ble jeg som kvinne interessert tilbake? Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
wampster Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Så over flere tiår har han vært nedlatende/sjåvinistisk mot deg og din ektefelle og du treffer ham fortsatt samt at det "ble mer intimt" enn det burde ved siste treff. Du virker som et kupp av en person. Gratulerer 1 1
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden wampster skrev (3 minutter siden): Så over flere tiår har han vært nedlatende/sjåvinistisk mot deg og din ektefelle og du treffer ham fortsatt samt at det "ble mer intimt" enn det burde ved siste treff. Du virker som et kupp av en person. Gratulerer Ja det var virkelig graden av kupp jeg var som person, jeg etterspurte….. - Jeg påpekte at jeg har dårlig samvittighet for ektefelle hvis det var hva du var ute etter. (Og: Om moralsk overlegenhet er hva som skal til for at du kan forholde deg til hva jeg faktisk spør om kan jeg vise til at i løpet av over 20 års samliv har min ektefelle vært meg utro som jeg har tilgitt) - Denne gang var det jeg som begikk moralsk ugagn i form av ett kortvarig kyss i fylla, som jeg som sagt angrer på, til gjengjeld har det satt i gang en del interne eksistensielle følelser hos meg som jeg ønsket råd i forhold til . (Ikke i hvilken grad jeg var en umoralsk kyske, vi kan være enige om det) Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
wampster Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jeg bare skjønner ikke poenget i det hele tatt med å henge med/drikke med/være med noen som er nedlatende mot en selv/ektefellen sin. I hvert fall ikke når det er over flere tiår.. På et eller annet tidspunkt setter de fleste strek vel? 1
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden wampster skrev (15 minutter siden): Jeg bare skjønner ikke poenget i det hele tatt med å henge med/drikke med/være med noen som er nedlatende mot en selv/ektefellen sin. I hvert fall ikke når det er over flere tiår.. På et eller annet tidspunkt setter de fleste strek vel? Kanskje det ikke kom tydelig nok frem: vi møtes tilfeldig i sosiale lag. Ingen av oss har planlagt det på forhand. Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
Boing_80 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Gjest 4cf4a...b61 skrev (20 timer siden): Jeg har stort sett oppfattet det sånn at jeg har (som kvinne) representert alt han egentlig er mye motstander av; jeg er nok både woke, feminist, frittalende, alt mulig rart i hans øyne, og han har i mine alltid vært nedlatende, kritisk, dømmende og sjåvinistisk. Hvorfor fikk vi plutselig en connection (i fylla) som føltes veldig meningsfull og ekte? Og hva f*** er det med menn som harselerer med kvinner (som meg) for å plutselig være interessert i dem? Og hvorfor ble jeg som kvinne interessert tilbake? Anonymous poster hash: 4cf4a...b61 Unnskyld meg, men du er av de kvinnene som for alltid vil undre seg over hvorfor de savner en person som behandlet dem dårlig? Jeg tror du prøver å se tegn eller mønster der bildet er tydelig (ut fra det du beskriver); dere hadde drukket, evnen til konsekvenstenking var redusert og det skjedde det som ofte skjer mellom to kåte mennesker. Bare at dere ikke kom frem til senga. Men skal jeg være ærlig så høres dere begge ut som personer de partnerne deres burde holde seg unna. Å ja, vi lever i den tidsalderen der alt er lov for vi skal jo realisere oss selv. I så fall, kjør på. Endret 1 time siden av Boing_80 3
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Boing_80 skrev (5 minutter siden): Unnskyld meg, men du er av de kvinnene som for alltid vil undre seg over hvorfor de savner en person som behandlet dem dårlig. Hvilke kvinner er disse? Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
skaftetryne32 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Gjest 4cf4a...b61 skrev (9 timer siden): Jeg skal forsøke å korte ned en lengre sak. De færreste menn anser seg selv som sjåvinistiske, ikke en gang de som virkelig er det. Kanskje skulle jeg brukt ett annet ord: for eksempel dominerende eller tradisjonell. For å unngå at menn tenker dette omhandler en mann veldig ulik seg selv, for det er han nok ikke, men, her er saken: En perifer bekjent (mann) jeg har møtt ett par ganger over flere (titalls) år har alltid vært litt nedlatende og tidvis nesten uhøflig. Vi har kun møttes i sosialt lag og alkohol inn i bildet. Han har stiftet sin familie og jeg min. Den tilfeldige m samtalen mellom oss de få gangene vi har møttes opp gjennom flere tiår har som regel vært overfladisk og det jeg vil definere som litt negging fra hans side. Jeg er som sagt gift og det samme er han. Han har tidvis omtalt min ektefelle litt hånlig og nedsettende fordi jeg er i følge han både vanskelig, dominerende og krevende. Det har alltid vært sagt med fleip og tull, så har aldri plaget verken meg eller ektefelle som bare har fleipet tilbake. Jeg har også skutt med samme skyts tilbake. Nå hadde vi ett fullstendig merkelig møte her hvor samtalen mellom denne mannen og meg ble mer intim, jeg åpnet meg litt og sa at hans humor egentlig var litt sårende for meg og han svarte med at han mente ikke det han hadde sagt sårende, han hadde ikke gitt meg mer enn hva han antok jeg tålte fordi jeg fremsto så selvsikker og egenrådig. Noe som sikkert stemmer. Merkelig nok ledet denne private samtalen til at vi upassende nok hadde en mer intim kontakt (ikke samleie eller tilsvarende) men uansett..mer intimt - enn hva vi burde ha.. og Ja: jeg har dårlig samvittighet for min ektefelle, .. - samtidig skjønner jeg ikke helt selv hva som skjedde mellom denne mannen og meg selv. Jeg har stort sett oppfattet det sånn at jeg har (som kvinne) representert alt han egentlig er mye motstander av; jeg er nok både woke, feminist, frittalende, alt mulig rart i hans øyne, og han har i mine alltid vært nedlatende, kritisk, dømmende og sjåvinistisk. Hvorfor fikk vi plutselig en connection (i fylla) som føltes veldig meningsfull og ekte? Og hva f*** er det med menn som harselerer med kvinner (som meg) for å plutselig være interessert i dem? Og hvorfor ble jeg som kvinne interessert tilbake? Det er vel kanskje en grunn til at det er en klisje, men akkurat hvorfor kvinner liker rasshøl er ikke godt å si, er det evolusjonært gunstig å være et rasshøl fra kvinnens perspektiv, rasshølet vil kanskje overleve der andre velger å ikke være et rasshøl? Jeg mener vi menn er jo primitive vi også, vi liker jo pupper, men det kommer jo strengt tatt melk ut av dem da, ikke bæsj. 1
herzeleid Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg tror det ofte handler om at selvsikkerhet er noe av det kvinner finner mest attraktivt, men ofte er det ikke så lett å skille mellom reell selvsikkerhet og at han bare er en fyr som ikke bryr seg eller viser hensyn. Derfor ender en del kvinner med å falle for menn som ikke respekterer eller behandler dem bra, der det er lett for ham å fremstå selvsikker ovenfor henne når han ikke bryr seg. Om dette er tilfellet her er selvfølgelig umulig for oss å si. 1
Grønn420 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Hva faen er det med deg som blir tiltrukket av en sånn idiot? Beklager, men han høres bare fæl ut. Men jeg kan svare på hva som "feiler deg", og det er usikkerhet, mistrivsel i ekteskapet ditt og en rekke andre ting som gjør at underbevisstheten din tenker at du fortjener at en sånn fyr herser med deg. Det neste blir vel sex og at du ryker på en enorm smell med en fyr som driter mer i deg enn han gjør i sin egen kone (ja, han driter i henne også). En ting er såkalte "bad boys" som bare er litt frekke men ellers ganske ålreite. Man vet hva man får, man leker sammen, ingen dype følelser eller utveksling av personlige ting. Men sånne fyrer er ikke tradisjonelle eller "dominante", de er bare rasshøl. Det finnes jo ikke sexy! Om du tror han bryr seg om din sårbarhet og at du "åpner" deg så tar du veldig feil. Du skal være rimelig forsiktig med å lufte personlige tanker og følelser til menn, de aller fleste bryr seg ikke og de som plutselig bryr seg unormalt mye, har definitivt en seksuell interesse innabords. Og det fåtallet som er hjertelig gode menn med gode intensjoner, de er sjeldne og spesielle. Og de oppfører seg ikke som arrogante drittsekker til vanlig. Den "tilknytningen" i fylla er ikke ekte. Fantasien din spiller på lyst og et behov for å bli sett. Men du velger helt feil mann til å tilfredsstille disse behovene her. Han er gift..... Og at han prøver å være utro eller vil være utro er ikke noe nytt, men du kan jo være litt grei, da, mot kona hans? Nå er jeg litt hard her men jeg blir oppriktig irritert når voksne mennesker faller for sånt tull. Jeg antar du er voksen, iallfall. Mange ting som ikke var pensum på ungdomsskolen og videregående som burde være det. 😛 Endret 4 timer siden av Grønn420 1
Gjest 61fc3...63b Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden TS, slike som deg (i alle fall slik som jeg oppfatter deg her) pleide å være favoritten min i periodene jeg var singel før. Slike damer kunne jeg treffe gjerne sammen med typen deres på fest eller i andre sosiale settinger, så prata vi litt, kanskje rota litt og så endte det gjerne med å avtale å møtes senere. Jeg har til og med opplevd å få dama levert på døra av typen, hatt sex og fått dama henta av typen sin senere. Kjempefin deal, det var aldri noe pes med sånne damer, de hadde jo sitt eget liv, sin egen familie, kjærester og til og med barn, de fikk det de ville ha og jeg fikk det jeg ville ha. Den som ikke visste noe var selvsagt han som som trodde han var sammen med verdens snilleste og mest trofaste dame... For meg var det et spill, en lek og så lenge ingen var så hjerteløse at de måtte lette på sin egen samvittighet med å fortelle om dette til han hjemme så var det ingen som ble såret. Jeg gjore ikke sånt før jeg selv hadde dame som tok for seg av mine bekjente, for så å få dårlig samvittighet og fortelle meg om det etterpå. Det knuste vel hjertet mitt og gjore meg noe følelsesløs for sånt antar jeg. Hadde hun hatt anstandigheten til å holde kjeft hadde jeg sikkert hatt et annet syn på saken, men det er vel bare det man må leve med. En ting har jeg lært i alle fall, og det er at damene er MYE mer utspekulerte enn karene 🙂 Anonymous poster hash: 61fc3...63b
Grønn420 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gjest 61fc3...63b skrev (1 minutt siden): TS, slike som deg (i alle fall slik som jeg oppfatter deg her) pleide å være favoritten min i periodene jeg var singel før. Slike damer kunne jeg treffe gjerne sammen med typen deres på fest eller i andre sosiale settinger, så prata vi litt, kanskje rota litt og så endte det gjerne med å avtale å møtes senere. Jeg har til og med opplevd å få dama levert på døra av typen, hatt sex og fått dama henta av typen sin senere. Kjempefin deal, det var aldri noe pes med sånne damer, de hadde jo sitt eget liv, sin egen familie, kjærester og til og med barn, de fikk det de ville ha og jeg fikk det jeg ville ha. Den som ikke visste noe var selvsagt han som som trodde han var sammen med verdens snilleste og mest trofaste dame... For meg var det et spill, en lek og så lenge ingen var så hjerteløse at de måtte lette på sin egen samvittighet med å fortelle om dette til han hjemme så var det ingen som ble såret. Jeg gjore ikke sånt før jeg selv hadde dame som tok for seg av mine bekjente, for så å få dårlig samvittighet og fortelle meg om det etterpå. Det knuste vel hjertet mitt og gjore meg noe følelsesløs for sånt antar jeg. Hadde hun hatt anstandigheten til å holde kjeft hadde jeg sikkert hatt et annet syn på saken, men det er vel bare det man må leve med. En ting har jeg lært i alle fall, og det er at damene er MYE mer utspekulerte enn karene 🙂 Anonymous poster hash: 61fc3...63b Hjerter som ikke er der fra før kan ikke knuses, gutten min! Når du vel vitende ligger med gifte damer så synker du like lavt som de. Enten du vil det eller ikke. Og du like utspekulert som dem. Hva får deg til å tenke at du er bedre enn de, for eksempel har mer moral? Fordi du er så primitiv at du benytter en sjanse for sex når du får den servert? Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke noen er så dumme, så jeg tror ikke helt på denne historien kjenner jeg. 1
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Takk for alle svar, også de som synes jeg er ei skikkelig dårlig dame. Jeg tenkte en periode at kanskje skulle jeg ha droppet delen om at vi begge var gift for å klare å holde tråden på det tema jeg spør om, men ser i ettertid at det ville blitt feil for det er jo en viktig del av det og jeg tror kanskje medvirkende årsak til at det skjedde og at jeg tenker på det i ettertid: Jeg har vært sammen med ektefelle i over halve livet mitt, og har enda ett veldig godt samliv med han og ingen planer om å bytte han ut. Jeg tråkket feil en kveld i fylla, og ærlig talt hvis han har på noe som helst tidspunkt de seneste årene gjort noe tilsvarende så vil jeg ikke vite om det. Jeg lurer på hvor mange som svarer i tråden faktisk har forholdt seg til samme partner over halve livet sitt og fortsatt ønsker å være med vedkommende, og har aldri i løpet av en så lang periode ikke gjort noe de vet partner hadde blitt veldig skuffa over. Til mitt eget forsvar er jeg altså bare ett menneske jeg også. Jeg har uansett konkludert selv med at jeg tror det var spenningen som gjorde det så tennene: ikke spenning i form av utroskap men relasjonen mellom denne mannen og meg som har vært preget av det jeg beskrev i HI. Jeg ser noen tror jeg er ei dame som liker slemme menn, det var nok det motsatte som skjedde her at det var når jeg oppfattet han som mer omsorgsfull og menneskelig at kjemien oppsto, på samme tid tror jeg han fremsto slik fordi jeg brøt også inntrykket han hadde av meg at jeg ikke kan være feminin og sårbar jeg også. Det var altså ikke den dårlige delen av han som var tiltrekkende men når den gode omsorgsfulle delen kom frem. Når jeg møtte ektefelle for mange år siden var jeg en mye mer seksuell person enn hva jeg har vært de seneste fem årene. Vi har fortsatt sex jevnlig, men min seksualitet føler jeg har svunnet mye vekk. Før kunne jeg for eksempel onanere, det har jeg kanskje ikke gjort på fire, fem år. All seksualitet jeg har hatt har alltid skjedd via og mot ektefelle. Plutselig våknet min seksualitet den kvelden på en annen måte, trigget mest av alt av spenningen. Og den som nyter av det nå er igjen min ektefelle, og mest meg selv. Takk for alle som tok seg tid til å svare og lese. Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
Sovna Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Synes denne storyen er en klassiker. Der hvor en mann jobber intenst med å snu en dame fra sin egenrådighet og selvsikkerhet til å bli svar skyldig, fascinert og bergtatt. Alltid undret meg hvorfor det lar seg gjøre. Men det finnes klare paralleller under andre omstendigheter. - Voldelig ektemann hvor kvinnen velger å bli. Tar heller mye av skylden på egen kappe, eller klarer ikke å trå ut i uforutsigbarheten ved å flykte. Blir isteden værende i voldens makt. - Kvinner som skriver frierbrev til verdens verste mannfolk. Seriemordere og det som verre er. Breivik fikk på ett år nær tusen frierbrev. Må heller ikke glemme at det finnes kvinner som fremstår sterke, tøffe i trynet og 100 tatoveringer. Innerst inne så bikker det av minste motstand. Har fobier for alt som kan krype og gå. For ikke å snakke om heis..😆 Denne fasaden av selvsikkerhet og tøffhet er det enkelte menn som har et blikk for. Kvinnen fremstår gjennomsiktig for han. Han har et talent for å kle av lag etter lag. Endret 1 time siden av Sovna 1
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Sovna skrev (31 minutter siden): Synes denne storyen er en klassiker. Der hvor en mann jobber intenst med å snu en dame fra sin egenrådighet og selvsikkerhet til å bli svar skyldig, fascinert og bergtatt. Alltid undret meg hvorfor det lar seg gjøre. Men det finnes klare paralleller under andre omstendigheter. - Voldelig ektemann hvor kvinnen velger å bli. Tar heller mye av skylden på egen kappe, eller klarer ikke å trå ut i uforutsigbarheten ved å flykte. Blir isteden værende i voldens makt. - Kvinner som skriver frierbrev til verdens verste mannfolk. Seriemordere og det som verre er. Breivik fikk på ett år nær tusen frierbrev. Må heller ikke glemme at det finnes kvinner som fremstår sterke, tøffe i trynet og 100 tatoveringer. Innerst inne så bikker det av minste motstand. Har fobier for alt som kan krype og gå. For ikke å snakke om heis..😆 Denne fasaden av selvsikkerhet og tøffhet er det enkelte menn som har et blikk for. Kvinnen fremstår gjennomsiktig for han. Han har et talent for å kle av lag etter lag. Jeg anser ikke meg selv som en mer selvsikker kvinne enn andre, jeg viser i H.I til hvordan jeg forsto hans beskrivelse av meg i samtalen vår når jeg spurte hvorfor han var ute etter å «ta» meg (fordi det var slik det opplevdes) han svarte da at han oppfatta meg slik at jeg var såpass tøff og selvsikker at han møtte meg ut fra det. Og det tror jeg på, i form av at vi har andre felles kvinner jeg vet er mye mer forsiktig og kanskje litt mer sårbare som han aldri kommer med slike stikk mot. Han har ikke vært direkte frekk eller ufin men litt harselerende. Hvis han hadde vært skikkelig slem så hadde det absolutt ikke vært noe attraktivt. Jeg har da møtt slemme menn. Og jeg har vært uheldig å date slemme menn. De har jeg dumpet med en gang de var slemme. Menn som har vært nedlatende på byen synes jeg ikke er sexy eller lar meg sjarmere av, tvert imot. Så jeg synes ikke din beskrivelse av at dette kan sammenlignes med kvinner som tiltrekkes av mordere er så veldig sammenlignbart. Det blir liksom så ekstreme paralleller og det er vel ikke noe sjokkerende med en ertende tone som kan bikke over i flørtende tone? Det er store forskjeller mellom at noe er ertende til at det er direkte trakasserende. Kanskje gikk jeg for hardt ut i HI, og skulle ordlagt meg annerledes. Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
Sovna Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Gjest 4cf4a...b61 skrev (6 minutter siden): Jeg anser ikke meg selv som en mer selvsikker kvinne enn andre, jeg viser i H.I til hvordan jeg forsto hans beskrivelse av meg i samtalen vår når jeg spurte hvorfor han var ute etter å «ta» meg (fordi det var slik det opplevdes) han svarte da at han oppfatta meg slik at jeg var såpass tøff og selvsikker at han møtte meg ut fra det. Og det tror jeg på, i form av at vi har andre felles kvinner jeg vet er mye mer forsiktig og kanskje litt mer sårbare som han aldri kommer med slike stikk mot. Han har ikke vært direkte frekk eller ufin men litt harselerende. Hvis han hadde vært skikkelig slem så hadde det absolutt ikke vært noe attraktivt. Jeg har da møtt slemme menn. Og jeg har vært uheldig å date slemme menn. De har jeg dumpet med en gang de var slemme. Menn som har vært nedlatende på byen synes jeg ikke er sexy eller lar meg sjarmere av, tvert imot. Så jeg synes ikke din beskrivelse av at dette kan sammenlignes med kvinner som tiltrekkes av mordere er så veldig sammenlignbart. Det blir liksom så ekstreme paralleller og det er vel ikke noe sjokkerende med en ertende tone som kan bikke over i flørtende tone? Det er store forskjeller mellom at noe er ertende til at det er direkte trakasserende. Kanskje gikk jeg for hardt ut i HI, og skulle ordlagt meg annerledes. Anonymous poster hash: 4cf4a...b61 Nei, ikke direkte sammenligning med deg i det hele tatt. Men jeg har alltid undret meg over at enkelte menn er så pågående overfor kvinner de selv anser som sterke motstandere. I din sak undrer jeg meg litt over hvorfor du ikke tok avstand fra denne karen på et tidligere tidspunkt. Og i hvert fall at du endte der du endte.
Gjest b0555...456 Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden 1 hour ago, Guest 4cf4a...b61 said: Jeg har vært sammen med ektefelle i over halve livet mitt, og har enda ett veldig godt samliv med han og ingen planer om å bytte han ut. Jeg tråkket feil en kveld i fylla, og ærlig talt hvis han har på noe som helst tidspunkt de seneste årene gjort noe tilsvarende så vil jeg ikke vite om det. Jeg lurer på hvor mange som svarer i tråden faktisk har forholdt seg til samme partner over halve livet sitt og fortsatt ønsker å være med vedkommende, og har aldri i løpet av en så lang periode ikke gjort noe de vet partner hadde blitt veldig skuffa over. Til mitt eget forsvar er jeg altså bare ett menneske jeg også. Så nå skal liksom vi som ikke har prioritert å leve med samme person mer enn halve livet degraderes ja, artig forsvarsmekanisme. Jeg har holdt meg unna langvarige forhold, jeg har vært åpen om mine hensikter i alle forhold jeg har vært i og jeg har aldri så mye som vurdert å være utro. For meg er det et moralsk spørsmål, det er helt uaktuelt for meg å være utro uavhengig av hvor god eller spennende mulighet det er. Dersom du ikke klarer å oppføre deg ordentlig i fylla bør du droppe fylla. Etter mitt syn bør du prate med ektefellen. Selv kunne jeg muligens fortsatt et forhold dersom det ble innrømmet og beklaget, hadde jeg funnet det ut på en annen måte hadde forholdet vært slutt med umiddelbar virkning. Anonymous poster hash: b0555...456
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Gjest b0555...456 skrev (10 minutter siden): Så nå skal liksom vi som ikke har prioritert å leve med samme person mer enn halve livet degraderes ja, artig forsvarsmekanisme. Anonymous poster hash: b0555...456 😅 oi!! Jeg var ikke klar over at jeg gjorde det? Beklager om jeg tråkket på noen tær. Budskapet har heller la den som aldri har syndet kaste den første sten.. men ok. Sovna skrev (13 minutter siden): Nei, ikke direkte sammenligning med deg i det hele tatt. Men jeg har alltid undret meg over at enkelte menn er så pågående overfor kvinner de selv anser som sterke motstandere. I din sak undrer jeg meg litt over hvorfor du ikke tok avstand fra denne karen på et tidligere tidspunkt. Og i hvert fall at du endte der du endte. Det er nøyaktig det du poengterer her som jeg ønsket å diskutere med tråden selv om den nå har utartet seg til å stort sett omhandle mitt moralske svik. Jeg har tidligere opplevd at jeg har backet ut av samtaler med han fordi jeg har blitt usikker på hva han har ment. Denne gangen var det litt sånn at hvis han sa noe «unhinged og dark så bare doblet jeg det med noe enda mer ekstremt tilbake. Det ble en fullstendig «fuck it» - dialog fra min side. Jeg har tidligere puttet han i en bås hvor jeg har ansett han som at han er typisk tradisjonell mann som foretrekker at kvinner er mer typisk stille og forsiktig, og at jeg bryter såpass mye med hans persepsjon av hva som er kvinnelig at det gir han mye å harselere med når vi har møttes. Typiske kommenterer kan være i stil av: det er vel du som bruker bukse hjemme hos dere,. så har jeg kanskje svart at ja hos oss er det i det minste noen som er voksne nok til at de bruker bukse osv. Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
Satan666 Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden TS innbiller seg å være selvsikker, men kan ikke engang kontrollere seg selv. Vanskelig å tro at noen har så liten grad av selvinnsikt og virkelighetsforståelse. Uansett, menn som leser dette: Hvis dama forteller at hun har vært utro, bare svar "OK" og kast hun ut på sekundet. Ferdig snakka, ingenting mer å diskutere.
Gjest 4cf4a...b61 Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Satan666 skrev (1 minutt siden): TS innbiller seg å være selvsikker, men kan ikke engang kontrollere seg selv. Ikke for å være vanskelig men på generelt grunnlag må en vel si at det er ingen korrelasjon mellom disse to tingene? Anonymous poster hash: 4cf4a...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå