Gå til innhold

Ghost of Tsushima kommer til PC i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte Ghost of Tsushima kjempegodt jeg, flott at de som ikke har hatt mulighet til å prøve det på PlayStation nå får mulighet. Hadde kanskje håpet på litt mer remastering eller oppgradering enn kun dlss/fsr og slikt, da jeg regner med de fortsatt blir å ta fullpris selv om det er et 4 år gammelt spill. 

Lenke til kommentar

Utrolig nok så får PlayStation og utviklerne av spillet masse hat nå (sannsynligvis bare trolling, men hvem vet) pga satsingen på pc.

Ps blogg innlegget sine kommentarer ser helt tåpelige ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (6 timer siden):

Likte Ghost of Tsushima kjempegodt jeg, flott at de som ikke har hatt mulighet til å prøve det på PlayStation nå får mulighet. Hadde kanskje håpet på litt mer remastering eller oppgradering enn kun dlss/fsr og slikt, da jeg regner med de fortsatt blir å ta fullpris selv om det er et 4 år gammelt spill. 

Fremdeles bedre på alle måter enn mye av søppelet som pumpes ut i dag :D

Lenke til kommentar
Zepticon skrev (1 time siden):

Fremdeles bedre på alle måter enn mye av søppelet som pumpes ut i dag :D

Mener du spesifikt i dag eller nylig? Fordi 2023 var et av de beste spillårene noensinne, hvis man ser på antall top-rated spill som kom ut. 2024 er fortsatt i Q1 så det er for tidlig å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kodama skrev (1 time siden):

Mener du spesifikt i dag eller nylig? Fordi 2023 var et av de beste spillårene noensinne, hvis man ser på antall top-rated spill som kom ut. 2024 er fortsatt i Q1 så det er for tidlig å si.

Nevn i fleng. Untatt BG3, spiderman og Zelda så er det ganske sørgelig.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

Likte Ghost of Tsushima kjempegodt jeg, flott at de som ikke har hatt mulighet til å prøve det på PlayStation nå får mulighet. Hadde kanskje håpet på litt mer remastering eller oppgradering enn kun dlss/fsr og slikt, da jeg regner med de fortsatt blir å ta fullpris selv om det er et 4 år gammelt spill. 

639,- på Steam. Så ikke heeelt fullpris. Men det er fortsatt et 60+ timer langt spill som enda ser helt fantastisk ut. Og før du sier noe som helst om eldre spill; Breath of the Wild selges enda til fullpris.
Lenke til kommentar
MomentousMomentum skrev (4 minutter siden):
Comma Chameleon skrev (12 timer siden):

Likte Ghost of Tsushima kjempegodt jeg, flott at de som ikke har hatt mulighet til å prøve det på PlayStation nå får mulighet. Hadde kanskje håpet på litt mer remastering eller oppgradering enn kun dlss/fsr og slikt, da jeg regner med de fortsatt blir å ta fullpris selv om det er et 4 år gammelt spill. 

639,- på Steam. Så ikke heeelt fullpris. Men det er fortsatt et 60+ timer langt spill som enda ser helt fantastisk ut. Og før du sier noe som helst om eldre spill; Breath of the Wild selges enda til fullpris.

549 og oppover er fullpris i mitt hode. Først når man kommer på 4-tallet begynner man å snakke nedsatt pris.

Og enig der. Nintendo er verstinger. Helt sjukt hvor kjipe de er på prisene. Og verste online-tjenesten jeg har vært borti.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
kodama skrev:
Zepticon skrev (1 time siden):

Fremdeles bedre på alle måter enn mye av søppelet som pumpes ut i dag :D

Mener du spesifikt i dag eller nylig? Fordi 2023 var et av de beste spillårene noensinne, hvis man ser på antall top-rated spill som kom ut. 2024 er fortsatt i Q1 så det er for tidlig å si.

!987 var det beste spillåret. Da kom the last ninja ut på c64. :)
Lenke til kommentar
4 hours ago, Zepticon said:

Nevn i fleng. Untatt BG3, spiderman og Zelda så er det ganske sørgelig.

Super Mario Bros. Wonder, Final Fantasy XVI, Street Fighter 6, Mortal Kombat 1, Armored Core VI, Hifi Rush, Alan Wake II, Dredge, Dave the Diver, Pikmin 4, Cocoon, Lies of P. I tillegg fikk vi noen nydelige remakes og remasters i form av Metroid Prime, Resident Evil 4 og Dead Space.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1Ravn skrev (19 timer siden):

Super Mario Bros. Wonder, Final Fantasy XVI, Street Fighter 6, Mortal Kombat 1, Armored Core VI, Hifi Rush, Alan Wake II, Dredge, Dave the Diver, Pikmin 4, Cocoon, Lies of P. I tillegg fikk vi noen nydelige remakes og remasters i form av Metroid Prime, Resident Evil 4 og Dead Space.

Kan gjerne fortsette jeg. Inkluderer litt 2024-spill også.

Synapse, Balatro, Cyberpunk Phantom Liberty, Turbo Overkill, Jusant, Viewfinder, Tekken 8, Final Fantasy 7 Rebirth, Xenoblade Chronicles 3, Asgard's Wrath 2, Sons of the Forest, mm.

Og da har vi utelukket geniale remakes som Super Mario RPG, Dead Space, Last of Us Part 2, mm.

Vi har lagt bak oss en helt fantastisk periode med spill, noe som bare er bra ettersom tiden fremover virker litt dyster mtp alle oppsigelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...