Reg2000 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 7 hours ago, Dragavon said: At han kjem til å (mis)bruke presidentmakta til å straffe meiningsmotstandere er eg ikkje i tvil om. Eg håper berre ikkje han beordrer folk drept til slutt. Det er bare uflaks at demokratene hele tiden faller ut av vinduer i toppetasjene. 1
Rhabagatz Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 31 minutes ago, Mbappe09 said: Dette er flaut og tragikomisk Flott at de bruker en japansk tegneseriefigur for å pimpe opp stasi-avdelingen sin. Nintendo er sikkert skikkelig imponert. MAGA-gjengen er for lite med til å skjønne det. 1
Mbappe09 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rhabagatz skrev (1 time siden): Flott at de bruker en japansk tegneseriefigur for å pimpe opp stasi-avdelingen sin. Nintendo er sikkert skikkelig imponert. MAGA-gjengen er for lite med til å skjønne det. Dette gjør litt vondt for oss som er født på 90-tallet. 1
Red Frostraven Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Rhabagatz skrev (1 time siden): Flott at de bruker en japansk tegneseriefigur for å pimpe opp stasi-avdelingen sin. Nintendo er sikkert skikkelig imponert. MAGA-gjengen er for lite med til å skjønne det. ... De kunne sikkert fått lov til å bruke Team Rocket, nærmere deres ideologi. 1
Dragavon Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Er det i det heile tatt eit sant ord i talen til Trump? Sitat nå: Trump taler i FN: – På verdensscenen er Amerika respektert igjen Donald Trump taler i FNs hovedforsamling. https://www.vg.no/nyheter/i/mPO5vl/trump-taler-i-fn-paa-verdensscenen-er-amerika-respektert-igjen
Tussi Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Dragavon skrev (4 minutter siden): Er det i det heile tatt eit sant ord i talen til Trump? https://www.vg.no/nyheter/i/mPO5vl/trump-taler-i-fn-paa-verdensscenen-er-amerika-respektert-igjen Jeg er på jobb,men så et par minutter, dette er pinlig, virkelig pinlig å se på. Jeg tror folk i salen må holde seg fra å le høyt. Særlig når han snakket om Obama sine flyreiser som var det jeg fikk med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå