Gå til innhold

Rasisme mot Hvite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen med ljåen skrev (3 minutter siden):

Ja, hvite mennesker med woke-ideologi kan undertrykke seg selv.

Venstresiden i USA gikk så langt at Trump fremstod som et bedre alternativ. 

Mange har sikkert endret mening de siste hundre dagene, men det endrer ikke at det er mye misnøye med Demokratene og den anti-hvite agendaen.

Da er det hvite mot seg selv, ikke svarte som undertrykker hvite.   Woke skjer aldri uten å bli godkjent av hvite i USA.  

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
18 hours ago, jjkoggan said:

Da er det hvite mot seg selv, ikke svarte som undertrykker hvite.   Woke skjer aldri uten å bli godkjent av hvite i USA.  

I 2020 ranet og brant svarte ned byer i flere uker. (jeg vet, ikke bare svarte), og dermed gikk politikere, media, kjendiser, milliardærer, og politi ned på kne for dem, om ikke det er makt....

Nå er det massevis av ikke-hvite i USA og med makt, inkludert velgermakt, i ett land hvite snart er minoritet (57% nå), altså er vi bare noen få år unna at hvite totalt mister majoritets-makten i landet de bygde. Masse-bosettingen av nesten bare hvite land i hele verden (samtidig) anser jeg som en rasistisk globalist-agenda også.
Replacement migration er fundamentalt rasistisk mot den gruppen som erstattes.

• Liker 2

Skjønner hva du prøver på med saken. Og jeg er enig i at vi burde slå ned på rasisme mot hvite like mye som mot svarte, men i Norge og generelt i verden har svarte opplevd mye mer rasisme enn det hvite har, og derfor "verdsettes" det kanskje mer å snakke om det. Men jeg er jo helt enig i at hvite ikke skal oppleve rasisme de heller.

• Liker 1
Nasjonalisten skrev (9 timer siden):

I 2020 ranet og brant svarte ned byer i flere uker. (jeg vet, ikke bare svarte), og dermed gikk politikere, media, kjendiser, milliardærer, og politi ned på kne for dem, om ikke det er makt....

Nå er det massevis av ikke-hvite i USA og med makt, inkludert velgermakt, i ett land hvite snart er minoritet (57% nå), altså er vi bare noen få år unna at hvite totalt mister majoritets-makten i landet de bygde. Masse-bosettingen av nesten bare hvite land i hele verden (samtidig) anser jeg som en rasistisk globalist-agenda også.
Replacement migration er fundamentalt rasistisk mot den gruppen som erstattes.

Ingen «byer» ble brent ned.  Noe bygninger i noe byer ble brent ned.

Det finnes bare 13% av befolkningen som er svarte i usa, De skal aldri ha mye makt, særlig når de må jobbe sammen med andre minoritetsgrupper de ikke har gode forhold med Det er også ikke uhørt at en rik minoritetsgruppe har mest makt særlig i USA når den gjennomsnittlige hvite har noe rundt 10 ganger mer rikdom enn den gjennomsnittlige svarte 

• Liker 2
Skrevet (endret)
On 4/12/2025 at 12:05 PM, Boing_80 said:

Almir Martin...en som prøver å spise kirsebær med de store ved å videreføre ideene til en gruppe mennesker som fra før av har til hensikt kun å problematisere, demonisere og latterliggjøre en sttor folkegruppe. Tipper at han er en ateist og prøver å argumentere mot islam for å skåre noen billige poeng.

Synes han treffer godt jeg.

Endret av Van Der Linde
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Van Der Linde skrev (På 1.5.2025 den 19.10):

Synes han treffer godt jeg.

Selvsagt vil enkelte si det. Nelson Mandela høstet mye heder for sin ikke-voldelige ideologi mot apartheid. Det er en filosofi som er dømt til å mislykkes fordi da kan de vente på friheten sin de neste 200 årene, forbli på lite utviklet plan og aldri komme seg videre. Men selvsagt ble han løftet frem av eliten fordi han ikke skapte noe  særlig bråk. Almir Martin er i samme kategori. Istedenfor å se begge sidene av saken, ser han kun den han vet eliten vil berømme. 

Regner med at du hadde blitt provosert om det satt en nordmann i Spania som spydde eder og galle  mot Norge, sitt eget land? Du ville forventet at vedkommende brukte ytringsfriheten sin i Norge til å dele sine synspunkter? Dessverre er historien full av personer som har fått  asyl i land der har fortsatt med kritikk av sitt eget land. Det disse menneskene ikke skjjønner er at de er nyttige idioter for politikere og eliten. The enemy of my enemy  is my friend...inntil en ikke lenger har noe å gi.

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Boing_80 skrev (3 timer siden):
Sitat

Det må ha vært en svært skremmende og vond opplevelsen for dem, konkluderer tingretten i dommen

Det var det nok for denne karen her å.

Her ble vel straffen 1 dag i kasjotten.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...