obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Syar-2003 skrev (38 minutter siden): Oppvarmede seter foran har man på alle. Foran + bak får man inkl i Supercharged. Denne fully charged edition og supercharged edition til i4M50 (hva som er inkludert) har vært tilnærmet uendrede i 3 år. Om man savner noe i Fully Charged er det fullt mulig å legge til enkeltutstyr. Om man er interessert i i4 M50 kampanjene og har spørsmål eller trenger utdypning om annonsetekst er det bedre å ta det opp med forhandler. Vel,jeg trives ikke med å snakke med selgere...og jeg pleier å lese alt med små skrift også før jeg handler. Deretter er det bare å reise bort til forhandler og signere. Kjøper alltid uten lån,aldri leasing.. Som sagt..om flere forhandlere kunne være litt flinkere til å legge ut alt av info istedenfor å bare sende meg til et skjema så hadde det vært mye enklere. Har handlet via bilselgere mange ganger..og føler tiden står stille hver gang jeg må sitte der å gå gjennom denne hersens utstyrslisten. Jeg er nok atypisk bilkjøper...men glad i kjøreglade biler..
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jalla21 skrev (8 minutter siden): Hvordan står det til med skinnseter på nyere BMW om dagen? Holder skinnet brukbart, eller blir det raskt "bulker" i det på sitteputen? Jeg har sett i butikk at flere nye BMW buler..liksom luft mellom skinn og fyllstoff. Det gir inntrykk av å være brukt selv om det er helt nytt. Stoff og alcantara har ikke dette problemet. Generelt har vel ekte skinn den egenskapen at det fort blir blankt og at det buler...Så jeg styrer unna slikt da jeg synes det er stygt.
Syar-2003 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai obygda skrev (5 minutter siden): Vel,jeg trives ikke med å snakke med selgere...og jeg pleier å lese alt med små skrift også før jeg handler. Deretter er det bare å reise bort til forhandler og signere. Kjøper alltid uten lån,aldri leasing.. Som sagt..om flere forhandlere kunne være litt flinkere til å legge ut alt av info istedenfor å bare sende meg til et skjema så hadde det vært mye enklere. Har handlet via bilselgere mange ganger..og føler tiden står stille hver gang jeg må sitte der å gå gjennom denne hersens utstyrslisten. Jeg er nok atypisk bilkjøper...men glad i kjøreglade biler.. Om du går på bmw. no kan du konfigurere kampanjemodellen og få en utstyrsoversikt bed å hente frem "oversikt" Kopiert link fra konfigurasjonen kan overleveres selger for de å sende deg et tilbud. Dog har bmw 599.900 som pris på kampanjen mot Bilia sin 569.900,-
Syar-2003 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) obygda skrev (6 minutter siden): Jeg har sett i butikk at flere nye BMW buler..liksom luft mellom skinn og fyllstoff. Så jeg med tre/fire stykker bak meg juger da eller ? Du kan velge i4 M50 fully charged med stoff uten tillegg i prisen. Endret 10. mai av Syar-2003
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Syar-2003 skrev (1 minutt siden): Så jeg med tre/fire stykker bak meg juger da eller ? Jeg sier ikke at noen lyver. Jeg sier bare at flere nye BMW i butikk har hatt buler. Kjøpte nylig en iX1 til kona og i butikken der stod det flere nye andre modeller med buler. Jeg har sett flere opp gjennom årene..Som regel seter med ekte skinn. Mitt inntrykk er at slike seter eldes fort..dvs..de får lett slike strekk
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Syar-2003 skrev (14 minutter siden): Om du går på bmw. no kan du konfigurere kampanjemodellen og få en utstyrsoversikt bed å hente frem "oversikt" Kopiert link fra konfigurasjonen kan overleveres selger for de å sende deg et tilbud. Dog har bmw 599.900 som pris på kampanjen mot Bilia sin 569.900,- Skal prøve den. Litt tullete omvei der man ender med feil pris..men ok
Syar-2003 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai obygda skrev (2 minutter siden): Jeg sier ikke at noen lyver. Jeg sier bare at flere nye BMW i butikk har hatt buler. Kjøpte nylig en iX1 til kona og i butikken der stod det flere nye andre modeller med buler. Jeg har sett flere opp gjennom årene..Som regel seter med ekte skinn. Mitt inntrykk er at slike seter eldes fort..dvs..de får lett slike strekk Vel , "jeg" har ikke sett noe spor av slikt på mine BMW 330e (g.20) 2020 med mocha vernasca, BMW ix3 2021 med mocha vernasca eller i4 M50 med tacora vernaca. Alle disse tre med de samme sportssetene. Men man har nå som sagt ett nytt stoffvalg i sort til i4 M50 "M PerformTex/cloth combination" som mange visstnok er veldig fornøyd med.
Syar-2003 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) obygda skrev (6 minutter siden): Skal prøve den. Litt tullete omvei der man ender med feil pris..men ok Leser annonsens undertekster på Bilia at : Kampanjen gjelder et begrenset antall biler på lager. Endret 10. mai av Syar-2003
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Syar-2003 skrev (4 minutter siden): Vel , "jeg" har ikke sett noe spor av slikt på mine BMW 330e (g.20) 2020 med mocha vernasca, BMW ix3 2021 med mocha vernasca eller i4 M50 med tacora vernaca. Alle disse tre med de samme sportssetene. Men man har nå som sagt ett nytt stoffvalg i sort til i4 M50 "M PerformTex/cloth combination" som mange visstnok er veldig fornøyd med. Stoff er perfekt i mitt hode. Det er ikke varmt og ikke kaldt.
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Syar-2003 skrev (1 minutt siden): Leser annonsens undertekster på Bilia at : Kampanjen gjelder et begrenset antall biler på lager. Ok.da må man sjekke via forhandler..
Bjerknez Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai (endret) Må si at etter inspeksjon av lakken i dag at den er 100% blank enda og uten en eneste vaskeripe Endret 10. mai av Bjerknez 1
Pære- Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Noen som har formening om potensielt verditap på en ny i4 M50 over 2-3 år? Skal kjøpe ny bil nå og det står mellom en ny Model Y med 0% rente eller å cashe ut en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr utenom dyr lakk og dyre seter til samme pris (580k). Har mest lyst på i4’en selv om den har litt lite baggasjerom.. Så prøver å forsvare det med at den kan ha mindre verditap enn en ny Model Y over 2-3 år som jeg tenker å ha bilen.. 600k med 5,2% rente i banken utgjør vel rundt 80k over tre år. Så da må teslaen tape seg mer enn 80k mer enn bmw’en.. Tror dere regnestykket blir ganske likt?
Salvesen. Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai (endret) Pære- skrev (6 minutter siden): Noen som har formening om potensielt verditap på en ny i4 M50 over 2-3 år? Skal kjøpe ny bil nå og det står mellom en ny Model Y med 0% rente eller å cashe ut en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr utenom dyr lakk og dyre seter til samme pris (580k). Har mest lyst på i4’en selv om den har litt lite baggasjerom.. Så prøver å forsvare det med at den kan ha mindre verditap enn en ny Model Y over 2-3 år som jeg tenker å ha bilen.. 600k med 5,2% rente i banken utgjør vel rundt 80k over tre år. Så da må teslaen tape seg mer enn 80k mer enn bmw’en.. Tror dere regnestykket blir ganske likt? Sjekk finn? Finn den laveste prisen og trekk av litt. Det er det de muligens selges for. Solgte nettopp en model 3, vell ca 10% tap på ca ett år. Halvparten av forventet. Men, kjøp den bilen du ønsker å ha. Livet er for kort til å kjøre noe en ikke ønsker for å spare noen kroner:p tenker jeg Endret 13. mai av Salvesen.
Bjerknez Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai (endret) Pære- skrev (12 minutter siden): Noen som har formening om potensielt verditap på en ny i4 M50 over 2-3 år? Skal kjøpe ny bil nå og det står mellom en ny Model Y med 0% rente eller å cashe ut en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr utenom dyr lakk og dyre seter til samme pris (580k). Har mest lyst på i4’en selv om den har litt lite baggasjerom.. Så prøver å forsvare det med at den kan ha mindre verditap enn en ny Model Y over 2-3 år som jeg tenker å ha bilen.. 600k med 5,2% rente i banken utgjør vel rundt 80k over tre år. Så da må teslaen tape seg mer enn 80k mer enn bmw’en.. Tror dere regnestykket blir ganske likt? 580k for en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr? Nå har ikke jeg sjekket de siste dagene, men min havnet på 642.000 å jeg tok bort dyre seter (msport setene) navi pro og de dyreste hjulene. Koster ikke m50 FRA 599k? Endret 13. mai av Bjerknez
Pære- Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai (endret) Bjerknez skrev (18 minutter siden): 580k for en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr? Nå har ikke jeg sjekket de siste dagene, men min havnet på 642.000 å jeg tok bort dyre seter (msport setene) navi pro og de dyreste hjulene. Koster ikke m50 FRA 599k? Den har alt i fully charged, samt en del ekstra.. eneste jeg kunne finne som manglet var som sagt dyrere seter (er de standard fake skinn setene som følger med), samt brooklyn grey lakk. Fulgte også med vinterdekk og 4 års service. Største minuset for min del var at jeg ikke kunne få ventilerte seter.. Endret 13. mai av Pære-
Syar-2003 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Forhandlere selger nå nye I4 M50 Fully Charged (lagerbil) til 569.000,- inkludert vinterhjul.
Bjerknez Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai 580k virker jo som en uhyre god pris i forhold til det min kostet. Har vel ut fra det du sier omtrent det samme utstyret... ? Uansett, grattis med fet bil. Husk bilder
Complexity Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai 9 hours ago, Pære- said: Noen som har formening om potensielt verditap på en ny i4 M50 over 2-3 år? Skal kjøpe ny bil nå og det står mellom en ny Model Y med 0% rente eller å cashe ut en i4 M50 med tilnærmet alt utstyr utenom dyr lakk og dyre seter til samme pris (580k). Har mest lyst på i4’en selv om den har litt lite baggasjerom.. Så prøver å forsvare det med at den kan ha mindre verditap enn en ny Model Y over 2-3 år som jeg tenker å ha bilen.. 600k med 5,2% rente i banken utgjør vel rundt 80k over tre år. Så da må teslaen tape seg mer enn 80k mer enn bmw’en.. Tror dere regnestykket blir ganske likt? Vil tro BMW'en holder seg bedre i verdi siden det florerer av Y, om ikke BMW plutselig kommer med oppgradert utgave av i4. Den begynner jo å bli noen år nå. Men å kjøpe ny bil og kriteriet er å tape minst mulig penger burde man kansje se på en brukt istedenfor? Vanskelig med Y da siden den er helt ny..
obygda Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Complexity skrev (55 minutter siden): Vil tro BMW'en holder seg bedre i verdi siden det florerer av Y, om ikke BMW plutselig kommer med oppgradert utgave av i4. Den begynner jo å bli noen år nå. Men å kjøpe ny bil og kriteriet er å tape minst mulig penger burde man kansje se på en brukt istedenfor? Vanskelig med Y da siden den er helt ny.. Ingen som vifter med armene etter deg om du kjører BMW... Ellers er i4 bygget på fossil plattform..er noe åpen under og inne er det trangt. Videre er den veldig lav..så du skal ikke dra denne ut på grusveier på fjellet. Men den kjører bra på asfalt..og gir vel mer kjøreglede enn model Y der. Verditap er vanskelig å vite. Elbiler endrer seg så raskt.
Bjerknez Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai (endret) Pære- skrev (11 timer siden): Den har alt i fully charged, samt en del ekstra.. eneste jeg kunne finne som manglet var som sagt dyrere seter (er de standard fake skinn setene som følger med), samt brooklyn grey lakk. Fulgte også med vinterdekk og 4 års service. Største minuset for min del var at jeg ikke kunne få ventilerte seter.. Jeg ser jeg har M-sportpakke pro med sportbremser og shadowline lykter, 20" hjul og M-sport belter og Dravit Grey individual lakk i tillegg til det du har. Shadowline lykter gjør virkelig susen synes jeg rent estetisk. Blir vel 20-30k mer i utstyr omtrent, vil jeg tro. Jeg fikk også "storkunde rabatt" på noen prosent som utgjorde rundt 10-20k på totalsummen. Mulig dette bare er en rabatt som mange/alle får, men jeg kjente selgeren ganske godt så kan være derfor også... Men allikevel synes jeg du kom veldig bra ut prismessig Endret 14. mai av Bjerknez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå