Wall Dorf Skrevet 30. november Skrevet 30. november Hittil ganske morsomme konklusjoner om tidsklemma... 😉Jobs - bytt ut 2088 med et senere årstall... oversettelsen og verset er helt feil i følge originalteksten; Centaurie 6 2: I ca år ... vil man avvente et merkelig århundre; I år ... og tre himler er vitner på det - at flere riker - en til fem - vil foreta endring. Dette er en introduksjon av f.eks: Centaurie 11.1: Et nytt århundre vil skape en ny allianse... Crustaminen i 3.21 er forvanskning av Choramin, et persisk folk som inntok det hellige land i det 13. århundre... (se Dan.10.12-20) Enig i hva du nevner om basunene... årstallet har jeg med vilje erstattet med prikker, du finner dem i Riom utgaven, et gjenopptrykk fra originalversjonen, oversatt til dansk.
Jobs Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Wall Dorf skrev (På 30.11.2025 den 20.30): Hittil ganske morsomme konklusjoner om tidsklemma... 😉Jobs - bytt ut 2088 med et senere årstall... oversettelsen og verset er helt feil i følge originalteksten; Centaurie 6 2: I ca år ... vil man avvente et merkelig århundre; I år ... og tre himler er vitner på det - at flere riker - en til fem - vil foreta endring. Dette er en introduksjon av f.eks: Centaurie 11.1: Et nytt århundre vil skape en ny allianse... Crustaminen i 3.21 er forvanskning av Choramin, et persisk folk som inntok det hellige land i det 13. århundre... (se Dan.10.12-20) Enig i hva du nevner om basunene... årstallet har jeg med vilje erstattet med prikker, du finner dem i Riom utgaven, et gjenopptrykk fra originalversjonen, oversatt til dansk. Får håpe og be om at du har rett i det,eller så får vi et tett program av ikke det positive slaget mot 2088.
Capitan Fracassa Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember Jobs skrev (12 timer siden): Får håpe og be om at du har rett i det,eller så får vi et tett program av ikke det positive slaget mot 2088. Hvor mange år på rad har du tolket Nostradamus og spådd hendelser som beviselig ikke slo til nå? Og hvor mange år på rad må du ta feil før du selv innser at metoden din er feil?
Jobs Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember (endret) Capitan Fracassa skrev (29 minutter siden): Hvor mange år på rad har du tolket Nostradamus og spådd hendelser som beviselig ikke slo til nå? Og hvor mange år på rad må du ta feil før du selv innser at metoden din er feil? Nostradamus hadde rett i at det ville bli krig i Europa 2022,videre mener han at krigen vil vare i 27 år. Det at vi tolket at det ville bli brukt atomvåpen mellom 2023-og ut i 25 var vel delvis rett da russland har brukt de kraftigste rakettene som kan bære atomvåpen,men heldigvis ikke med atomvåpen ennå. https://www.nrk.no/nyheter/russland-har-avfyrt-en-interkontinental-ballistisk-rakett_-ifolge-ukraina-1.17136432 Endret 7. desember av Jobs
Wall Dorf Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember Jobs skrev (4 timer siden): Nostradamus hadde rett i at det ville bli krig i Europa 2022,videre mener han at krigen vil vare i 27 år. Hans profetier har ikke startet ennå, det fordi de henger sammen med Bibelen (Jes.46.10) og alle vers henger sammen med hverandre om man selv finner frem til sammenhengene, men da er originalversjonen et must! Jeg har oversikt over alle årstall som er nevnt, og hittil passer ingen av årstallene eller hendelsene inn for tiden vi lever i.😔
Capitan Fracassa Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember Jobs skrev (8 timer siden): Nostradamus hadde rett i at det ville bli krig i Europa 2022 Var dette tolket, forstått og dokumentert av deg eller andre god tid i forkant? Hvor har du i så fall dokumentasjon på dette? Sitat videre mener han at krigen vil vare i 27 år. Spennende. Hva vil du si hvis den ikke varer nøyaktig 27 år? Sitat Det at vi tolket at det ville bli brukt atomvåpen mellom 2023-og ut i 25 var vel delvis rett Nei, det var uomtvistelig, beviselig helt feil, da ikke ett eneste atomvåpen har blitt brukt. Sitat da russland har brukt de kraftigste rakettene som kan bære atomvåpen,men heldigvis ikke med atomvåpen ennå. Så det var altså ikke atomvåpen, slik du spådde. Hva tenker du om at du tok helt feil her? Og hva med alle de andre spådommene du har kommet med tidligere år, som ikke slo til, som feks. det om den engelske kongen? 1
Markiii Skrevet tirsdag kl 08:39 Skrevet tirsdag kl 08:39 Mflj skrev (På 29.10.2025 den 13.02): Vi lever i de siste dager Kilde? Er det ikke kjedelig å være i en Death Cult? 1
Mflj Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Markiii skrev (På 9.12.2025 den 9.39): Kilde? Er det ikke kjedelig å være i en Death Cult? Kilde? Du ser vel at det er bibelen jeg siterer fra og viser til. Jeg vil heller ha en hard sannhet, med ett sant håp, enn en behagelig og falsk illusjon med ett falskt håp. Det er bare i sannhet en finner sant håp. Så da får sannhet være det den er uavhengig av behag eller ubehag.
Capitan Fracassa Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Mflj skrev (2 timer siden): Kilde? Du ser vel at det er bibelen jeg siterer fra og viser til. Bibelen sa tydelig at menneskene levde i de siste dager for 2000 år siden, ikke at de siste dagene skulle være nå, 2000 år senere. Så Bibelen er åpenbart ingen brukbar kilde for å hevde at vi nå lever i de siste dager. Sitat Jeg vil heller ha en hard sannhet, med ett sant håp, enn en behagelig og falsk illusjon med ett falskt håp. Du sier så, men gjør det motsatte. Du har jo bestemt deg for en behagelig illusjon uten bevis, som er akkurat slik man ender opp med falske håp. Endret 8 timer siden av Capitan Fracassa 1
PÃ¥inter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) «Bibelen sa tydelig at menneskene levde i de siste dager for 2000 år siden, ikke at de siste dagene skulle være nå, 2000 år senere.» For en som mener bibelen er eventyr å så bruke bibelen som forklaring på at de siste dager kun gjalt for 2000 år siden, det kan vel kalles en selvmotsigelse? Disiplene forsto at det gjalt en fremtid etter dem.👇🏼 Si oss: Når skal dette skje, og hva er tegnet på ditt komme og verdens ende?» 4 Jesus tok til orde og sa: «Pass på at ikke noen fører dere vill! 5 For mange skal komme i mitt navn og si: ‘Jeg er Kristus!’ Og de skal villede mange. 6 Dere skal høre om kriger, og det skal gå rykter om krig. Se da til at dere ikke lar dere skremme! For dette må skje, men ennå er ikke enden kommet. 7 Folk skal reise seg mot folk og rike mot rike, og det skal være hungersnød og jordskjelv mange steder. 8 Men alt dette er bare begynnelsen på fødselsriene. 9 Da skal de utlevere dere til forfølgelse og slå dere i hjel; ja, dere skal hates av alle folkeslag for mitt navns skyld. 10 Da skal mange falle fra, og de skal angi hverandre og hate hverandre. 11 Mange falske profeter skal stå fram og føre mange vill. 12 Og fordi lovløsheten tar overhånd, skal kjærligheten bli kald hos de fleste. 13 Men den som holder ut til enden, skal bli frelst. 14 Og dette evangeliet om riket skal forkynnes i hele verden til vitnesbyrd for alle folkeslag, og så skal enden komme. Det er nok først fra slutten av 1800 og frem til nå hele verden har hørt evangeliet om riket. Endret 2 timer siden av PÃ¥inter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå