Gå til innhold

Hurtuglading


HF-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren nærmer seg og det blir fleire og fleire elbiler på hurtigladerane. Vil derfor reise diskusjon om god oppførsel:

Unngå å lade over 80% når folk står og venter. 

Dersom du har CCS, unngå å bruke kombiladerane som har både CCS og CHADEMO. Dersom det er lader ledig med kun CCS, bruk den! 

Ikkje snik i køen. 

Andre ting? 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med køsniking er at det mange stadar ikkje er organisert eit godt køsystem, særleg når det er mange bilar som skal lade. Dette gjer at det ikkje alltid er like lett å følge køa sjølv om ein prøver så godt ein kan.

Det å sette ei maksgrense for lading er også problematisk sjølv om eg er einig med deg at for dei fleste bilførarar så er lading opp til 80% tilstrekkeleg med lading sett opp mot tida det tek å lade dei siste 20%. Likevel så er akseptabel lademengde avhengig av kvar ein er på veg og korleis lademoglegheitene er der.
Særleg der det er mykje kø med ladestasjonane så forstår eg forsåvidt at det er fristande å lade heilt opp til 100% når du endeleg etter mykje ventetid har fått plugga til ladaren, særleg om dette potensielt sparer deg for enda eit ladestopp med tilsvarande mykje kø seinare på reisa.

Skrevet

Ikke la bilen bli stående foran laderen etter at den er ladet opp.

Ser ofte folk sette fra seg bilen og så gå en tur, eller på en restaurant, for så å la bilen stå der i timesvis.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, sett liknande. Ikkje med lader, men eg hugsa eg skulle vaske bilen ein gong. Då var det ein anna bil som raste inn foran meg, for så å stå parkert i lengre tid fordi dei skulle ha ut barnevogn, barn, avtale ein plan mens det blei vasket, osv.

I mellomtida blei båsen ved sida open, og eg var nesten ferdig vaska bilen når han endelig hadde ein vaskepolett å bruke. 😂

Treng ikkje vera gjerrig. Men dei som gjer slikt bryr seg jo fint lite om andre forøvrig...

  • Liker 1
Skrevet
Iki skrev (5 minutter siden):

Ikke la bilen bli stående foran laderen etter at den er ladet opp.

Ser ofte folk sette fra seg bilen og så gå en tur, eller på en restaurant, for så å la bilen stå der i timesvis.

På nokre ladera koster det 1 krone minuttet ekstra når du har over 80 prosent. Det bør ikkje vere gratis å stå med fulladet bil og holde en ladestolpe opptatt.

  • Liker 2
Skrevet

Bruk den ladestolpen du parkerer ved, med ladekontakt på sida av bilen kan det vere fristande å bruke ladestolpen ved sida av.

  • Hjerte 1
Skrevet

Var på Recharge sin ladestasjon i Stryn i helga, der er det 4 stolper med kun CCS og to med både CCS og CHADEMO. Heldigvis reiste en bil då eg kom frå kombi laderen så eg fekk starte å lade. Laderen ved sida av var opptatt av en CCS bil som reiste, og så kom en ny CCS bil og kobla seg på. Heile tida var der ledige stolper med kun CCS. 

  • Liker 1
Skrevet
Iki skrev (3 timer siden):

Ikke la bilen bli stående foran laderen etter at den er ladet opp.

Ser ofte folk sette fra seg bilen og så gå en tur, eller på en restaurant, for så å la bilen stå der i timesvis.

Dette med mat har vore et tema i årevis, "etter so og so mange timer må en uansett stoppe og ete, og då kan en like gjerne lade samtidig". Men det er ikkje berre å gå på en restaurant og vere vekke lenge etter at bilen har over 80%. En kan følge med ladinga på app, men få vil vel gå ifrå maten og flytte bilen midt i måltidet. 

Skrevet
HF- skrev (1 time siden):

Laderen ved sida av var opptatt av en CCS bil som reiste, og så kom en ny CCS bil og kobla seg på. Heile tida var der ledige stolper med kun CCS. 

Kanskje litt off-topic, men burde dette være løyst ved at det kostar litt meir å lade med CCS på ein kombistolpe? På den måten kan dei som berre har CCS hatt ein fordel av å velge den ledige ladaren utan CHADEMO. Slik som det er no er det berre folkeskikken som hindrar okkupasjon av ein ladestasjon du ikkje fullt ut kan bruke. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
The Avatar skrev (5 timer siden):

Problemet med køsniking er at det mange stadar ikkje er organisert eit godt køsystem, særleg når det er mange bilar som skal lade. Dette gjer at det ikkje alltid er like lett å følge køa sjølv om ein prøver så godt ein kan.

Det å sette ei maksgrense for lading er også problematisk sjølv om eg er einig med deg at for dei fleste bilførarar så er lading opp til 80% tilstrekkeleg med lading sett opp mot tida det tek å lade dei siste 20%. Likevel så er akseptabel lademengde avhengig av kvar ein er på veg og korleis lademoglegheitene er der.
Særleg der det er mykje kø med ladestasjonane så forstår eg forsåvidt at det er fristande å lade heilt opp til 100% når du endeleg etter mykje ventetid har fått plugga til ladaren, særleg om dette potensielt sparer deg for enda eit ladestopp med tilsvarande mykje kø seinare på reisa.

Dette med kø har mykje å gjere med kor laderane er plassert. Står dei td rett utafor et kjøpesenter vil det vere fullt opp av andre biler rundt hurtigladeren og umulig å holde oversikt over køa. Då er det bedre at laderane blir plassert på den andre enden av parkeringsplassen litt meir avsides. 

  • Liker 3
Skrevet
Thor. skrev (19 timer siden):

Absolutt!

Thor. skrev (19 timer siden):

Ellers så anbefaler jeg Elton som planlegger. Den legger opp ruten for deg. Tar med topografi (høydeforskjeller), temperatur, last (inkl. takboks/henger) og legger inn buffere på ladestopp/destinasjon etter ditt ønske.

Helt enig når det gjelder andre biler enn Tesla, for den gjør alt dette selv.

Skrevet
HF- skrev (15 timer siden):

Dette med mat har vore et tema i årevis, "etter so og so mange timer må en uansett stoppe og ete, og då kan en like gjerne lade samtidig". Men det er ikkje berre å gå på en restaurant og vere vekke lenge etter at bilen har over 80%. En kan følge med ladinga på app, men få vil vel gå ifrå maten og flytte bilen midt i måltidet. 

Har gjort det noen ganger ja. Bilen lader for fort. ;) Prøver å finne tregere ladere når vi skal spise.

Skrevet
4 minutes ago, Hanhijnn said:

Absolutt!

Helt enig når det gjelder andre biler enn Tesla, for den gjør alt dette selv.

Hatt god suksess med Google Maps i Android Automotive og egentlig. Er det vesentlig forskjell med Elton?

Skrevet
19 hours ago, Drunkenvalley said:

Kun ta én parkering om du kan overhodet holde deg innafor linjene. 😂 Skjønt nokre ladere gjer det umogleg.

Det er endel ladere som fremstår direkte idiotisk planlagt. Spesielt pga de korte kablene de gjerne har. Har du ladeluka på "feil side" av bilen ender du opp med å måtte bruke laderen på naboplassen og du blokkerer to ladere.

Skrevet
3 minutes ago, Reg2000 said:

Det er endel ladere som fremstår direkte idiotisk planlagt. Spesielt pga de korte kablene de gjerne har. Har du ladeluka på "feil side" av bilen ender du opp med å måtte bruke laderen på naboplassen og du blokkerer to ladere.

Absolutt, men til tider er det også mykje slappe parkeringer der ute som ikkje gadd prøve. 😂

Skrevet
sedsberg skrev (1 minutt siden):

Man kan klare å blokkere 3 ladere hvis man parkerer som denne. (Utenfor lokale Kiwi-sjappa ved der jeg jobber).

  Skjul innhold

rQPRUlK.thumb.jpg.be86fc83b06a06e70b18c7280bedfa2c.jpg

 

Han var sikkert skikkelig stolt av seg selv. Heldigvis relativt sjeldne disse individene...

Skrevet (endret)
4 minutes ago, Drunkenvalley said:

Absolutt, men til tider er det også mykje slappe parkeringer der ute som ikkje gadd prøve. 😂

Det er det sikkert, men det handler ofte også om hvordan andre har parkert der før deg og hvordan systemet er lagt opp. Noen steder er det sjelden problemer mens andre steder er det alltid problemer. Det handler ikke bare om enkeltpersoner som er idioter, men et dårlig planlagt system som gjør at folk tar dumme valg for å få plass til egen bil. Ved en av butikkene jeg handler mest er det alltid kaos på grunn av idiotisk utforming av ladeplassene så der lader jeg aldri.

Endret av Reg2000
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...