Gå til innhold

Bestille fra TEMU

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merk at noen av de billige 230V multiladerne fra Kina har et problem med at mikrokontrolleren kan crashe og ermed overlade batteriene. Kjent problem.

Men hey, Det er jo 100% like stor sansynlighet for at slikt skjer med ladere kjøpt i Norge. :D Vinn-vinn!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Theo343 skrev (7 timer siden):

Har ikke setr noen som har handlet "elektroniske produkter" ukritisk i denne tråden? Men du må gjerne vise til hvor det har forekommet? Ali Express er også fult av søppel og jeg har en bekjent som alltid prøver å finne det samme på Ali fremfor å kjøpe fra norske butikker. Senest en SSD til USB dock som han brukte på jobb og tok livet av flere SSDer. Samt et stormkjøkken som lagde et flammehav.

Dette med "jeg er kritisk" er nok på det samme for alle her inne selv om noen liker å tenke at de er fasiten på det.

Nå avgrenset jeg ikke mitt utsagn til denne tråden, men det er i alle fall en bruker her som virker å være ukritisk.

Klart AliExpress også har mye søppel, mye søppel i norske butikker også. SSD til USB er en sak som typisk vil lønne seg å handle fra AliExpress og det er god kvalitet om man undersøker litt. Stormkjøkken skal jeg ikke uttale meg om, men det kan jo har vært maksinistfeil? Bruk av rødsprit krever enn viss forsiktighet. Designet er jo ganske enkelt, antar det var likt som de billige settene man får kjøpt i Norge?

AliExpress er åpenbart et bedre sted å handle enn Temu rent kvalitetsmessig.

Skrevet
sedsberg skrev (7 timer siden):

Merk at noen av de billige 230V multiladerne fra Kina har et problem med at mikrokontrolleren kan crashe og ermed overlade batteriene. Kjent problem.

Men hey, Det er jo 100% like stor sansynlighet for at slikt skjer med ladere kjøpt i Norge. :D Vinn-vinn!

Det blir spesielt gøy når det skjer med et 18650-batteri.

Skrevet
Woff skrev (7 timer siden):

Jeg fikk også en kabelsniffer (som en kompis skal ha) som ble testet, utrolig hva de får til for 130 kroner!

Dette er et produkt som går an å kjøpe, syns at selv 130 kroner er i overkant. Man kan heller bruke en AM-radio og spare pengene.

Skrevet (endret)
Theo343 skrev (På 4.7.2025 den 15.46):

Kina frykt og kina hat formidles i mange sammenhenger. Man skal helst ikke kjøpe bil fra Kina og helst ikke kjøpe kinesiske produkter og elektronikk.

Hvem er det som sier alt dette?

Sitat

Man mister jobben med selv laveste sikkerhetsklarering om man er gift med noen fra Kina og enkelte andre land i Asia.

Benekter du at Kina driver med spionasje?

Sitat

Russland er ikke på noen måte alene om krigshisseri. Det foregår i mange andre former enn konvensjonell krigføring.

Troller du nå? Russland invaderte Ukraina, og de har truet med å bruke atomvåpen hvis resten av verden ikke føyer seg etter psykopatien deres.

Sitat

Igjen, troller du? Taiwan er krigshissere fordi de ikke ønsker å bli invadert av Kina?!

Sitat

Mange liker å putte ord i munnen på Sachs. Man ser ofte at han må korrigere andre på slike påstander i debatter.

Sachs klarer fint å avsløre seg som en psykopatisk løgner uten at andre må putte ord i munnen hans.

Endret av Markiii
Skrevet (endret)

@Markiii  Alle land driver med spionasje. Skal vi da slutte å kjøpe ting?

Hvis du ikke forstår hva som leder til krig så ville jeg begynt der. Resten kan tas utenom denne tråden.

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...