Iterion Skrevet torsdag kl 21:33 Skrevet torsdag kl 21:33 Nope, må jo finne hun tiltrekkende også til en viss grad, selv om personligheten også er viktig så klart. 1
Gjest dac66...62e Skrevet torsdag kl 22:07 Skrevet torsdag kl 22:07 Iterion skrev (36 minutter siden): Nope, må jo finne hun tiltrekkende også til en viss grad, selv om personligheten også er viktig så klart. Kommer ikke den tiltrekningen hvis bare personligheten er på plass da? Det er noen personligheter som er så bås for min del at det ikke hadde hjulpet samme hvor tiltrekkende personen var. Anonymous poster hash: dac66...62e
BadCat Skrevet torsdag kl 23:14 Skrevet torsdag kl 23:14 Kvinner er ikke spesielt attraktive. De vet å gjemme seg bak sminke. Min onkel sa at man burde gå etter noen med bra kropp. Det er vanskeligere å jukse med.
Martelè Skrevet fredag kl 10:58 Forfatter Skrevet fredag kl 10:58 (endret) Duriello skrev (14 timer siden): Har ikke ts laget flere slike tråder tidligere, eller har jeg rotet for mye på KG i det siste? 🤔 Svaret mitt er uansett det samme idag. Så får den som gidder lete det opp. 😂 Jeg har laget ganske få tråder her om dating, og enda mindre på KG, hvor jeg var bare sånn 5 måneder. Jeg er jo tross alt aromantisk Endret fredag kl 10:59 av Martelè
Duriello Skrevet fredag kl 11:27 Skrevet fredag kl 11:27 (endret) Martelè skrev (31 minutter siden): Jeg har laget ganske få tråder her om dating, og enda mindre på KG, hvor jeg var bare sånn 5 måneder. Jeg er jo tross alt aromantisk Med KG mener jeg at det er tidvis mange slike tråder, ikke nødvendigvis at det er du som lager dem. 😉 Nå, det er vertfall tråd 2 om nesten samme tema her inne. 👍 Jeg svarte på spørsmålet der. (Har følt meg ganske aromantisk selv de siste 7-8 årene. 👍) Endret fredag kl 11:29 av Duriello 1
Iterion Skrevet fredag kl 11:59 Skrevet fredag kl 11:59 Gjest dac66...62e skrev (13 timer siden): Kommer ikke den tiltrekningen hvis bare personligheten er på plass da? Det er noen personligheter som er så bås for min del at det ikke hadde hjulpet samme hvor tiltrekkende personen var. Anonymous poster hash: dac66...62e Nja det kommer an på synes jeg. Personligheten hennes kan gjøre hun enten mer tiltrekkende eller mindre tiltrekkende, til den grad at det kanskje ikke blir aktuelt med et forhold allikevel men kanskje kun sex f.eks. Men går jo ikke på date med ei jeg ikke finner tiltrekkende liksom. Samme som at man ikke sjekker opp alt og alle heller, er du ikke enig? Er det ei dame jeg virkelig synes er vakker og liker utseendet/kropp på, så er jo det en dame jeg jeg gjerne sjekker opp.
Sjørøver Skrevet fredag kl 13:58 Skrevet fredag kl 13:58 Det som kanskje er enda mer interessant er hvor grensen går for at noen blir ansett som attraktiv. På en skala fra en til ti, hvor på skalaen går man fra ikke attraktiv til attraktiv?
Martelè Skrevet fredag kl 14:44 Forfatter Skrevet fredag kl 14:44 Sjørøver skrev (42 minutter siden): Det som kanskje er enda mer interessant er hvor grensen går for at noen blir ansett som attraktiv. På en skala fra en til ti, hvor på skalaen går man fra ikke attraktiv til attraktiv? Dette ble et krøllete og forvirrende spørsmål. Jeg svarer heller med at jeg går etter 70% utseendet og 30% personlighet. Som sagt, så dater jeg ikke. Men har hatt kjæreste, og det er ikke umulig at jeg godtar et forhold igjen.
Baranladion Skrevet fredag kl 14:44 Skrevet fredag kl 14:44 Sjørøver skrev (44 minutter siden): Det som kanskje er enda mer interessant er hvor grensen går for at noen blir ansett som attraktiv. På en skala fra en til ti, hvor på skalaen går man fra ikke attraktiv til attraktiv? Den skalaen betegner vel bare hvor attraktiv noen er, altså en betingelse for å måles på den er at man er attraktiv.
Sjørøver Skrevet fredag kl 14:58 Skrevet fredag kl 14:58 Baranladion skrev (5 minutter siden): Den skalaen betegner vel bare hvor attraktiv noen er, altså en betingelse for å måles på den er at man er attraktiv. Nja, det er ikke slik jeg ville brukt skalaen. Det blir som med film, du gidder ikke å bruke til på en med dårligere score enn 5/10, med mindre det er akkurat din nisje. Bare man har god hygiene så får man noen poeng. Personlig ville jeg sagt at grensen går ved 7 for at jeg skal definere noen som attraktiv. Men ville nok ikke blitt kjæreste med noen som er lavere enn 8, om jeg skal være overfladisk.
Baranladion Skrevet fredag kl 15:21 Skrevet fredag kl 15:21 Sjørøver skrev (11 minutter siden): Nja, det er ikke slik jeg ville brukt skalaen. Det blir som med film, du gidder ikke å bruke til på en med dårligere score enn 5/10, med mindre det er akkurat din nisje. Bare man har god hygiene så får man noen poeng. Personlig ville jeg sagt at grensen går ved 7 for at jeg skal definere noen som attraktiv. Men ville nok ikke blitt kjæreste med noen som er lavere enn 8, om jeg skal være overfladisk. Jeg har sett mange filmer der jeg vet de har karakter 5/10, så for meg ville 1-2 så lenge det er i min nisje (attraktivt) absolutt vært innafor å se. Nå bruker ikke jeg den skalaen, for meg er det mer svart hvitt. Ved førsteinntrykk så er vedkommende enten attraktiv eller ikke. Dersom man har opparbeidet seg et inntrykk av at vedkommende er skikkelig alright, før man ser vedkommende ville samme person vært attraktiv, selv om det var samme person jeg ikke fant attraktiv i eksempelet med førsteinntrykk. Altså, det indre har en stor betydning som kan farge en persons attraktivitet, men veldig ofte blir denne ikke oppdaget, fordi man dømmer på førsteinntrykk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå