Gå til innhold

Nazist er blitt det nye ordet for å dehumanisere noen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fatninja skrev (19 minutter siden):

Så bevis at jeg tar feil da.  Om du har allergi mot kildene jeg har oppgitt, så er det ekstremt lett å finne informasjon om dette med et enkelt Google søk.

Jeg tror forøvrig Steigan enten er betalt av russerne, eller har et horn i siden til Norge, men som alt annet av russisk propaganda, så har det en kjerne av sannhet i seg.

Men Steigan er ikke hovedkilden her.  Det er teamet, med lege Rodgeir Vinsrygg i spissen.

Må bare påpeke, at dersom du søker på saken, så finner du stort sett bare linker til Steigan, så da er vi like langt. 👍

Eller hr Rodgeir Vinsrygg, og det jeg har sett om ham i andre nyhetskilder er at han ikke fikk jobbe med pasienter på et sykehjem han var på. Kun henvist til eget kontor med streng beskjed at det var der han skulle være. Hvorfor kan man jo undre på, men det gir ikke akkurat ett godt bilde.

Russisk propaganda en kjerne av sannhet? Propagandaen deres er jo kun whataboutisme og projisering. 🤔

Det sagt, jeg glemte det tidligere, men takk for at du svarte han andre på mine vegne, plaging av dyr og familiemedlemmer-fyren. 👍

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kvifor skal me prøve å bevise at du tar feil når det du oppgir er renspikka tull, @Fatninja? Skal me bevise for deg at nissen ikkje eksisterer også?

Hvis det er så enkelt å bevise så skal man kunne gje bedre bevis enn renspikka fiksjonell konspirasjonsteori ass.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 6
Skrevet
4 hours ago, Drunkenvalley said:

Kvifor skal me prøve å bevise at du tar feil når det du oppgir er renspikka tull, @Fatninja? Skal me bevise for deg at nissen ikkje eksisterer også?

Hvis det er så enkelt å bevise så skal man kunne gje bedre bevis enn renspikka fiksjonell konspirasjonsteori ass.

Du forstår jo ikke at det bare er to kjønn, noe selv hunder forstår, så deg har jeg helt avskrevet.

Du påstår at det har noe med forskning å gjøre at det er 72 kjønn eller hva woke galematias påstår.  Ren grunnleggende logikk, noe du ser ut til å være alvorlig mangelvare hos deg, tilsier at det er to kjønn siden 72 kjønn ikke har noe funksjon i naturen, ergo er dette rene vrangforestillinger.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet

Snakk om å bekrefte trådens tema.
Målgruppen greier simpelthen ikke avstå fra hitling som "argument" i alskens debatter.
Debattanten "Bata" skrev dette - helt ut av det blå - om meg:

Det er ikke alle andre ideer. Det er dine ideer di lille nazispire. Fascistapologet.

Ha i det minste ryggraden for å stå for det du sier. Slutt å vær så feig og tro at du er som alle oss andre som ikke er i linje med det du og dine definerer som politisk korrekthet.

Du er et kvalmende skue. Et skrømt og et skall av et menneske.

- og høstet stor anerkjennelse for ordvalget fra sine egne. En person jeg forut aldri har utvekslet et ord med.
Det står der fremdeles (heldigvis) som vitnesbyrd på nivået hos velgerne til venstre for AP.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Neptun1 skrev (1 time siden):

Snakk om å bekrefte trådens tema.
Målgruppen greier simpelthen ikke avstå fra hitling som "argument" i alskens debatter.
Debattanten "Bata" skrev dette - helt ut av det blå - om meg:

Det er ikke alle andre ideer. Det er dine ideer di lille nazispire. Fascistapologet.

Ha i det minste ryggraden for å stå for det du sier. Slutt å vær så feig og tro at du er som alle oss andre som ikke er i linje med det du og dine definerer som politisk korrekthet.

Du er et kvalmende skue. Et skrømt og et skall av et menneske.

- og høstet stor anerkjennelse for ordvalget fra sine egne. En person jeg forut aldri har utvekslet et ord med.
Det står der fremdeles (heldigvis) som vitnesbyrd på nivået hos velgerne til venstre for AP.

Dette er eksempler på direkte personangrep. Ugreit. Regner med du rapporterte? 

Vet ikke sammenhengen og hva du selv skreiv. Men politisk tilhørighet til personen kan du ikke være så sikker på. Mange bytter både parti og politisk side, det er ikke alle som står fast på samme sted... 

• Liker 1
Skrevet
leticia skrev (44 minutter siden):

Dette er eksempler på direkte personangrep. Ugreit. Regner med du rapporterte? 

Vet ikke sammenhengen og hva du selv skreiv. Men politisk tilhørighet til personen kan du ikke være så sikker på. Mange bytter både parti og politisk side, det er ikke alle som står fast på samme sted... 

Sammenhengen kan sjekkes på side 6.

Jeg tar meg ikke nær av noe og innklager følgelig heller ikke.

- men biter meg merke i at målgruppen likte kommentaren. Ingen tok avstand.

• Liker 1
Skrevet
Neptun1 skrev (9 minutter siden):

Har prøvd å holde meg mest mulig unna denne tråden, er mye villt som skrives her. Har sikkert oversett mye. 

Men prøver å ta avstand samme hvilken "side " som ikke oppfører seg fint. 

Du er herved sett, og jeg tar avstand til slikt språkbruk som du var utsatt for selv om vi er sterkt uenig i sak ofte. 

• Liker 2
Skrevet
Neptun1 skrev (34 minutter siden):

Ikke mer en at jeg hadde egen "krangel" med vedkommende, og h*n endte på ignore. 👍

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke pent å kalle folk nazist i øst og vest. Men det er jo helt villt at Nazist i dag ikke er så ille. De var jo tross alt ålreite folk med pene uniformer. Bare missforstått av jøder,syke,gamle,sigøynere,svarte,brune og sosialister. Mye rart man skal lese når man kommer inn på dette tema.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...