Gå til innhold

Nå går Xbox-prisene opp også

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jo nesten ikke xbox,er og få tak i lenger. Elkjøp. ikke på lager, samme på power og komplett. Vurderte en stund og bytte ps5,en mot en xsx. Men kjenner ikke at jeg orker :)
Skrevet
PosteMonopolet skrev:

Heldigvis ikke alt som går opp i pris. Jeg ser at man får kjøpt brukt Xbox One X for rundt 1000kr på finn.no.

Tror neppe det er mange som har lyst på en One X for tiden, heller kvitte seg med den de har. Er nok det du ser på Finn.
Skrevet (endret)
4 hours ago, PosteMonopolet said:

Heldigvis ikke alt som går opp i pris. Jeg ser at man får kjøpt brukt Xbox One X for rundt 1000kr på finn.no.

Ja gamle konsoller blir veldig rimelige når de nye kraftigere kommer. Mange som bytter ut. One x er jo 8 år gammel eller noe og series x 5 år. Samme med PlayStation 4. Mange til rundt 1000 lappen. De fleste nordmenn har råd til de nye. 

Endret av ili
Skrevet
Walkyrje skrev:
Er jo nesten ikke xbox,er og få tak i lenger. Elkjøp. ikke på lager, samme på power og komplett. Vurderte en stund og bytte ps5,en mot en xsx. Men kjenner ikke at jeg orker :)
Bestill direkte fra ms store med express jeg fikk x levert etter 14 timer med dhl express.betalte 6k for series x digital
Skrevet

Litt merkelig valg av Microsoft. Her hadde de sjansen til å markere seg litt også får vi en prisøkning her også. Bra at ikke gamepass går opp...enda.

• Liker 1
Skrevet
JornHansen skrev:

Litt merkelig valg av Microsoft. Her hadde de sjansen til å markere seg litt også får vi en prisøkning her også. Bra at ikke gamepass går opp...enda.

Gikk jo opp for ca 6 måneder siden da! Det holder kanskje med 1 gang i året!
Skrevet
JornHansen skrev (19 timer siden):

Er vel pga Trumpen??

Skrevet (endret)

Jeg tror at Microsoft (delvis) gjør dette for å skape en aksept/normalitet rundt høy pris. Den neste konsollen (i 2027 antakelig) kommer til å bli dyr. Ved å heve prisen på Series X blir differansen fra forrige konsoll til neste konsoll mindre, når den neste konsollen lanseres. En høy pris vil da lettere bli akseptert.

Endret av Donkey Kong
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Donkey Kong skrev (12 minutter siden):

Jeg tror at Microsoft (delvis) gjør dette for å skape en aksept/normalitet rundt høy pris. Den neste konsollen (i 2027 antakelig) kommer til å bli dyr. Ved å heve prisen på Series X blir differansen fra forrige konsoll til neste konsoll mindre, når den neste konsollen lanseres. En høy pris vil da lettere bli akseptert.

Her tror jeg du treffer blink. 

Skrevet

Det handler sikkert om tariffer, ja. Men det er også typisk for hvordan finansmarkedene fungerer: verdiene strømmer stadig oppover til en liten gruppe på toppen som tjener mer og mer på å gjøre mindre og mindre. For oss andre betyr det å jobbe hardere for å holde hjulene i gang mens noen få lever godt på 'passiv inntekt' og spekulasjon. Litt moderne føydalisme, egentlig.

• Liker 1
Skrevet
On 5/1/2025 at 9:41 PM, Chaos_Niddhogg said:
On 5/1/2025 at 5:19 PM, PosteMonopolet said:

Tror neppe det er mange som har lyst på en One X for tiden, heller kvitte seg med den de har. Er nok det du ser på Finn.

Kjøpte One X for noen år siden for 1500 kr og det var et greit kjøp sammen med PS4 Pro. Har en Xbox Series X som aldri har blitt koblet opp.

Skrevet (endret)

Har en PS3 jeg kjøpte på brukthandel for 500 kr. Jeg har ikke prøvd så mye nye spill, annet enn på mobilen.. Men på spill ser jeg ikke så forskjell på 1080p skalert til 4k og 4k...

Jeg ble lei av spill når alle var 1ps jeg likte Skyrim og Gta pga friheten... Og jeg likte Metal Gear spillene til PlayStation også, fordi de var bra laget.

Jeg har begynt på Deus Ex nå, som jeg har rundet før i steinalderen. Skikkelig kult og bedre effekt enn det jeg spilte på 360.

Det er litt miks av sniking som i Splinter Cell og Metal Gear, pluss at du er cyborg tror jeg det heter og du kan jakte og oppgradere kroppen din og funksjoner.

Spill der du må tenke litt istedenfor å skyte vilt er pluss her....

Mass Effect 2 elsket jeg også, det var bra, Sci fi spill med masse fri handling og mye frihet i valg og strategi.

Endret av Gouldfan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...