Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Så søt hun er 😻🥰 Håper alt fortsatt er bra med dere alle 🍀☘️🐶🥰

Ja. Hun har det fint. Er en flink mamma, men ikke så kosete med meg da, det er jo naturlig, hun må få litt alenetid også, men jeg koser nye med henne likevel, må bare bort til henne 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (Akkurat nå):

Ja. Hun har det fint. Er en flink mamma, men ikke så kosete med meg da, det er jo naturlig, hun må få litt alenetid også, men jeg koser nye med henne likevel, må bare bort til henne 😊

Det er bra hun er flink 😻 Og så vender hun seg nok til deg ganske snart og gir kos tilbake 🍀☘️🐶🥰👍

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Det er bra hun er flink 😻 Og så vender hun seg nok til deg ganske snart og gir kos tilbake 🍀☘️🐶🥰👍

Ja det tror jeg 😆 hun ligger og blunker til meg innimellom 🥰 og maler mye

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at hun er nydelig.😻😻

Tusen takk 🥰😍

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (14 minutter siden):

Så. Mamma skal hete Lisa 😊 imorgen skal jeg poste bilde av første gutten så vi kan se på navn 😊

20240331_230431.jpg

Så nydelig katt 😻😸

Og Lisa er et vakkert navn ❤️ bestevenninnen min når jeg studerte heter Lisa ❤️ så veldig gode assosiasjoner ❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Så nydelig katt 😻😸

Og Lisa er et vakkert navn ❤️ bestevenninnen min når jeg studerte heter Lisa ❤️ så veldig gode assosiasjoner ❤️

Jaaa 🥰 vi hadde en kattemor som var akkurat lik henne for mange år siden, som vi kalte Lisa, så hun ble oppkalt etter henne...

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Så fine katter 💖😍 Godt å se det står bra til.

Hadde katt i oppveksten og savner hun hver dag. Vi gikk tur ut i skogen sammen, på vei hjem ville hun løpe om kapp. Noe hun vant uten anstrengelse. Og å være ute sammen med hun i hagen der hun rullet rundt og rundt i sola. Mange gode minner med katten 💖

Veldig hyggelig tråd

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...