Diskusjon.no Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vil unngå «doomscrolling».Les hele artikkelen på Tek.no her
sedsberg Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Men... hva skal Al-spammerne som produserer flere videoer i timen gjøre da?? Edit: Å ja! Det er grense for å se på videoer. Ikke produsere. Endret 3 timer siden av sedsberg
joandreas Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Kjent fenomen med ai generert innhold. Finnes uansett add-ons for fjerne det helt. https://youtu.be/_zfN9wnPvU0?si=8xtH_BW9CBmkRV0q Endret 3 timer siden av joandreas
vidor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Trikset er å kun se den short-videoen du egentlig ønsker og deretter lukke fanen. Enkelte sitter å doomscroller shorts i timesvis. Toppen av bortkastet tid.
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg vil gjerne ha disablet short videoer...Har null interesse i disse tulle videoene. Men å disable short videoer er jo ikke mulig?
Elgen-Hansi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden obygda skrev (6 minutter siden): Jeg vil gjerne ha disablet short videoer...Har null interesse i disse tulle videoene. Men å disable short videoer er jo ikke mulig? Joda, du må bare installere Hide shorts extension i browseren din, så er du kvitt det 1
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Flott. Neste post på programmet: Lag en måte å opte HELT ut av den grusomme shorts-spammen. Jeg klikker "show fewer shorts" omtrent annenhver dag.
Bing123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 8 minutes ago, Elgen-Hansi said: Joda, du må bare installere Hide shorts extension i browseren din, så er du kvitt det Problemet er mobil-appen. Det er her folk ligger som zombier
Bing123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 4 minutes ago, Wheeljack said: Flott. Neste post på programmet: Lag en måte å opte HELT ut av den grusomme shorts-spammen. Jeg klikker "show fewer shorts" omtrent annenhver dag. Og ennå kan man ikke disable eller begrense shorts i foreldrekontrollen Family Link, her er jo Tiktok bedre. Endret 2 timer siden av Bing123
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Elgen-Hansi skrev (22 minutter siden): Joda, du må bare installere Hide shorts extension i browseren din, så er du kvitt det Hmm..finner ikke noe slikt for opera på mobil..dessuten vil jeg jo gjerne ha det i youtube app. All reklame,shorts osv kvitter jeg meg enkelt med på pc...men det er på mobil faenskapet er plagsomt...Noen mobil apper som fungerer bra som kan anbefales?
Heradon Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Litt ironisk. Fordi det første som dukker opp på Youtube-appen på telefonen er nettopp, SHORTS. Etter det jeg kan se er det ikke mulig å velge kun vanlige videoer. Derimot finnes det en fane for "SHORTS. Orker ikke å bruke appen lengre, er bare reklame og shorts som vises.
fredrik2 Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Får aldrig upp noen shorts videor når jag ser på youtube på datorn ... Vad gör jag för fel? Det jag får upp på facebook tycker jag ofta är rätt bra men ibland ser man lite vel många.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå