Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

68 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      17
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      26
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      9
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      34
    • Nei
      34
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      3
    • Aston Martin
      7
    • Haas
      2
    • Racing Bulls
      1
    • Williams Racing
      11
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter fire dager på livsoppretting, kjempet med hver eneste styrke han hadde, måtte jeg ta mitt livs vanskeligste avgjørelse og ta farvel med Roscoe. Han sluttet aldri å kjempe, helt til slutten. Jeg føler meg så takknemlig og beæret over å ha delt livet mitt med en så vakker sjel, en engel og ekte venn. Å bringe Roscoe inn i livet mitt var den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt, og jeg vil for alltid ta vare på minnene vi skapte sammen. Selv om jeg mistet Coco, har jeg aldri stått overfor å avlive en hund før, selv om jeg vet at mamma og mange nære venner har gjort det. Det er en av de mest smertefulle opplevelsene og jeg føler en dyp tilknytning til alle som har gått gjennom tapet av et elsket kjæledyr. Selv om det var så vanskelig, var det å ha ham en av de vakreste delene av livet, å elske så dypt og bli elsket tilbake.
Takk til dere alle for kjærligheten og støtten dere har vist Roscoe gjennom årene. Det har vært så spesielt å være vitne og føle.
Han døde søndag kveld, 28. september i mine armer.

556023401_1345478090280555_6762892820396071963_n.jpg

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Med 13 år bak seg og ett svært interessant liv tenker jeg Roscoe skal være fornøyd med å levd 4 år lenger enn hva snittet for en engelsk bulldog er. Uten at dette gjør det noe mindre vondt å miste ett kjæledyr 🙁

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Sjørøver skrev (11 timer siden):

Hadde sprinten i Kina da... 🤷

Telles en sprint win som en race win da? :p Men neida, det er jo bare dårlig humor, ferrari vant jo og 24-timersløpet i Le Mans i år og sikkert flere seiere i andre motorsport grener som jeg ikke følger med på. 

Skrevet

Skjønner jo at de sikler etter å få Max inn i Mercedes. Russell burde ellers ha vært en no-brainer på langtidskontrakt, for han har prestert bra.Hadde ikke bytta han mot verken Leclerc, Norris eller Piastri.

Skrevet (endret)

Jeg vet Ikke helt hvorfor men jeg skrattlo av disse bildene. 

Mye tyder på at norris ødela siste runden til Verstappen med overlegg. Alikevell går han ut å kritiserer red Bull. Svært vanskelig type å like nå. Morsomt hvordan det har snudd. 

20251004_202538.jpg

20251004_202535.jpg

20251004_202530.jpg

20251004_203036.jpg

Endret av Sjørøver
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Om Williams hadde hatt ca. 0,2-0,3 sekunder bedre pace pr. runde så hadde de vært oftere på pallen.

Det samme gjelder Racing Bull. Små marginer..

Endret av Jarmo
Skrevet
Sjørøver skrev (2 timer siden):

Mye tyder på at norris ødela siste runden til Verstappen med overlegg. Alikevell går han ut å kritiserer red Bull. Svært vanskelig type å like nå. Morsomt hvordan det har snudd. 

Fikk ikke med meg kvali, hva skjedde?

Skrevet (endret)
wampster skrev (9 timer siden):

Fikk ikke med meg kvali, hva skjedde?

Norris ga Verstappen dirty air med vilje. Det er liten sjanse for at det var et uhell basert på teamradio, hadde det vært litt tydeligere kunne det resultert i grid-straff

Dette med "impeding" er noe som foregår i ganske stor grad, og i mer ekstreme tilfeller kan det gi grid straff. Verstappen har selv gjort dette med overlegg flere ganger, så jeg forstår egentlig ikke oppstyret helt.

Endret av DrAlban3000
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...