Gå til innhold

Er dette et forum som er forbeholdt menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Du får ta deg en tur på Kvinneguiden Advarsel (Les regelverket nøye) sier du noe logisk og nøye gjennomtenkt vanker det utestengelser og advarsler men her er moderatorene bare koselige :D 

Jeg kom fra kvinneguiden, så det vet jeg mye om. Jeg spør fordi jeg tror det er overvekt av menn på dette forumet og det tror jeg ikke at jeg tar feil på.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (3 minutter siden):

Jeg kom fra kvinneguiden, så det vet jeg mye om. Jeg spør fordi jeg tror det er overvekt av menn på dette forumet og det tror jeg ikke at jeg tar feil på.

Du kommer derfra ja 😀 sammer brukernavn der også ? her tror jeg vi er mange menn 😀 er her nå pga 60 dagers utestengelse 

Lenke til kommentar

Du syns kanskje de er uinteressante, men det er mange andre som er interessert. Det kommer an på øyet som ser og hjertet som slår 🙃 Du kan bidra med noe du syns er interessant og lage nye tråder. Jeg syns det er mange tråder her om hverdagsproblemer også, men hva er et hverdagsproblem da? Det kommer jo helt an på hva hver enkelt syns er problematisk og vi er alle forskjellige og har forskjellige problemer og syn på verden. Det er massevis av underforumer å utforske og bidra i. Selv er jeg ikke så interessert i spill og sport, men jeg har funnet mye annet som jeg syns er interessant, som f.eks. historieforumet 😉 Alle er velkomne her så vidt jeg har erfart 😊

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
33 minutes ago, Vinterro said:

Finner mange gamingtråder og uinteressante tråder her. Lite om hverdagslige problemer.

Jobb og økonomi seksjonen har da masser av tråder om hverdagslige problemer.

Hva som foregår på kvinneguiden aner jeg ikke, men jeg har aldri hatt et problem der jeg har tenkt at jeg primært ønsker svar fra kvinner.

Der er sikkert mange kvinner her også, men antakelig en betydelig overvekt av menn, ja.  Jeg tror de fleste herinne som ønsker å snakke om et tema finner det mer naturlig å spørre andre med interesse i samme tema, uansett hvilket kjønn de måtte være. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, det er eit fleirtal av menn/gutar. Det heng nok litt saman med at forumet opprinneleg for 20+ år sidan var Hardware.no, eit forum for å diskutere PC-relaterte emner.

Etter kvart har det dukkar opp mange nye kategoriar og fleire kvinner/jenter, men det er framleis flest menn/gutar.

Med unntak av KG, babyverden og liknande så vil eg tørre påstå at dei fleste, om ikkje alle, forum av denne typen har flest menn/gutar som brukarar.

Om du leiter så finn du trådar om kvardagslege emner her òg, men det vil aldri bli KG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (21 timer siden):

Du syns kanskje de er uinteressante, men det er mange andre som er interessert. Det kommer an på øyet som ser og hjertet som slår 🙃 Du kan bidra med noe du syns er interessant og lage nye tråder. Jeg syns det er mange tråder her om hverdagsproblemer også, men hva er et hverdagsproblem da? Det kommer jo helt an på hva hver enkelt syns er problematisk og vi er alle forskjellige og har forskjellige problemer og syn på verden. Det er massevis av underforumer å utforske og bidra i. Selv er jeg ikke så interessert i spill og sport, men jeg har funnet mye annet som jeg syns er interessant, som f.eks. historieforumet 😉 Alle er velkomne her så vidt jeg har erfart 😊

Skal teste historieforumet, takk for tips!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (47 minutter siden):

Det er de små og hverdagslige problemene kvinner vil prate om og jeg ser det er mye spill og politiske diskusjoner, men få av førstnevnte.

Syns egentlig det er greit at det ikke er så mye "dramaqueens" - tråder her inne da. Politikk er vel heller ikke noe som er forbeholdt menn akkurat. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (1 time siden):

Det er de små og hverdagslige problemene kvinner vil prate om og jeg ser det er mye spill og politiske diskusjoner, men få av førstnevnte.

Ja, da får du vel ta litt ansvar da og lage noen tråder du syntes er interresante?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...