Spillredaksjonen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden HBO Max øker prisene igjen Strømmetjenesten HBO Max øker prisene nok en gang – nå med nesten 20 prosent. Les hele saken på Gamer.no»
Neptun1 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden De vil vel utligne 1/2 pris på livstid. Noe de snart har gjort med stadige skyhøye prisøkninger. Begynner å bli lei av dem, synes ikke HBO max har så mye nytt og bra innhold. Kan bytte inn en hel del poeng hos Telenor og få Viaplay i stedet. Synes de har kommet seg veldig siste året på innhold.
vampyrica Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 hours ago, Neptun1 said: De vil vel utligne 1/2 pris på livstid. Noe de snart har gjort med stadige skyhøye prisøkninger. Begynner å bli lei av dem, synes ikke HBO max har så mye nytt og bra innhold. Kan bytte inn en hel del poeng hos Telenor og få Viaplay i stedet. Synes de har kommet seg veldig siste året på innhold. Viaplay som selger ut seriene til Prime? Jo bra de har gjort det så vi får en avslutning. HBO Max er vel det beste synes jeg men bruker VPN som er et must. Prime er også bra med VPN. Netflix har bare gått nedover uavhengig. NRK og TV2 app er vel ok faktisk. 🤘🏻
Sovna Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden De fikk nettopp en real buttplug av meg. HBO Max er herved kansellert. Håper mange følger world wide. Så kan det eierskapet der kjenne på sin egen drittlukt.
vampyrica Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 38 minutes ago, Sovna said: De fikk nettopp en real buttplug av meg. HBO Max er herved kansellert. Håper mange følger world wide. Så kan det eierskapet der kjenne på sin egen drittlukt. 95,- for den beste tjenesten er fortsatt verdt det for meg, men noe som irriterte meg forrige måned var fast pris siden prime kom til 33,- i måneden og nå 79,-. Syntes de var flinke mtp alle årene de holdt seg til den faste prisen, men da ble det et litt stort hopp prosentvis dog de har vært snille på en måte i lang tid. Med VPN er det greit, men uten er det ikke verdt 79,-. Det begynner å bli litt høye priser generelt og for min del ser jeg kun HBO av utenlandske som faktisk kommer med noe å se på. Det er ikke rart folk piratkopierer, gjør det selv men meste er fra tjenester jeg har tilgang til, men kvalitet og lyd med infuse gjør det mer attraktivt, mye strømmetjenester blir nesten som en trailer i katalogen. Tror det begynner å bli mye for mange og tror det blir noe tap over de fleste tjenester såfremt de ikke setter opp et pakketilbud som de har over Atlanteren.
Strukt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Kan ikke video-strømme-tjenester bare tilby en fil man kan kjøpe og laste ned i god kvalitet? Noe man kan legge på sin jellyfin server eller plex og ha I all evighet. Episoder finnes allerede ute som piratkopier så å tilby en legitim tjeneste for de som ønsker tror jeg hadde vært en fin løsning. Man kan jo ha strømming til en månedskostnad, og nedlasting av DRM frie episoder til en gitt pris? Folk er lut lei av abonnement og vil ikke ha en masse forskjellige sugerør ned i lommeboka. Det var fint når Netflix først kom ut. Da var det mye innhold på kun ett sted. Men nå er det så fragmentert at det bare blir slitsomt. Jeg gidder ikke betale månedskostnad for en strømmetjeneste som har kun en serie jeg vil se. Endret 2 timer siden av Strukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå