Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En bekreftelse at jeg har et ikke fint utseendet?

Gjest e69b9...be8

Anbefalte innlegg

Gjest e69b9...be8
Skrevet

Jeg har brukt Tinder i snart et år nå og kun fått 2 matcher. Snakket med den ene matchen online men det bare falt helt ut. Mann 44 år. Har lagt ut bilder der jeg smiler, ute i naturen med båt og fine bakgrunner. Men allikevel kun 2 matcher og en helg haug av mistenksomme matcher fra asia som ser ut som modeller. Viser dette at mitt utseendet er rett og slett ikke godt nok? 

Anonymous poster hash: e69b9...be8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten å vite hvordan du ser ut så kan jeg si at det er massevis av mindre pene menn (og kvinner) som finner seg pene partnere. Så utseendet er ikke alt, selv om det selvfølgelig også har en betydning for mange. At du er i stand til å smile tilsier at du har et utseende som mange damer er ute etter. Men på tinder teller nok utseendet mer enn det gjør IRL.

• Liker 1
Skrevet
Gjest e69b9...be8 skrev (20 minutter siden):

Jeg har brukt Tinder i snart et år nå og kun fått 2 matcher. Snakket med den ene matchen online men det bare falt helt ut. Mann 44 år. Har lagt ut bilder der jeg smiler, ute i naturen med båt og fine bakgrunner. Men allikevel kun 2 matcher og en helg haug av mistenksomme matcher fra asia som ser ut som modeller. Viser dette at mitt utseendet er rett og slett ikke godt nok? 

Nett er kun svindel spesielt i disse AI tider. 
Du må nok basere deg på å treffe kvinner i virkeligheten. 
Det er jo også mye hyggeligere å gå på konserter, barer osv. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Gjest 5dbdc...90a
Skrevet
8 minutes ago, Guest e69b9...be8 said:

Nei. Mangel på suksess på Tinder betyr ikke at du ikke har et fint utseendet. Kvinner på Tinder får hundrevis av likes og du må utkonkurrere masse menn utsendemessig for å ha en sjanse. I tillegg er du lite synlig om du ikke betaler.

Så slutt å kaste bort tiden din på Tinder. Slett kontoen din og møt kvinner i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: 5dbdc...90a

Skrevet

Sjekkeapper er overfladisk.

Personlig synes jeg det er greit å bruke. Men bruk minst mulig energi/følelser på det. Det er bare et verktøy for å få til en date.

Ellers tenker jeg:

Er du en sosial fyr, få frem det på bilder (antyder at du er til å stole på, dvs at andre mennesker liker deg). Har du humor, få frem det. Er du over snittet høy, få frem det. Har du en type jobb som gir litt status, få frem det. 

Vil påstå at alle de punktene er viktigere enn utseende ditt i seg selv.

Det er også alt for mange menn som har type profiler der de viser frem hvor godt trent de er + "maskuline" hobbyer (jakt, fiske, friluftsliv). Men med mindre du tenker at du MÅ finne en date som også deler de interessene, er det lurt å vise litt andre sider også / skille seg litt ut. Sannheten er at den norske gjennomsnittsmannen er jævlig kjedelig.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Tinder i Norge for en mann som har bikket 40 er vanskelig! Jeg driter i hva du mener eller hvor mye matcher,eller likes du mener du har. Det er stort sett tørke for de fleste,og da snakker jeg ikke om en og annen like her og der. 

Ta og reis ut fra Norge. Gjerne så nær som Danmark var nok for meg til å mangedoble likes. Da satt jeg bare på en flyplass på Kastrup et døgn og hadde mangedoblet likes. Så sier det vel seg selv at jo nærmere den 3 verden man kommer,jo flere likes får man. Erfaringsmessig har jeg endet opp på 99+ etter få timer. Jeg er så og si samme alder som deg! Kunne sikkert matchet med "hvem som helst" i min aldersgruppe og spesielt opp i 50 årene. Jo nærmere 20 du går,jo verre blir det med årene daa,dersom det er det du går etter.

Sier bare at det ikke nødvendigvis er deg det er feil med,eller profilen din. Vi bor i et land der kvinnene velger stort sett fra øverste hylle,uansett hvordan de ser ut,og fyller du ikke kravene så kan de saktens være "evig single" da de har både god økonomi,og tilgang til de "pene" fuckboysa. Dette er jo da om du skal gå via kjøttkvern aka Tinder. I den virkelige verden er det endel lettere,om du har litte grann sosiale ferdigheter.

• Liker 2
Skrevet

Du må gjerne fortsette å sveipe på mobilen. Men de beste vennskapene og forholdene jeg har hatt har kommet fra møter i virkeligheten som normalt ikke var startet med en samtale på nett. Finn en ny hobby, turgruppe eller hva det måtte være. Gå på kafeer og barer. Slå av en prat med de som er der. Marker gjerne at du er åpen for en samtale ved å f.eks bruke en «skravlekopp»: 

https://skravlekopp.no/

Langvarige vennskap dannes ikke på en skjerm. Det er min erfaring over svært mange år. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Gjest e69b9...be8 skrev (1 time siden):

Sannsynligvis er profilen din for ordinær. Den skiller seg ikke ut i mengden. I tillegg så er 3 av 4 tinderbrukere menn. Det er større kamp om damene. 

Kan evt prøve andre datingapper og se om du har større hell der? 

• Innsiktsfullt 1
Gjest 532e2...e6f
Skrevet
Gjest e69b9...be8 skrev (10 timer siden):

leticia skrev (8 timer siden):

Sannsynligvis er profilen din for ordinær. Den skiller seg ikke ut i mengden. I tillegg så er 3 av 4 tinderbrukere menn. Det er større kamp om damene. 

Kan evt prøve andre datingapper og se om du har større hell der? 

Det er 89% menn på Tinder i Norden . Så det er veldig veldig vanskelig for menn på Tinder. Anbefaler heller å melde seg på kurs der det er mange damer og spørre de ut på date etter hvert eller å lete etter damer fra utlandet. Jeg har selv funnet ei fra utlandet og det er mye bedre kjønnsbalanse på mange utenlandske dating sider . Der det faktisk er gode muligheter å finne ei dame.

Anonymous poster hash: 532e2...e6f

Skrevet
Gjest e69b9...be8 skrev (10 timer siden):

Jeg har brukt Tinder i snart et år nå og kun fått 2 matcher.

Har lite med deg å gjøre, men mye å gjøre med møkka Tinder. Løp unna før du ender i psykiatrien..

Du må være milliardær eller seriemorder for at kvinnfolk finner deg interessant.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sovna skrev (56 minutter siden):

Du må være milliardær eller seriemorder for at kvinnfolk finner deg interessant.

Dette stemmer ikke,  men morsom generalisering da 😅

• Liker 1
Skrevet
leticia skrev (1 minutt siden):

Dette stemmer ikke,  men morsom generalisering da 😅

Generalisering er sjelden lurt. Men når det kommer til kvinners fascinasjon av drapsmenn så er det mang en psykolog som river seg i håret. Det blir i beste fall synsing, noe i retning av omsorgsfølelse og der omkring.

Breivik fikk i fjor over 800 kjærlighetsbrev leste jeg et sted.. (Ikke noen bombe..)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sovna skrev (2 minutter siden):

Generalisering er sjelden lurt. Men når det kommer til kvinners fascinasjon av drapsmenn så er det mang en psykolog som river seg i håret. Det blir i beste fall synsing, noe i retning av omsorgsfølelse og der omkring.

Breivik fikk i fjor over 800 kjærlighetsbrev leste jeg et sted.. (Ikke noen bombe..)

Ja, jeg skjønner det ikke jeg heller. Ville heller sagt at de ønsker seg en dominerende mann, eller en mann de skal endre / som de ser på som et prosjekt. men jeg aner ikke, er ingen psykolog 🫣

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
leticia skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg skjønner det ikke jeg heller. Ville heller sagt at de ønsker seg en dominerende mann, eller en mann de skal endre / som de ser på som et prosjekt. men jeg aner ikke, er ingen psykolog 🫣

Nei helt utrolig. Har en kusine som en gang i tiden ble med på en besøksordning til en innsatt. Det gikk bra helt til hun ble forøkt voldtatt på cella. Hadde ikke vakter kommet til unnsetning hadde den voldtekten blitt fullbyrdet tenker jeg.

Besøksordningen ble ikke like attraktiv etter den episode.

Men skal ikke se helt bort fra at noen damer hadde funnet dette spennende også. 

Endret av Sovna
Skrevet
leticia skrev (12 timer siden):

Fordi de flokker seg rundt de samme mennene.
Det ligger i genene deres å tro den mest attraktive er den klokeste og beste forsørgeren.
Dessuten lar de instinktivt andre kvinner velge ut den de vil ha.

• Liker 1
Skrevet
Neptun1 skrev (28 minutter siden):

Fordi de flokker seg rundt de samme mennene.
Det ligger i genene deres å tro den mest attraktive er den klokeste og beste forsørgeren.
Dessuten lar de instinktivt andre kvinner velge ut den de vil ha.

Hva som et attraktivt for en kvinne kan være uattraktivt for en annen. Vi liker ikke alle det samme. Av egen erfaring når man får inn 400 + likes daglig, og kanskje velger seg ut 20  stykker å matche med, og kanskje bare 5 av disse er verdt å gå videre å snakke i lengre tid med, og kanskje bare 2 av disse er interessante nok til å treffe, så sier det seg selv at man ikke har de største sjansene som mann. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
leticia skrev (5 minutter siden):

Hva som et attraktivt for en kvinne kan være uattraktivt for en annen. Vi liker ikke alle det samme. Av egen erfaring når man får inn 400 + likes daglig, og kanskje velger seg ut 20  stykker å matche med, og kanskje bare 5 av disse er verdt å gå videre å snakke i lengre tid med, og kanskje bare 2 av disse er interessante nok til å treffe, så sier det seg selv at man ikke har de største sjansene som mann. 

Poenget: man blir sjeldent attraktiv for kvinner før man allerede har ei.
Sånn er det alltid når man får snøret i bånn ute på byen. Enten ingen - eller mange napp.
Kvinner vil ha det andre kvinner har.

Endret av Neptun1
Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (57 minutter siden):

Poenget: man blir sjeldent attraktiv for kvinner før man allerede har ei.
Sånn er det alltid når man får snøret i bånn ute på byen. Enten ingen - eller mange napp.
Kvinner vil ha det andre kvinner har.

Hvis dette poenget ditt er riktig med tanke på byen, så kan det ikke automatisk overføres til tinder. Der kommer det ikke frem hvor mange andre kvinner som "stimler" rundt hver profil. 

Dette poenget ditt om byen er kanskje riktig hvis man kun snakker om å få "snøret i bånn". Men skal man ha et forhold så ville iallefall jeg tenkt at jeg ikke ønsket å ha en "godt brukt " en, som sannsynligvis også vil ende opp med å være utro. 

Edit: Ellers så er nok ikke dette så kjønnsavhengig poenget om at man vil ha det andre har, om det er snakk om kule biler, hus, hytte,  leilighet i syden, eller kvinnfolk 😉

Endret av leticia
edit
  • Liker 2
Skrevet
leticia skrev (2 timer siden):

Hvis dette poenget ditt er riktig med tanke på byen, så kan det ikke automatisk overføres til tinder. Der kommer det ikke frem hvor mange andre kvinner som "stimler" rundt hver profil. 

Dette poenget ditt om byen er kanskje riktig hvis man kun snakker om å få "snøret i bånn". Men skal man ha et forhold så ville iallefall jeg tenkt at jeg ikke ønsket å ha en "godt brukt " en, som sannsynligvis også vil ende opp med å være utro. 

Edit: Ellers så er nok ikke dette så kjønnsavhengig poenget om at man vil ha det andre har, om det er snakk om kule biler, hus, hytte,  leilighet i syden, eller kvinnfolk 😉

Oki, enig om fine biler mm :)
Men legger aldri an på andres kvinner. Det føler jeg er ganske gjengs blant menn.

Skrevet
11 minutes ago, Neptun1 said:

Oki, enig om fine biler mm :)
Men legger aldri an på andres kvinner. Det føler jeg er ganske gjengs blant menn.

Innlegga dine smaker jo lett av misogyni. Kvinner har åpenbart ikkje agens i di verd...

Om eg var kvinne ville eg sett på det som litt... usexy.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...