DukeNukem3d Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden freedomseeker skrev (17 minutter siden): Østeuropeere, afrikanere, arabere og noen få nordmenn i perfekt harmoni, velkommen til Norge anno 2025. https://www.aftenposten.no/oslo/i/PdraXz/innsatsleder-sjokkert-over-filming-av-skadet-pasient-i-oslo Det er veldig mye muslimsk ungdom som henger rundt Oslo S. Og utifra måten å oppføre seg på så er jeg på ingen måte overrasket utifra hva jeg har selv har opplevd der. De har 0 respekt for alle som er hvite i huden, her er det egentlig miljøet selv som må ta tak... men de sutrer bare om "rasisme" om noen ber de om å gjøre det. 1 1 1
Duncan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden kremt skrev (På 24.11.2025 den 15.21): Kanskje sør-norsk burde blitt et nytt uttrykk. Sydhavsnorsk ?
Neptun1 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden freedomseeker skrev (55 minutter siden): Østeuropeere, afrikanere, arabere og noen få nordmenn i perfekt harmoni, velkommen til Norge anno 2025. https://www.aftenposten.no/oslo/i/PdraXz/innsatsleder-sjokkert-over-filming-av-skadet-pasient-i-oslo Tragisk at ingen ville høre på Carl I Hagen. Nå tror jeg skaden er uopprettelig. 2
kremt Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 43 minutes ago, DukeNukem3d said: muslimsk ungdom som henger rundt Oslo S De har vel enten ikke noe hjem, vokser opp nærmest på gata, eller driver med langing. 1
Crooked Cracker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Neptun1 skrev (8 minutter siden): Tragisk at ingen ville høre på Carl I Hagen. Nå tror jeg skaden er uopprettelig. Som det snakkes om her er det politiske tiltak som kan reversere utviklingen, det vil dog neppe være mange nok som stemmer på partier som vil innføre de. 2
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) kremt skrev (52 minutter siden): De har vel enten ikke noe hjem, vokser opp nærmest på gata, eller driver med langing. Ingen aning. Da jeg var ung så var det stort sett noen stusselige narkomane (tragiske skjebner) som hang utenfor en kiosk et kort stykke unna Oslo S. Men jeg tenkte aldri at de var noe farlige. De senere år har det blitt beryktet, spesielt på kveldstid. Endret 4 timer siden av DukeNukem3d 1
frohmage Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden DukeNukem3d skrev (1 time siden): De senere år har det blitt beryktet, spesielt på kveldstid. Hva da? 1
freedomseeker Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Neptun1 skrev (4 timer siden): Tragisk at ingen ville høre på Carl I Hagen. Nå tror jeg skaden er uopprettelig. Det er en kulturell katastrofe, men det største problemet er det økonomiske. Norge fører en innvandringspolitikk som totalt ignorerer de sosiale kostnadene og konsekvensene for norske lønns- og arbeidsvilkår. Det er i praksis fritt fram uten reelle reguleringer eller kontrollmekanismer. Hele politikken fremstår som absurd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå