Populært innlegg SilverShaded Skrevet 22. juni Populært innlegg Skrevet 22. juni Paxville skrev (20 minutter siden): Tydelig at den forkvakla venstresiden hadde slått seg til knusende med ro at Iran hadde hatt et lager med Atomvåpen. Jo mer man leser fra disse folka, jo mer skremt blir man. Men, nå får man jo endelig ut enda mer Trump hat, det er vel kanskje det viktigste. Pussig hvordan enkelte ser alt i svart/hvitt. Enten er man forkvakla venstre-ekstremist, eller så er man enig med deg (og Trump). Godt eksempel på den sterke polariseringen som MAGA fremelsker. Og det er faktisk mulig å være imot den politiske utviklingen i USA uten å kaste bort energi på å "hate Trump". 8 2
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni SilverShaded skrev (5 minutter siden): Pussig hvordan enkelte ser alt i svart/hvitt. Enten er man forkvakla venstre-ekstremist, eller så er man enig med deg (og Trump). Godt eksempel på den sterke polariseringen som MAGA fremelsker. Og det er faktisk mulig å være imot den politiske utviklingen i USA uten å kaste bort energi på å "hate Trump". Så du mener altså at Demokratene ikke har noe, eller har hatt noe innvirkning på polariseringen? Var det svart/hvitt du sa?
Casey Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (36 minutter siden): Tydelig at den forkvakla venstresiden hadde slått seg til knusende med ro at Iran hadde hatt et lager med Atomvåpen. Jo mer man leser fra disse folka, jo mer skremt blir man. Men, nå får man jo endelig ut enda mer Trump hat, det er vel kanskje det viktigste. Var det ikke slik at gudekongen din ikke skulle starte flere kriger? Få Nobels fredspris? 7 1 1
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Casey skrev (2 minutter siden): Var det ikke slik at gudekongen din ikke skulle starte flere kriger? Få Nobels fredspris? Hvilken krig har han startet?
SilverShaded Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (3 minutter siden): Så du mener altså at Demokratene ikke har noe, eller har hatt noe innvirkning på polariseringen? Var det svart/hvitt du sa? Ja, jeg sa svart/hvitt...i mer enn 1 forstand. Hva Demokratene har gjort rekker ikke til anklene på det "oss vs dem" scenarioet vi ser nå. 3
sedsberg Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Neineinei! Det var jo Biden som starta bombinga av Iran nå! Det er jo helt logisk! Trump starter jo ikke kriger. Han avslutter dem. Med diplomati og forhandlinger! Og nå skal han avslutte Bidens krig mot Iran om... tipper 24 timer. 6
AtterEnBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Folk har null problemer med at USA og Israel har atombomber. Iran har visstnok vært på nippet til å skaffe seg atomvåpen i over tre tiår, ifølge Bibi. Akkurat som Irak var på nippet til å skaffe seg atomvåpen på tidlig 2000-tallet, også ifølge Bibi. Hvem var det som trakk seg ut av atom-avtalen i 2018 som Iran var med på? 6 2
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) sedsberg skrev (25 minutter siden): Neineinei! Det var jo Biden som starta bombinga av Iran nå! Det er jo helt logisk! Trump starter jo ikke kriger. Han avslutter dem. Med diplomati og forhandlinger! Og nå skal han avslutte Bidens krig mot Iran om... tipper 24 timer. Hvilken krig har Trump startet? Hvem har påstått at Biden har startet en krig mot Iran? Endret 22. juni av Paxville
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) AtterEnBruker skrev (3 minutter siden): Folk har null problemer med at USA og Israel har atombomber. Iran har visstnok vært på nippet til å skaffe seg atomvåpen i over tre tiår, ifølge Bibi. Akkurat som Irak var på nippet til å skaffe seg atomvåpen på tidlig 2000-tallet, også ifølge Bibi. Hvem var det som trakk seg ut av atom-avtalen i 2018 som Iran var med på? Så du er like trygg på at land som Nord korea og Iran har atomvåpen, som USA og Israel? Det sier egentlig det meste. Endret 22. juni av Paxville 1
Duriello Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (13 minutter siden): Så du er like trygg på at land som Nord korea og Iran har atomvåpen, som USA og Israel? Det sier egentlig det meste. Hvor eksakt sier han dette? 😅🥳 2 1
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Duriello skrev (4 minutter siden): Hvor eksakt sier han dette? 😅🥳 Sitat Folk har null problemer med at USA og Israel har atombomber Personlig har jeg ikke noe problemer med det. Har du? Hva med grisen kim jong-un? Greit nok at han har baconfingrene sine på atomknappen? Endret 22. juni av Paxville
Duriello Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (1 minutt siden): Personlig har jeg ikke noe problemer med det. Har du? Hva med grisen kim jong? Greit nok at han har baconfingrene sine på atomknappen? Nei, men hvor er NK nevnt? 🤷 Hadde det vært opp til meg, kun US og Ru, og da kun for "balanse".
sedsberg Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Fornektelsen er sterk nå som Donald "The Dove" Trumps rykte som "fredens mann" begynner å slå sprekker. 5
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Duriello skrev (1 time siden): Nei, men hvor er NK nevnt? 🤷 Hadde det vært opp til meg, kun US og Ru, og da kun for "balanse". Jeg nevner det jeg, fordi NK kan sammenlignes med Iran, et land som overhodet ikke bør være i besittelse av Atomvåpen. Sitat North Korea is estimated to possess enough material for up to 90 warheads and has reportedly assembled around 50 nuclear weapons. These revelations have heightened international concerns over North Korea's capabilities and the potential threat to the U.S. mainland and its allies. Du mener altså at ingen land i EU bør ha atomvåpen? Også ganske spenstig å mene at det er innafor at Russland sitter på Atomvåpen, da. Hva slags balanse bringer det til bordet? Endret 22. juni av Paxville
Duriello Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Paxville skrev (1 time siden): Jeg nevner det jeg, fordi NK kan sammenlignes med Iran, et land som overhodet ikke bør være i besittelse av Atomvåpen. Du mener altså at ingen land i EU bør ha atomvåpen? Også ganske spenstig å mene at det er innafor at Russland sitter på Atomvåpen, da. Hva slags balanse bringer det til bordet? De fleste a-våpen i Eu, er utplasserte amerikanske våpen. Den samme balansen som hindrer Ru å okkupere alt som ikke tilhører USA, og omvendt. (At USA har latt russerne holde på som de har gjort får bli en annen sak) Imagine all ze bullshit if no-one had em. (Or worse, only one of them!) Endret 22. juni av Duriello 1
qualbeen Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (3 timer siden): Tydelig at den forkvakla venstresiden hadde slått seg til knusende med ro at Iran hadde hatt et lager med Atomvåpen. Jo mer man leser fra disse folka, jo mer skremt blir man. Men, nå får man jo endelig ut enda mer Trump hat, det er vel kanskje det viktigste. Jeg tilhører ingen dedikert side, og kan informere om at jeg: har STORE problem med at Iran har atomvåpen på lager IKKE kjøper påstanden om at de var i nærheten av noe slikt, heller Hvorfor? 1) Vel, jeg er gammel nok til å huske hvordan utvikling av atomvåpen må testes. Og at slike tester blir fanget opp. Uansett hvilket bortgjemt sted på kloden du fyrer av en liten a-bombe: det plukkes opp! Vi har flust av satellitter som overvåker og avdekker slik aktivitet. 2) Påstand om masseødeleggelsesvåpen har vi forøvrig hørt før. Amerikanerne brukte akkurat samme argumentasjon da de gikk til krig for to tiår siden. I etterkant måtte de innrømme at det var en bløff. De ble også tatt i å ha fremlagt forfalskede bevis ovenfor FN/Nato. Juks, juks, juks. Ulempen med å ha blitt tatt for juks og bedrag tidligere, er at jeg ikke stoler like fullt og helt på bevisene i dag. En løs påstand fra de, er ikke nok. Jeg vil ha bevis! 3) Merkelig flaks for Russland at amerikanerne dras inn i en helt annen krig, og at verdens nyheter skifter fokus bort fra Ukraina og over til Iran, da?! Skulle nesten tro Putin har en egen-interesse av det? 🤔 (Og hvilken amerikansk president er det som er Putins nikkedukke, og gjør alt han kan for å hjelpe buddyen sin?) Konklusjon: selvfølgelig er ikke Iran i nærheten av atomvåpen. Men det er irrelevant. Det hadde blitt krig uansett. Ovenfor egen befolkning må amerikansk forsvar fabrikkere frem en grunn/forklaring. Men den er jo bare det; fabrikert! 2 4
Casey Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (3 timer siden): Hvilken krig har han startet? Hva heter steinen du har vært under siste halvannet døgn? 4 2
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Casey skrev (25 minutter siden): Hva heter steinen du har vært under siste halvannet døgn? Kan du ikke bare svare på hva slags krig han har startet? Endret 22. juni av Paxville
Red Frostraven Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Paxville skrev (1 time siden): Kan du ikke bare svare på hva slags krig han har startet? Her har du faktisk et poeng. Trump er så ufattelig, hinsides, inkompetent, at det er greie odds for at både Iran og Israel blir så flaue på USA sine vegne at de slutter fred for å slippe at USA ydmykes mer. Litt som når du oppdager at personen som forsøker å få deg til å slåss er autist som har sett for mye på anime, tror han har superkrefter, og du innser at du ikke kommer bra ut av det uansett hva du gjør. Første forsøk på å starte krig var tidlig i 2020, og mislykkes. https://www.nytimes.com/2020/01/11/us/politics/iran-trump.html https://en.wikipedia.org/wiki/Assassination_of_Qasem_Soleimani 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå