barezell Skrevet torsdag kl 16:36 Skrevet torsdag kl 16:36 Chaos_Niddhogg skrev (1 time siden): Folk skryter av GP til den største gullmedaljen fordi de får så syyyykt mye, men 309 kroner i måneden, som er typ 2-3 pils på byen, er katastrofe? Og så er folk og overrasket? Artige tider 😂 Sykt mye til prisen som var ja. Det er et regnestykke. Er man interessert i over 4-5 spill på game pass i året lønner det seg med abo. Det lønte seg nok for LANGT flere frem til nå.
Gavekort Skrevet torsdag kl 16:43 Skrevet torsdag kl 16:43 Jeg er ikke sjokkert. Ganske standard modell å skrape sammen masse VC-penger, gi kundene en super deal, vokse kundemassen og så skru opp prisene (enshittifye) til du tjener penger. 3
Cappo Skrevet torsdag kl 18:31 Skrevet torsdag kl 18:31 Alltid kjipt med prisøkning, men la oss være ærlige her. Hvor mange trenger egentlig den nye Ultimate? Særdeles få vil jeg tro og kun de mest hardbarka. De som uansett ville kjøpt spill til full pris på launch. Og for de er Ultimate fortsatt en god deal.
Kakkelfant Skrevet torsdag kl 18:39 Skrevet torsdag kl 18:39 (endret) Dette er dødfødt, siden for avbestilling gikk ned pga overbelastning Endret torsdag kl 19:10 av Kakkelfant
Colin. Skrevet torsdag kl 18:48 Skrevet torsdag kl 18:48 Avsluttet GP for lenge siden, ikke på grunn av prisen, er bare det at jeg aldri sitter å spiller flere forskjellige spill over en måned. Så for min del funker det mye bedre å bare kjøpe spillet jeg ønsker å spille, så har jeg det klar til å spilles uavhengig av tid. 2
Cappo Skrevet torsdag kl 19:11 Skrevet torsdag kl 19:11 De kunne forøvrig droppet Fortnite Crew etter min mening og heller bare satt opp prisen til 229/239kr. Er jo triks en kan gjøre, som å kjøre Ultimate en måned hvor flere interessante titler utgis, laste de ned og så gå ned til Premium f.eks og allikevel ha tilgang til de nye releasene.
WigNut Skrevet torsdag kl 20:33 Skrevet torsdag kl 20:33 Fatter ikke at folk bruker penger på det pisset
thomassit0 Skrevet torsdag kl 21:38 Skrevet torsdag kl 21:38 (endret) Til info så kan man kjøpe 12 måneders voucher for GP U og få ett år til under dagens månedspris om man ønsker å spare litt. (Ble vel ca 170/mnd jeg endte opp med å betale) Endret torsdag kl 21:39 av thomassit0
bo1e Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Nå koster det mer enn det smaker. Det som blir lagt til rettferdiggjør ikke prisen lenger for min del. Argumenter som hvor mange øl på byen det tilsvarer eller hvor mange kroner per dag det tilsvarer er hjernedødt. Fortell meg at du ikke forstår privatøkonomi og nødvendig prioritering uten å fortelle meg det. Endret 21 timer siden av bo1e 2 1
Fleskelars Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg har kutta ut ALT av utgifter på spill for en periode - backloggen på STEAM er gratis og betalt for . Masse kule spill jeg ikke visste hadde . Gjenbruk folkens ! 1
joandreas Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Gavekort skrev (18 timer siden): Jeg er ikke sjokkert. Ganske standard modell å skrape sammen masse VC-penger, gi kundene en super deal, vokse kundemassen og så skru opp prisene (enshittifye) til du tjener penger. Har nok skjedd med de fleste abonementstjenester. både viaplay, altibox og tv 2 play var nok bedre før. world of tanks er noe jeg sluttet med grunnet de problemene. https://en.wikipedia.org/wiki/Enshittification
Tharnis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Når jeg logger inn på kontoen min står det at jeg har betalt vanlig pris 1 oktober for Ultimate og at neste betaling 1 november også blir samme pris som før. I artikkelen her står det at prisen endres fra 1 oktober. Jeg har forøvrig ikke fått noe epost varsel fra Microsoft om at prisene øker enda. Det pleier jeg å få god tid i forveien.
MuffinMatt Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Tharnis skrev: Når jeg logger inn på kontoen min står det at jeg har betalt vanlig pris 1 oktober for Ultimate og at neste betaling 1 november også blir samme pris som før. I artikkelen her står det at prisen endres fra 1 oktober. Jeg har forøvrig ikke fått noe epost varsel fra Microsoft om at prisene øker enda. Det pleier jeg å få god tid i forveien. Jeg fikk varsel på min konto at prisene endres etter 1. November
Tharnis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden MuffinMatt skrev (3 timer siden): Tharnis skrev (5 timer siden): Når jeg logger inn på kontoen min står det at jeg har betalt vanlig pris 1 oktober for Ultimate og at neste betaling 1 november også blir samme pris som før. I artikkelen her står det at prisen endres fra 1 oktober. Jeg har forøvrig ikke fått noe epost varsel fra Microsoft om at prisene øker enda. Det pleier jeg å få god tid i forveien. Jeg fikk varsel på min konto at prisene endres etter 1. November Inne på kontoen? Eller fikk du epost? Uansett... om de går videre med disse prisene. 300 kr er jeg ikke villig til å betale for ultimate. Da går jeg heller ned et nivå, men da mister jeg day one og noe av det nivået og er tapt. Blir eventuelt laveste nivå da. Men da tjener de like mye på meg som før. Hmm, de er smålur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå