Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 34


Anbefalte innlegg

VifteKopp skrev (23 minutter siden):

Litt av en tapermentalitet. Arsenal har et knallbra lag, og ligger per dags dato ett poeng foran med en kamp mer spilt. 

Ja, City er favoritter, men dette er på ingen måte over. Det er jo fire kamper igjen. Langt større mirakler har skjedd i fotballen. 

Kall meg gjerne en taper, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg tar feil.

Jeg syns det er noe fundamentalt feil med dagens fotball, kjempegøy at Arsenal klarte å gjøre forrige sesongs yngste lag om til et lag som er med helt i toppen, men når vi uansett må krige mot lag som "går helt Chelsea" på markedet så mister det mye av sjarmen syns jeg.

Nå har de plaget stakkarslige Everton og Forrest (LOL) en hel sesong med poengtrekk, samtidig sitter trolig noen av klodens skarpeste hoder i en sandkasse og planlegger hvordan City skal slippe unna.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (2 minutter siden):

Kall meg gjerne en taper, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg tar feil.

Jeg syns det er noe fundamentalt feil med dagens fotball, kjempegøy at Arsenal klarte å gjøre forrige sesongs yngste lag om til et lag som er med helt i toppen, men når vi uansett må krige mot lag som "går helt Chelsea" på markedet så mister det mye av sjarmen syns jeg.

Nå har de plaget stakkarslige Everton og Forrest (LOL) en hel sesong med poengtrekk, samtidig sitter trolig noen av klodens skarpeste hoder i en sandkasse og planlegger hvordan City skal slippe unna.

Man kan ha lange interessante diskusjoner om FFP, penger i fotball, utforming av økonomisk regelverk, et cetera, jeg bare synes det er litt merkelig å kaste hendene i været og erklære slaget som tapt når laget ditt leder ligaen og det er henholdsvis fire og fem kamper igjen.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (6 minutter siden):

Man kan ha lange interessante diskusjoner om FFP, penger i fotball, utforming av økonomisk regelverk, et cetera, jeg bare synes det er litt merkelig å kaste hendene i været og erklære slaget som tapt når laget ditt leder ligaen og det er henholdsvis fire og fem kamper igjen.
 

Leder ligaen med en kamp mer spilt, har i utgangspunktet tøffere motstand og City spilte nettopp borte mot et av ligaens beste lag på hjemmebane og ga de en real kalddusj. 
Dette her er helt standard for City, de gjør jo dette i slutten av hver eneste sesong.

Lenke til kommentar
Dagner skrev (5 minutter siden):

Leder ligaen med en kamp mer spilt, har i utgangspunktet tøffere motstand og City spilte nettopp borte mot et av ligaens beste lag på hjemmebane og ga de en real kalddusj. 
Dette her er helt standard for City, de gjør jo dette i slutten av hver eneste sesong.

Ja, City er som sagt favoritter, men det har de vært fra sesongen startet og dette er på ingen måte kjørt. City var ganske mye bedre enn Real over to kamper, men ble likevel slått ut i kvarten. 

Lenke til kommentar

Vil si det er helt naturlig og realistisk og ikke ha forventninger om liga gull som Arsenal supporter. 

City har vesentlig enklere skjema og viktig erfaring i innspurt. Skulle de gå på en smell føler jeg meg trygg på at vi følger opp med en smell eller to 😂

Det sagt. Potensielt 2. Plass igjen i år. Sluttspill i CL. God statistikk mot topp lagene i PL. Vi tar solide steg i år som i fjor. Vi henger på og kjemper til slutten mot verdens beste lag(imo). Synes det er drit bra!

Viktigst av alt det er skikkelig gøy å følge med og se laget spille hver uke! 

 

 

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (2 timer siden):

Hva er det Taylor gjør der egentlig? Hvorfor får ikke Gakpo lov til å ta den ballen?

Dommeren skal ha forklart at han først hadde dømt fordel til keeperen, som ble endret til frispark fordi Gakpo gikk etter ballen.

Det er jo en spesiell situasjon i seg selv. Og det blir ikke ikke mindre spesielt av at ingen bilder viser at dommeren faktisk markerte fordel, og det var heller ingen frisparksituasjon å dømme fordel for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...