kremt Skrevet 21. august Skrevet 21. august Husk at dette er FRA priser. Levering kommer nok i tillegg. Og ekstrautstyrslisten er LANG, som vanlig på MB. Og standardutstyret så kort som ekstrautstyrslisten er lang. 1
Evil-Duck Skrevet 21. august Skrevet 21. august Uten at jeg selvfølgelig har prøvd akkurat CLAen det er snakk om så har jeg prøvd en del nyere Mercedes og kan jo si det at det ikke føles veldig premium ut lenger, mye knirking og blank hardplast overalt hvor en rører. En av de større skuffelsene når jeg hadde meg runden å prøvde forskjellige biler før jeg endte opp med både i4en og iXen. 1
Iterion Skrevet 21. august Skrevet 21. august Evil-Duck skrev (7 minutter siden): Uten at jeg selvfølgelig har prøvd akkurat CLAen det er snakk om så har jeg prøvd en del nyere Mercedes og kan jo si det at det ikke føles veldig premium ut lenger, mye knirking og blank hardplast overalt hvor en rører. En av de større skuffelsene når jeg hadde meg runden å prøvde forskjellige biler før jeg endte opp med både i4en og iXen. Heller fortsatt mot BMW selv da jeg misliker mer og mer både eksteriør og interiør på dagens Mercedeser. Så selv med en god del lengre rekkevidde kommer jeg nok ikke til å vurdere den fremfor en M50/M60.
Jalla21 Skrevet 21. august Skrevet 21. august kremt skrev (46 minutter siden): Priser på MB CLA er sluppet. En tregere bil enn M50/60 uten tvil. Men rekkevidden er en god del høyere. Ladingen er også kjappere, ved bruk av 800 volt lader kommer du opp i 320 kW, det er på nivå med nyeste Taycan/Macan. Er det noen som vurderer en slik opp mot M50 eller 60? Kommer nok til å konfigurere opp en 350 4Matic når den tid kommer. Tipper vi raskt er +100k før den er slik jeg ønsker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå