Gjest cb906...8a8 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni For 1 år siden møtte jeg en flott jente , hun er snill og gir av seg selv. vi fant tonen fort, kjemi, tiltrekning, verdier osv..hatt det veldig fint i starten. Ble enige om å være eksklusive. Etter ca 4 måneder følte jeg at jeg ble forelsket i henne og vil høre om hun vil være kjæresten min. Hun svarer at hun vet ikke hva hun føler. Og jeg venter og prøver to ganger til uten noe bra resultat. Siste gangen sa hun at hun liker det vi har, men ikke har de følelsene. Hun vil gjerne fortsatt. Har sagt at på et punkt vil jeg gå videre om hun ikke vil no mere. vel, i helgen var jeg på fest med venner i Trondheim. Var morsomt å møte gamle venner og bekjente. Endte opp med en jente , og dro til henne. Angrer, og føler meg skikkelig dritt etter dette. Skal møte hun jeg har datet til uken for overnatting etc. Hun er litt sjalu og lurer fælt på hva jeg har gjort i helgen når jeg var hjemme. hva tenker dere? Jeg har vært i et langvarig forhold før og aldri vært utro. N føler jeg meg det. Venner sier jeg ikke har vært det, og at hun har fått sjansen og ikke kan være sjalu og få i pose og sekk.. Anonymous poster hash: cb906...8a8
Karltorbj Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Gjest cb906...8a8 skrev (7 minutter siden): For 1 år siden møtte jeg en flott jente , hun er snill og gir av seg selv. vi fant tonen fort, kjemi, tiltrekning, verdier osv..hatt det veldig fint i starten. Ble enige om å være eksklusive. Etter ca 4 måneder følte jeg at jeg ble forelsket i henne og vil høre om hun vil være kjæresten min. Hun svarer at hun vet ikke hva hun føler. Og jeg venter og prøver to ganger til uten noe bra resultat. Siste gangen sa hun at hun liker det vi har, men ikke har de følelsene. Hun vil gjerne fortsatt. Har sagt at på et punkt vil jeg gå videre om hun ikke vil no mere. vel, i helgen var jeg på fest med venner i Trondheim. Var morsomt å møte gamle venner og bekjente. Endte opp med en jente , og dro til henne. Angrer, og føler meg skikkelig dritt etter dette. Skal møte hun jeg har datet til uken for overnatting etc. Hun er litt sjalu og lurer fælt på hva jeg har gjort i helgen når jeg var hjemme. hva tenker dere? Jeg har vært i et langvarig forhold før og aldri vært utro. N føler jeg meg det. Venner sier jeg ikke har vært det, og at hun har fått sjansen og ikke kan være sjalu og få i pose og sekk.. Anonymous poster hash: cb906...8a8 Drit i hu der. Hun bare holder et helvete med foelelsene dine. Du har visst ikke problemer med aa finne deg ei, som ogsaa, er ute etter et stabilt forhold. Og utro, har du ikke vaert. Hu der, blir bare et sort hull, som vil tappe deg, for energi, bortkastet tid. 1
leticia Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Noen ganger så må man følge hodet fremfor hjertet når det er følelser involvert. At du skriver her betyr egentlig at du vet svaret selv, men hjertet slipper ikke helt taket. Hvis du greier å se litt nøytralt på saken, tenk deg at det var noen andre som kom med samme historie. Ville du ikke tenkt at det var temmelig "desperat" å nærmest "tigge" noen til å bli sammen med seg? Angående utroskap,, hva vennene dine tenker osv. Har du hatt sex med hun jenta du dater og som du har avtalt å være eksklusiv med? Hvis det er tilfelle, så ja, da vil jeg si at du har vært utro. Hvis ikke så syns jeg ikke du har vært det. Men det er egentlig ikke så viktig om vi på forumet eller vennene dine mener at du ikke har vært utro. Det er DINE FØLELSER om at du har vært utro som er av betydning. Du sier du føler deg dritt pga dette. Men hvis du snur på det så høres det ut (fra dine beskrivelser) som hun du dater også behandler deg litt dritt... Jeg vil, som @Karltorbj over her råde deg til å gå videre uten denne kvinnen du har datet. Du er ikke "the one" for henne. Det er også (i min målestokk) litt lang tid å bruke 4 måneder på å bli forelsket (selv om noen ganger så hender det at vennskap utvikler seg til kjærlighet etterhvert). Til sammenligning så tok det 1 måned fra jeg traff mannen min til vi ble kjærester, og en måned etter det igjen så var vi forlovet. 2
WiiBoy Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Du har definitivt vært utro. Så lenge dere har lovt å være eksklusive og du ikke opprettholdt din del av det "løfte", så var du utro. Hva hun vil med relasjonen mellom dere på kort eller lang sikt er irrelevant i forhold til det "løftet" du/dere har gitt med eksklusivitet. 1
Baranladion Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Her er det vel egentlig bare å være ærlig og ydmyk mot den du dater? Ja, du har vært utro, du har sviktet hennes tillitt. Dere hadde en avtale om eksklusivitet. Hvis du velger å være ærlig, så vil jeg også anbefale å ikke på noen måte hint om eller bruke unnskyldninger som at at du var usikker på forholdet fordi hun ikke ville forplikte seg ytterligere. Det er ingen andre enn deg som har gjort noe feil her, og det kan tenkes at forholdet kan fortsette hvis du legger deg flat. Du kan selvsagt også juge og si at ikkeno skjedde, men det er ganske slitsomt det og, ihvertfall hvis det viser seg at hun ikke stoler på deg. 2
SpecialForce Skrevet onsdag kl 11:20 Skrevet onsdag kl 11:20 Jeg tenker du bør lytte til følelsen du beskriver etter at du var på fest, og at du legger kortene på bordet. Hvis forholdet er liv laget, så vil begge forsøke å redde det. Masse lykke til.
ilpostino Skrevet onsdag kl 22:37 Skrevet onsdag kl 22:37 Gjest cb906...8a8 skrev (På 3.6.2025 den 12.12): Siste gangen sa hun at hun liker det vi har, men ikke har de følelsene. Hun vil gjerne fortsatt. jeg synes det er selvpining av deg å fortsette med henne når hun sier slikt. Dra av plasteret og kom deg videre. 1
BadCat Skrevet torsdag kl 02:10 Skrevet torsdag kl 02:10 (endret) Hvorfor ødelegge det som er ved å stille kleine spørsmål. Enten hun vet hva hun vil/føler eller ikke, er det ikke sikkert at det stemmer. Folk lyver, sier det folk vil høre eller ombestemmer seg. Endret torsdag kl 03:23 av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå