Gå til innhold

Høg risiko har betalt seg: – Me satsa alt på dette spelet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gargantua skrev:

Ikke for å banne i kjerka her altså, men det ser heidundrende kjedelig ut. 

Er ikke noe spill for meg heller, men går fint å la seg imponere av hva de har fått til likevel. Blant annet den visuelle stilen er jo helt nydelig gjennomført syns jeg.
Lenke til kommentar
Gratulerer til Hyper Games! Har sett frem til å teste ut dette, og kjøpte det så snart det var lansert. Spilte det litt i helgen med fireåringen, og nå er hun helt hekta. Er veldig positiv selv også, og synes både stil og musikk treffer klassisk Mummitrollet midt i blinken. Passe vanskelighetsgrad for barnet i starten, litt for vanskelig etterhvert. Men ettersom jeg spiller med henne uansett, blir det en fin ting å gjøre sammen. Hun kan gjære de enkle tingene, og jeg kan ta de litt vanskeligere. Skulle gjerne hatt stemmer, slik at nevnte fireåring hadde skjønt enda mer på egenhånd, men skjønner at det kan bli litt mye for et lite studio. Gleder meg til neste spill fra dere.
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gargantua skrev:

Ikke for å banne i kjerka her altså, men det ser heidundrende kjedelig ut. 

Er sikker ment for den yngre garde kanskje 8 år og oppover eller noe slikt som sikkert syntes dette er grisekult! Og bra er det så vi får noe annet en skyting og dreping i spill.
Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Gargantua skrev:

Ikke for å banne i kjerka her altså, men det ser heidundrende kjedelig ut. 

Er sikker ment for den yngre garde kanskje 8 år og oppover eller noe slikt som sikkert syntes dette er grisekult! Og bra er det så vi får noe annet en skyting og dreping i spill.
dette er jo et herlig cozy game type spill jeg elsker sånt personlig :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...