Gå til innhold

Kameraløsning til hjemmebruk for overvåking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i familien har behov for å overvåke 2 rom i sitt hjem på enklest mulig vis. Antar dette kan gå via mobiltelefon. 

Noen tips til løsning? Må være enkelt å installere, vedlikeholde og bruke ettersom den som skal bruke det ikke er spesielt teknisk av seg, samt billigst mulig. Bildekvalitet er IKKE viktig. Så lenge man ser rommet klart er det bra nok.

Kikket raskt på El-Kjøp og ser ut til at de har flere produkter som kan være aktuelle, men dette er et helt nytt område for min del, så hører gjerne om tips.

For eksempel:

Arlo Essential 2K innendørs sikkerhetskamera (2-pakning) - Elkjøp | Elkjøp

Om dette passer bedre i en annen kategori er det bare å flytte det.

På forhånd takk! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kakkelfant skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ihvertfall med sikkerhet at jeg ville aldri installert kamera hjemme som var koblet opp mot internet på noen som helst vis.

Hvilken enhet skriver du dette fra?

Skrevet
8 hours ago, oddeh said:

app/skylagring krever abb.

app'en krever ikke abb.,

Skylagring krever abb ja. Men hvis man putter SD kort i de, så kan man se på opptakene via appen, uten abb.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg har en tre-fire stk TP-Link Tapo C310 rundtomkring i heimen. Både ute og inne. Kan monitorere via app eller via PC. Nattmodus og bevegelsessensor. Med minnekort støtter den også opptak.

Eneste som krever abonnement er hvis du ønsker skylagring, ellers er alt gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...