Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Krig og fred skrev (1 minutt siden): Robbet, skakkjørt. Er Norge er et steg unna bananrepublikk? Herregud som dere syter, er dere klar over hvor patetisk det høres ut? Det er faktisk helt latterlig å se på! Folk må komme seg ut av ekkokammerenne og reise litt og oppleve hvordan er tøff hverdag faktisk er, den er ikke i Norge. Stort sett. 9
Neptun1 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 23:4 skrev (2 minutter siden): En fin ting ! Venstre er under sperregrensen og vi slipper å se trynet til Rotevatn mer. Digger det og nå er de døde, de klarer aldri å komme tilbake. Erna og er også ferdig, positivt ! Begge deler er positivt isolert sett, men prisen blir for høy til at jeg gleder meg. Håpløst at Høyre ikke skiftet ut Erna i tide. 3
gurka Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Hvilke fakta ønsker du? Les en gang til hva du svarte herremannen, så forstår du sikkert hva jeg hinter til. Selvfølgelig er verdiskapning viktig i et samfunn. 3
23:4 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Valget er akkurat som forventet. Litt bedre for Frp en jeg hadde trodd kunne skje, og Venstre ble drept i dette valget ! Så kan Støre fortsette å skakkjøre AP, for den avgrunnen er veldig kort unna. Det kan ta en måned å rykke ned fra disse 28 prosentene til 16. SV og rødt ? Heldigvis ganske svake. Og de kommer til å bli en enorm kvise på Støre sin rumpe, som kommer til å verke og verke og verke. 4
Vokteren Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Gouldfan skrev (1 minutt siden): Frp og høyre ville selge det billig til BP... En kilde for å støtte denne påstanden hadde vært på sin plass….
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden gurka skrev (1 minutt siden): Les en gang til hva du svarte herremannen, så forstår du sikkert hva jeg hinter til. Selvfølgelig er verdiskapning viktig i et samfunn. Har jeg sagt at det ikke er viktig, igjen hvilke fakta ønsker du og jeg ikke har levert? 1
23:4 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Neptun1 skrev (2 minutter siden): Begge deler er positivt isolert sett, men prisen blir for høy til at jeg gleder meg. Håpløst at Høyre ikke skiftet ut Erna i tide. Høyre er helt likt AP og helt ærlig ! Erna vil heller ha Støre en Sylvi. Men nå er hun uansett ferdig. Problemet at det bare er andre kjærringer i det partiet uansett. Så Frp kommer til å sluke resten av H de neste årene. 2
Gouldfan Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Vokteren skrev (9 timer siden): En kilde for å støtte denne påstanden hadde vært på sin plass…. Les historie? Hvor gammel er du egentlig??? https://frifagbevegelse.no/ville-tapt-milliarder-med-frp-6.158.74716.04b03b2a93 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Norges_petroleumshistorie Morsomt at de (Frp) som var imot statlig oljesektor og Oljefond klager på at vi bruker av Oljefondet som vi aldri ville hatt uansett om de bestemte... Bortsett fra Onkel Skrue da.... Endret 13 timer siden av Gouldfan 7
gurka Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Har jeg sagt at det ikke er viktig, igjen hvilke fakta ønsker du og jeg ikke har levert? Er du seriøs nå? Du sier at hans fakta er feil, bevis det! 2
23:4 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Erna vil også nekte å gå av, som kommer til å årelate Høyre videre i årene som kommer, om de da ikke de sparker henne ut til våren, ypperlig om hun fortsetter noen år til.
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden gurka skrev (2 minutter siden): Er du seriøs nå? Du sier at hans fakta er feil, bevis det! Er du seriøs? Nei jeg sa ikke det, les igjen og rediger innlegget ditt før det rapporteres for en evig rekke stråmenn og faktafeil. 2
gurka Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Salvesen. skrev (17 minutter siden): Dette innlegget viser at du ikke aner hva du snakker om. Du går på husk og overskrifter og sjekker ikke fakta. Heldigvis er dette ikke folk flest. Du har ikke sagt dette altså. Igjen, skjerpings Salvesen. 1
23:4 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Salvesen. skrev (8 minutter siden): Det er faktisk helt latterlig å se på! Folk må komme seg ut av ekkokammerenne og reise litt og oppleve hvordan er tøff hverdag faktisk er, den er ikke i Norge. Stort sett. Si det som jobber i lavtlønnsyrkene ! Som ikke kan leve av en jobb lenger ! Og det har du ikke fått med deg. At du har det godt og jeg har det betyr ikke at mange andre har det. Og du kommer ikke til å oppdage det før det rammer deg selv hard, enten i form av arbeidsledighet eller kriminalitet. 1
Morromann Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden VifteKopp skrev (9 minutter siden): Hovedproblemet sist var regjeringssamarbeidet med det håpløse Senterpartiet. Nå har de heldigvis nesten fått utradert stortingsgruppen sin. Tabben deres var å låse seg fast til AP fremfor å spille den jokerrollen de hadde på 1990-tallet da det bidro sterkt til "all makt i denne sal". Forøvrig bør dere ikke ta for gitt at SP er en garantist for at Støre blir sittende til 2029. De har vært et borgerlig parti før. Norges nest største parti er imot EU. Just saying. Neptun1 skrev (10 minutter siden): Om dette står seg så er valget en katastrofe for næringslivet og arbeidsplassene i privat sektor. Det bryr ikke APs velgere seg om. De bryr seg ikke fordi de ikke skjønner sammenhengene. De lar seg blende av flosker. Mbappe09 skrev (6 minutter siden): Dette er en nasjonal krise. Være avhengig av mdg og rødt samtidig som de fleste har klaget over dyrere hverdag. Håper denne gjengen nå holder kjeft fremover Jeg synes at de som klaget i 4 år men plutselig ble AP-frelste i vinter pga Jens skal holde kjeft frem til 2029. Men det gjør de nok ikke. Skulle ikke forundre meg om klagesangen er godt igang igjen i november og enda mer utover vinteren med AP nede i 15% på målingene. Men enig med deg; de bør holde kjeft og være fornøyd med det de har stemt på. Man høster som man sår i et demokrati. Det er vi andre som må betale prisen nå som AP har fått mandat til mer elektrifisering av sokkelen, mer vindkraft, sabotering av vindkraft, fortsatt gründerflukt og EU-tilpasning. 1
Karltorbj Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kommer senterpartiet til aa trives i den gjengen?
gurka Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Er du seriøs? Nei jeg sa ikke det, les igjen og rediger innlegget ditt før det rapporteres for en evig rekke stråmenn og faktafeil. Stråmenn og faktafeil. Da sier jeg godt natt til deg. Det kommer jo bare påstander uten grunnlag fra deg mot flere her. Om noen burde rapporteres så er det deg. Over og ut her. 4
Krig og fred Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 11 minutes ago, 23:4 said: Ja et steg unna ! Oljefondet er planken unna avgrunnen ! Det er fakta. Den planken vil de faktisk ta vekk. Si meg en ting følger du ikke med ? Bare 20000 milliarder, Støre må gå!!!111
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 23:4 skrev (1 minutt siden): Si det som jobber i lavtlønnsyrkene ! Som ikke kan leve av en jobb lenger ! Og det har du ikke fått med deg. At du har det godt og jeg har det betyr ikke at mange andre har det. Og du kommer ikke til å oppdage det før det rammer deg selv hard, enten i form av arbeidsledighet eller kriminalitet. Som sagt, kom deg litt ut å se ekte elendighet… 1
23:4 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Venstre er døde, og de er på vei til helvete Og de ser etter de positive sidene ved det, og så står der noen der og hyler og er begeistret. Venstre det skal være så forbannet godt å slippe dere ! 1
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden gurka skrev (2 minutter siden): Du har ikke sagt dette altså. Igjen, skjerpings Salvesen. Ja jeg har ikke sagt det du påstår jeg har sagt, det kan alle lese. Det er du som driver med løgner her. Skjerpings! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå