Gå til innhold

Fallout 76 fikk inn en million spillere på samme dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å like Fallout 76 flere ganger nå, men jeg har ikke klart å bli begeistret nok til å holde ut særlig lenge. Er liksom ikke noe som engasjerer, som kanskje henger sammen med hvordan spillet var utformet med en relativt død verden, så kjenner det frister mer med en ny gjennomspilling av Fallout4. Jeg vet spillet har blitt gjort mer levende med en rekke patcher, så mulig jeg rett og slett må "lide" meg gjennom de første timene før det blir mer engasjerende?  

Lenke til kommentar
2 hours ago, herzeleid said:

 som kanskje henger sammen med hvordan spillet var utformet med en relativt død verden, 

Var det ikke her man opprinnelig hadde tenkt at spillerne skulle gi liv til verden slik at man for en gangs skyld fikk et virkelig multiplayer spill? Litt slik som EVE er/var bygd opp. Ga opp alle såkalte mmo spill når de endte opp som primært singleplayerspill. 

Lenke til kommentar

Visst man vil at spillere skal gi liv til verden så må man nesten ha litt flere enn 24 spillere. Når jeg spilte for et par år siden så møtte jeg kanskje 2-3stk personer over 30 timer spilt. Regner med de fleste holdt på med end game ting mens jeg vandret rundt.

Lenke til kommentar
herzeleid skrev:

Jeg har prøvd å like Fallout 76 flere ganger nå, men jeg har ikke klart å bli begeistret nok til å holde ut særlig lenge. Er liksom ikke noe som engasjerer, som kanskje henger sammen med hvordan spillet var utformet med en relativt død verden, så kjenner det frister mer med en ny gjennomspilling av Fallout4. Jeg vet spillet har blitt gjort mer levende med en rekke patcher, så mulig jeg rett og slett må "lide" meg gjennom de første timene før det blir mer engasjerende?  

Det er ganske mange npc'er, befolkede huber og questlinjer nå, og det bør ikke ta timesvis å støte på de første.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...