Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (1 minutt siden):

Helt vilt at det går ann dominere så jææææævlig og fortsatt ende på 1-1. Typisk oss nå. Fryktelig frustrerende, men kan samtidig ikke klage alt for mye spiller jo tidvis vilt bra!

Jepp, mange gode prestasjoner i dag. Håper ikke dette tok knekken på laget.

Lenke til kommentar
barezell skrev (2 minutter siden):

Egentlig vært veldig lite av sånt her. 😊

Er masse sånne i kamptråder, bare å se bakover (dvs i tidligere kamptråder, spesielt i kamper mellom storlagene) og det er også større takhøyde i kamptråder for emosjonelle utspill, noe admins/mods har bekreftet før.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (4 minutter siden):

Er masse sånne i kamptråder, bare å se bakover (dvs i tidligere kamptråder, spesielt i kamper mellom storlagene) og det er også større takhøyde i kamptråder for emosjonelle utspill, noe admins/mods har bekreftet før.

Kanskje jeg ikke har tenkt over det. Mener jeg har vært i de fleste kamptråder siste 5 åra men 😂

VAR/dommer klaging ekskludert selvsagt!

Menmen folk får lire av seg og fremstå hvordan de vil. Fritt internett tross alt!

Lenke til kommentar
barezell skrev (1 minutt siden):

Kanskje jeg ikke har tenkt over det. Mener jeg har vært i de fleste kamptråder siste 5 åra men 😂

VAR/dommer klaging ekskludert selvsagt!

Menmen folk får lire av seg og fremstå hvordan de vil. Fritt internett tross alt!

Har nok vært mest i de kamptrådene hvor Liverpool - United spiller men litt banter ser jeg ikke noen grunn til å whine om, spesielt når det er snakk om 1 kommentar 😊

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (10 minutter siden):

Svak svak omgang av Liverpool (mye pga startellever imo) men arsenal er i tillegg meget gode og konsentrert. 

Ufortjent 1-1, but i'll take it! Darwin inn rett etter pausen plz.

Har det med å være mye bedre mot oss etter pause. Venter fortsatt på et jota mål eller to. Kommer alltid.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...