Gå til innhold

Betsson - pengene ble overført til min deaktiverte bankkonto?


Gjest 1f13f...05f

Anbefalte innlegg

Gjest 1f13f...05f

Jeg byttet bank for et par måneder siden.

Overførte penger fra Betsson (ca 1000 kroner).

Hadde ikke fått dem på bankkontoen etter litt over 1 uke, så jeg kontaktet dem og spurte om oppdatering.

Fikk til svar at de skulle undersøke det, og at pengene var overført til min forrige bankkonto. Hvordan er det mulig å overføre pengene til en konto som jeg har deaktivert? Ville tro at pengene skulle bli avvist, og overført tilbake til Betsson.

Har prøvd å logge inn på min gamle konto, men det går ikke så lenge den er deaktivert.

Så da blir det vel å kontakte min gamle bank for å høre om de har tilgang til min deaktiverte konto, og eventuelt overføre pengene tilbake til Betsson.

Ja, er min feil at jeg klarte å overføre til feil konto. Men har noen vært borti dette? Eller vil pengene bli sendt tilbake automatisk til min Betsson-konto? 

Er redd for at de pengene er borte, selv om det ikke er en stor sum. Fortsatt kjedelige penger å kaste bort.

Anonymous poster hash: 1f13f...05f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ikke hør på den tullete meldingen over. 

1. Banken skal i utgangspunktet ikke resirkulere gamle kontonr. Slik at ditt gamle avsluttede kontonummer skal ikke tildeles en ny kunde, og iallefall ikke etter noen måneder.

2. Betalinger som blir sendt til et ugyldig kontonummer vil bli avist og sendt i retur. Det vil dog sannsynligvis kreve noe arbeid fra deg og din bank, ettersom jeg vil anta at Betsson sender relativt mange beløp i løpet av en dag og jeg er usikker på hvorvidt de får noen melding utover at pengene refunderes. Alle transaksjoner har et identifikasjonsnummer. Be Bettson gi deg transaksjonsnummeret på overføringen de sendte til deg, så kan du be banken om en utskrift om at denne transaksjonen er sendt i retur.

3. Smør deg med tålmodighet, for det kan ta tid. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...