Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

59 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      14
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      22
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      7
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      28
    • Nei
      31
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      3
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      9
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksepsjonelt irriterende at F1TV spoiler resultatet av sprint qually i det sekundet du gikk inn på appen i dag... Også en del tekniske problemer med leder "tavla" i dag, men kommentatorene hadde heldigvis god kontroll.  Spent på spring qually i morgen :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Yes! Piastris første pole! 🥂

Og gøy med Russell og Hamilton også. Blir et bra race i morgen 🏎️

Endret av Dassen
Skrevet (endret)

Veldig kjedelig løp...? 

Ryktene om en Yuki og Lawson swap har allerede begynt, men flere seriøse aktører som sier diskusjonen startet etter kvalifiseringen. 

Endret av Sjørøver
Skrevet
Evil-Duck skrev (16 timer siden):

Må være noe med de derre italienerne

Må være noe i pastaen. Det er ikke få løp de siste tre årene ferrari har ødelagt. Carlos har vært den beste strategen der.

Skrevet
OddZen skrev (2 timer siden):

Noen som har trua på Lawson?

Lawson har slått Yuki I alle mesterskap de har kjørt sammen sa han i et intervju. Han har hvertfall trua selv. Tipper de bytter de om til Japan. 

Skrevet

Jeg har vært fan av Tsunoda siden han debuterte i sporten, så jeg er litt usikker på om jeg håper han blir forfremmet til Red Bull eller ikke. Det er helt tydelig at bilen er ekstremt krevende å mestre, og det kan utgjøre en stor risiko for karrieren hans dersom han ikke klarer å temme den. På den annen side virker det lite sannsynlig at han får et sete neste år uten å ta denne sjansen. Red Bull gjorde tross alt alt i sin makt for å begrense Yukis muligheter når andre team viste interesse for han i 2024 🫠

Et annet hysterisk scenario, som jeg selvfølgelig vet aldri kommer til å skje, hadde vært å flytte Max over til Racing Bull for ett eller to løp, bare for å se om det er Max som faktisk er en crazy person som klarer å hente pallplasseringer i en ubrukelig bil, eller om det bare er alle lagkameratene hans som ikke klarer å utnytte bilens potensial :p 

Skrevet
CHECO PEREZ FORHANDLER MED CADILLAC! 
Chacho Lopez bekreftet at den meksikanske sjåføren forhandler med den amerikanske troppen og kan returnere til F1 i 2026.
  • Liker 1
Skrevet
17 hours ago, Evil-Duck said:

Jeg har vært fan av Tsunoda siden han debuterte i sporten, så jeg er litt usikker på om jeg håper han blir forfremmet til Red Bull eller ikke. Det er helt tydelig at bilen er ekstremt krevende å mestre, og det kan utgjøre en stor risiko for karrieren hans dersom han ikke klarer å temme den. På den annen side virker det lite sannsynlig at han får et sete neste år uten å ta denne sjansen. Red Bull gjorde tross alt alt i sin makt for å begrense Yukis muligheter når andre team viste interesse for han i 2024 🫠

Et annet hysterisk scenario, som jeg selvfølgelig vet aldri kommer til å skje, hadde vært å flytte Max over til Racing Bull for ett eller to løp, bare for å se om det er Max som faktisk er en crazy person som klarer å hente pallplasseringer i en ubrukelig bil, eller om det bare er alle lagkameratene hans som ikke klarer å utnytte bilens potensial :p 

Racing Bulls-bilen virker å være ganske bra, de har gjort det bra i quali, bare det at Racing Bulls' pitwall har greid å out-Ferrarie Ferrari med dårlige strategi-calls så langt.

Mistenker at Max i Racing Bulls hadde gjort det ganske bra, kanskje litt dårligere enn Red Bull siden bilen ikke er like ekstrem, men ikke en håpløs bil i år. Jeg tror egentlig at det hadde vært bedre for alle involverte å ikke optimalisere Red Bull bilen så hardt for Max. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...