Gå til innhold

Enkelte FrP politikere passer ikke inn i politikkens verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boing_80 skrev (På 9.3.2024 den 4:00 PM):

Og det skjer ved å oppføre seg som en dust? Er det et statsråd verdig? 

La oss se for oss en fastlege som har en pasient som har det vondt og bruker banneord for å uttrykke sin smerte. Skal legen begynne å banne tilbake?

Tror du virkelig at folkets sak skal bli uttrykt på denne måten? 

😂😂

"Faen ta´rei Johansen, det var da hælvetes mye syting og sutring på deg i dag... "

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (4 minutter siden):

Vet det, da ALP fikk ikke gehør om saken så tok AP over saken etter noen år, med hemmelige forhandlinger med Sverige. Til og med avtalen ble undertegnet av AP. Heldigvis noen småaksjonærer i Sverige som "reddet" Norge.

Og er det noe nytt angående FrP mener du? Har de lært?

Frp vil ha massivt nedsalg i statseide selskaper: – Det er ingen statlig oppgave å eie et kompani for samtidsdans | DN

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (8 minutter siden):

Med 13-14% av stemmene, hva får de til uten støtte fra andre partier? Det samme gjelder andre mindre partier som vi en hele haug etterhvert.

Det var egentlig ikke poenget mitt, at andre forhindrer FrP i å drite seg ut igjen? 😉

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (2 minutter siden):

Det var egentlig ikke poenget mitt, at andre forhindrer FrP i å drite seg uit igjen? 😉

Hehe, men slik er det bare i politikken, hestehandel, brudde løfter, feil fakta osv.osv. Dette gjelder alle partier og deres tilhengere, lett å se i ettertiden.

I siste 20-30-40 årene finner du utrolig mye idioti bland flere politikere, det kan være seg på riksnivå og kommunepolitikere. Noe mindre hos Fylkespolitikere, har jeg sett og konstatert. Avvik forekommer der også.

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (1 minutt siden):

Hehe, men slik er det bare i politikken, hestehandel, brudde løfter, feil fakta osv.osv. Dette gjelder alle partier og deres tilhengere, lett å se i ettertiden.

I siste 20-30-40 årene finner du utrolig mye idioti bland flere politikere, det kan være seg på riksnivå og kommunepolitikere. Noe mindre hos Fylkespolitikere, har jeg sett og konstatert. Avvik forekommer der også.

Joda, jeg er klar over det! Politikere er ikke til å stole på, men å stemme på et parti man i utgangspunktet er uenig med fordi andre partier uansett vil forhindre at de får gjennomført politikken sin?

At idiotien ikke bare vokser og faktisk er i ferd med å bli farlig bunner i flere ting:

Unge politilkere i dag har absolutt ingen erfaring med vanlig arbeidsliv. De er oppdratt og utlært som politikere. Det er en familiær greie.

Distribueringen av politikk skjer i stor grad via sosiale media som FB og TikTok, og unge velgere som får sine meninger fra disse har ingen filter for den slags påvirkning. 

Religion er i ferd med å bli et stort problem for både demokrati og generell fornuft fordi den sprer seg som ild i sosiale media. Mange mennesker, og fler for hver dag, forfekter en "flat jord" fordi de ikke lenger er avhengig av å bruke hodet.

Jeg synes dette er en skummel utvikling selv om jeg heldigvis er gammel nok til å unngå konsekvensene 😉 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
trn100 skrev (13 minutter siden):

Joda, jeg er klar over det! Politikere er ikke til å stole på, men å stemme på et parti man i utgangspunktet er uenig med fordi andre partier uansett vil forhindre at de får gjennomført politikken sin?

At idiotien ikke bare vokser og faktisk er i ferd med å bli farlig bunner i flere ting:

Unge politilkere i dag har absolutt ingen erfaring med vanlig arbeidsliv. De er oppdratt og utlært som politikere. Det er en familiær greie.

Distribueringen av politikk skjer i stor grad via sosiale media som FB og TikTok, og unge velgere som får sine meninger fra disse har ingen filter for den slags påvirkning. 

Religion er i ferd med å bli et stort problem for både demokrati og generell fornuft fordi den sprer seg som ild i sosiale media. Mange mennesker, og fler for hver dag, forfekter en "flat jord" fordi de ikke lenger er avhengig av å bruke hodet.

Jeg synes dette er en skummel utvikling selv om jeg heldigvis er gammel nok til å unngå konsekvensene 😉 

Helt enig, God Påske :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...