Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
DukeNukem3d skrev (4 timer siden):

UÆ, han her prater AKKURAT sånn pakistanerne i skolegården min pratet (bortsett fra at de sa "hore" i annenhver setning)

Få det bort!

Uff ja dialekt, så fælt at noen har en dialekt 🙄

Få det bort!!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innvandringspolitikken er bare sosialisme på sitt aller verste. Jeg skjønner ikke hvordan en kan vinne et valg basert på "Trygghet" som slagord, og felles dugnad mot de som skaper verdier i et land. Hvordan er det mulig å tro på et budskap som til de grader motbevises av virkeligheten og strider med all sunn fornuft? Det er absurd å tro at landet er tjent med at verdiskapere tvinges ut av landet, samtidig med at de erstattes med mennesker som overhodet ikke passer inn og egner seg til å bidra med noe som helst innen overskuelig framtid, totalt sett.

For meg er dette absurditet på nivå med jødeforfølgelsen regissert av NSDAP under andre verdenskrig, uten sammenligning for øvrig, nærmest med omvendt fortegn, hvor den store offentlige bløffen er fellesnevneren. Hvor bløffen er noe det i utgangspunktet burde være umulig å tro på, men som likevel blir hamret inn som en sannhet. Hvem ser egentlig noen fordeler ved å fylle opp Europa med mennesker som ikke hører hjemme i et slikt miljø? Ja, alle ser at det er hjelp i det å hjelpe noen, men likevel. Det er veldig lite fokus på å hjelpe, det er de store fordelene ved et kunstig mangfold som er slagordet. Ingen burde tro på noe så dumt. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (4 timer siden):

Få det bort!!

Hadde ikke trodd at du tok deg så nær av den, er du ny landsmann skaftetryne?

Kebabnorsk er ikke noen dialekt

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)

Fordi det er en sosiolekt?

Sitat

En sosiolekt er en variant av et språk som brukes av en bestemt sosial gruppe, og er uavhengig av geografisk område. Sosiolekter påvirkes av sosiale faktorer som alder, kjønn, utdanning, yrke og sosial status, og kan markere tilhørighet til en gruppe eller identitet. Eksempler på sosiolekter kan være «kebabnorsk» (nå kalt multietnolektisk stil), som er en språkvariant brukt i flerkulturelle miljøer, eller en «overklasse-sosiolekt». 

Endret av Mannen med ljåen
Sitat fra nettet
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

Få det bort!!

Dialekt 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Gouldfan skrev (På 25.9.2025 den 15.31):

Kan du bevise at dette er faktisk resultatet av flykninge krisen i 2015?

Jeg tror ikke det, lederne "kurdiske reven" osv har nok opphav fra Irak krigen med Bush mot Saddam...

Dette har pågått over tid, og jeg tror ikke nyankomne er grunnlaget for opptøyer og gjenger, jeg tror derimot det er 2 generasjon barn og unge.

Men jeg er ikke sikker, så er bare glad for opplysninger.

Situasjonen nå i Sverige og Norge er slik at jeg iallefall synes det er helt ok å returnere "barna med håndgranater" og deres mødre og fedre tilbake dit de kom fra.

Du har rett i at det har grodd lenge i Sverige, helt siden 1970 tallet under Statsminister Palme som skulle gjøre Sverige til en lysende stjerne på himmelen.
Her er en video om historien i Sverige om innvandring.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (6 timer siden):

Fordi det er en sosiolekt?

Det tviler jeg på det var meningen. Lingvister har det vanskelig å definere dialekter og sosiolekter, noen av dem vil ikke bruke ordene.  

jeg er helt ok med dialekten dere skandinaver skapte i deler av usa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...